Jump to content

2005.08.24 Fulham H


ben lakris

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply
Guest Young Gun

Arsenal vinner 2-0! har begynt med mitt nye tips for hver kamp som dere kan lese på min signatur! :D Henry scorer et og Van Persie et.

Men fulham har i d siste vært vanskelige å sl, også på highbury så tror langt ifra d blir noen overkjøring.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
Prøver meg på en 11er...

 

Lehmann

 

Lauren - Toure - Senderos - Cole

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Pires

 

Van Persie - Henry

18582[/snapback]

 

 

Bytt ut Pires med Reyes så er jeg enig :P Pires er for tiden en skygge av seg selv og Reyes må få sjansen igjen.

 

For øvrig tror jeg The Gunners slår knallhardt tilbake og vinner STORT. :D

Link to comment
Share on other sites

Skulle også sett Reyes ta Pires sin plass, og Persie som spiss....da begynner det å smake fugl!  :D

18607[/snapback]

Enig med du o vise(?) mann

 

Mine utvalgte ville da blitt:

 

Mental-Jens

Ralph, Kolo, Swiss, Ash

Brød, Cesc, Gilberto, Reyes

RvP, Titi

 

Subs: Aluminium, Hoyte, Flamini, Pires, Quincy

Link to comment
Share on other sites

20.45 :D

 

Dette blir seier. Henry må være mere kaptein!!

18615[/snapback]

 

Det virker som kanskje kapteinsbindet er litt til bry for han. Foreløpig iallfall. Der han tidligere ville løpt innover i motstanderens 16-meter, snur han seg heller og slår en støttepasning. Han er liksom kaptein og derfor skal han ikke gjøre noen feil og velger det trygge framfor det geniale. Tipper allikevel at han blir vant med det utover sesongen. Tipper dette laget:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

Hleb Cesc Gilberto Reyes

 

v. Persie Henry

 

Håper ihvertfall at Pires blir benket i denne kampen. Han er ikke i form.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen tror jeg vi kommer til å vinne STORT!

Tror det vil være masse åpninger og mye rom for vår fantastiske spillestil. Vi har styrt alle hjemmekampene til 20 i Stil mot Fulham siden de rykket opp, OG Van der Sar er borte! Dette blir målkalas!

 

 

Lehmann

 

Lauren Kolo Senderos Cole

 

Hleb Gilberto Cesc Reyes

 

Bergkamp Henry

 

 

Benk: Almunia, Flamini, Cygan, Pires, RvP

 

 

Håper inderlig at Reyes starter denne kampen, vi trenger han når Pires er i så miserabel form, det er en fin kamp for Reyes til å spille på seg litt selvtillit!

Jeg mener Bergkamp bør starte denne kampen. Hvis vi får i gang overgangsspillet, noe jeg tror vi gjør, så vil hans fantastiske blikk være gull verdt!

 

5-1 ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest andpet

er papa bouba diop ute mot arsenal i neste kamp, vinner vi garantert..... ;) noe som jeg ikke tror.....

van persie og fabregas må ( og da mener jeg MÅ!!!!) spille fra start.!.!.!----- %)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor må Van Persie og Fabgregas spille fra start da? greit med noen tanker for og imot hvis man går så hardt ut med en påstand.

 

Personlig mener jeg Flamini og Bergkamp/Reyes bør begynne på bekostning av de ovennevnte. Van Persie synes jeg ikke har vist noe særlig i de kampene minuttene han har spillt iår. Fabregas har heller ikke vært helt 100% og kanskje det vil ta litt av presset fra skuldrene hans hvis han ser at han ikke må ta alt ansvaet alene.

 

På tide at vi får se Reyes enten på kannt eller i angrep, ellers sier jeg som jeg pleier jeg. Bergkamp er utrolig viktig for vårt offensive spill.

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstilling :

 

Lehmann, Lauren, Toure, Cygan, Cole, Hleb, Gilberto, Fabregas, Reyes, Bergkamp, Henry.

Innbyttere : Van Persie, Flamini, Pires, Clichy, Almunia

 

Senderos har blitt vraket til fordel for Pascal Cygan, kanskje ikke så overraskende men må komme som en stor nedtur for unge Senderos.

Link to comment
Share on other sites

Guest Leif`rn

Mulig denne linken (PPlive) sender kampen:

 

pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={57faff62-40c2-4597-ae99-526b909e21e4}&type=udp&chnname=%e8%b6%b3%e7%90%83%e8%8b%b1%e8%b6%85%e5%8f%b0&engname=Football&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;

Link to comment
Share on other sites

Tror muligens at Senderos kan ha godt av en liten hvil. Selv om man skal være svært forsiktig med å klandre han i kampene som har gått, har han tross alt ikke hatt marginene på sin side. Men om Cygan er den rette erstatteren er jo en helt annen sak… Senderos kommer tilbake!

 

Uansett så bør dette gå veien, selv om hjertet alt før kampstart tilsier at dette blir en jævlig opplevelse!

 

Lykke til folkens!

Link to comment
Share on other sites

Uansett så bør dette gå veien, selv om hjertet alt før kampstart tilsier at dette blir en jævlig opplevelse!

18748[/snapback]

 

Straffebom etter 8 minutter gir meg rett i mine antagelser angående hjerteproblemer. Og jeg som trodde at Lauren har sikker som banken på straffer :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...