Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Jeg liker ikke å si det, men Manchester United ser dessverre uhyre sterke ut for tiden. De går fra den ene imponerende seieren til den andre. For eksempel trodde jeg at de kom til å måtte slite seg videre mot AC Milan i Champions League, men nå ser det ut som at returkampen bare blir en transport-etappe for dem. Og fortsetter Rooney dette målrushet vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Nå som vi endelig var kvitt det ekle trynet til Ronaldo, så må vi tåle å se det stygge gliset til Rooney hver helg, huff. Det er i hvert fall ingen tvil for min del om hva som kan sette en bråstopp for Uniteds kjempeform, og det er en skade på nevnte Rooney.

 

Seieren mot Everton var spesielt sterk..

Tror ingen av topplagene er ferdige med å tape poeng i år. Vi må bare sørge for å være det laget som taper færrest

Link to comment
Share on other sites

Tror ingen av topplagene er ferdige med å tape poeng i år.

 

Nei, United eller Chelsea er jo nødt til å avgi poeng i kampen der de møtes. I tillegg har de flere vanskelige kamper på papiret. Tror dog at United har ett enklere kampoppsett enn Chelsea fremvoer, da United har de fleste vanskelige kampene på hjemmebane, mens Chelsea har de fleste vanskelige kampene på bortebane.

Link to comment
Share on other sites

Nei, United eller Chelsea er jo nødt til å avgi poeng i kampen der de møtes. I tillegg har de flere vanskelige kamper på papiret. Tror dog at United har ett enklere kampoppsett enn Chelsea fremvoer, da United har de fleste vanskelige kampene på hjemmebane, mens Chelsea har de fleste vanskelige kampene på bortebane.

 

Sant nok, men tror City borte blir en ganske avgjørende affære

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns også at Carling er en cup jeg ikke bryr meg om, et bittelite trofe, greit, sølvare, men jeg bryr meg ikke for den Cupen der.

Jeg sier bare "er jo bare pokaler som miniputt lag vinner når de er med i en cup"

 

Hmmm.......da har du liten forståelse for engelsk fotball og historie.

Link to comment
Share on other sites

Wolves har over 2 kamper mot Man Utd gitt fra seg 6 poeng til Red Nose og Co.

 

Er ikke poeng i å spille i PL hvis man legger seg som nigerianske h***r i begge kampene, med null tro på seier.

 

Wolves kan gladelig rykke ned for min del. Når man bommer på mål med vilje på overtid, så sier det sitt.

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på United med og uten Rooney fikk man se i dag, var som natt og dag. Få en langtidsskade på den ekle sherk-lignende diveren nå!

 

La oss ikke gå ned på det nivået med å be om langtidskader på spillere uansett hvilket lag de spiller på

Link to comment
Share on other sites

La oss ikke gå ned på det nivået med å be om langtidskader på spillere uansett hvilket lag de spiller på

 

La oss håpe han får en måltørke som strekker fra nå og til slutten av 11/12 sesongen! :)

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvor mye Sam Vokes og Jody Craddock fikk for å GI seieren til Manu i dag!!!!!!!

 

De fikk sannsynligvis ingenting fordi det er sånt som skjer. Wolves gjorde en veldig bra 2. omgang og satsa det meste for å få den utligninga de godt kunne fått. Men alt i alt fortjente united den seieren, selv om de gjorde en ganske begredelig 2. omgang.

Link to comment
Share on other sites

De fikk sannsynligvis ingenting fordi det er sånt som skjer. Wolves gjorde en veldig bra 2. omgang og satsa det meste for å få den utligninga de godt kunne fått. Men alt i alt fortjente united den seieren, selv om de gjorde en ganske begredelig 2. omgang.

Oi, her var man politisk korrekt... Selvsagt mente de ikke å drite på draget!

Link to comment
Share on other sites

Han mener nok sikkert mer noe sånt som at det hadde vært interessant å se hvordan Manu hadde klart seg uten Rooney et par måneder, snarere enn et genuint ønske om skade

 

Det er defintivt ikke sånn jeg leser det. Folk som ønsker andre lags spillere skadd ser jeg ikke på som seriøse Goonere.

Link to comment
Share on other sites

Tro meg, med eller uten Rooney så kommer Manutd til å droppe masse poeng.

Etter gårsdagens kamp mot Wolves kunne man se klare kontraster uten Rooney, hvordan hadde de klart seg en halv sesong uten han, sånn som vi har gjort uten RvP?

Frykter egentlig Chelsea mye mer enn ManUtd for å si det på den måten!

Link to comment
Share on other sites

Kall meg hva dere vil, men det hade ikke gjort meg noe som helst om Rooney fikk en langtidsskade. Han er en ufyselig spiller, og med han ute av banen ville gullsjansene våre blitt betydelig større.

 

Da oppfatter jeg deg som en ufyselig Arsenal supporter.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...