Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

1-4 hjemme mot Liverpool forrige uke og 0-2 borte mot Fulham. Og tre røde kort på to kamper :D Rakner de?? :)

Link to comment
Share on other sites

Synd det er landslagspause nå. Hvis ikke kunne den negative formen til Man U fortsettet. Jeg har sjelden ledd så mye av å se en fotballkamp som i dag. Hverlig å se at alt går imot Man U for en gangs skyld. Jeg tror fortsatt at de ekle vinner ligaen, men de viser svakhetstegn som jeg er sikker på at andre lag vil utnytte i cupene!

Link to comment
Share on other sites

Haha. Var det 5 gule og to røde kort jeg talte? Det andre røde talte jeg da ikke med i antall gule. Det vil i så fall bety ny bot og et godt minus på fairplay-tabellen.

 

Herlig at Fulham slår andre enn oss også. Kanskje Liverpool tar fra ManU gullet. :)

Link to comment
Share on other sites

Haha. Var det 5 gule og to røde kort jeg talte? Det andre røde talte jeg da ikke med i antall gule. Det vil i så fall bety ny bot og et godt minus på fairplay-tabellen.

 

Herlig at Fulham slår andre enn oss også. Kanskje Liverpool tar fra ManU gullet. :)

Det hadde vært helt forferdelig....

Link to comment
Share on other sites

Haha. Var det 5 gule og to røde kort jeg talte? Det andre røde talte jeg da ikke med i antall gule. Det vil i så fall bety ny bot og et godt minus på fairplay-tabellen.

 

Herlig at Fulham slår andre enn oss også. Kanskje Liverpool tar fra ManU gullet. :)

Det hadde vært helt forferdelig....

Håper den kommentaren var ironi, Birger. Hvis ikke har du virkelig ikke forstått det...

Link to comment
Share on other sites

Haha. Var det 5 gule og to røde kort jeg talte? Det andre røde talte jeg da ikke med i antall gule. Det vil i så fall bety ny bot og et godt minus på fairplay-tabellen.

 

Herlig at Fulham slår andre enn oss også. Kanskje Liverpool tar fra ManU gullet. :)

Det hadde vært helt forferdelig....

Håper den kommentaren var ironi, Birger. Hvis ikke har du virkelig ikke forstått det...

Må desverre skuffe deg der, Ravenghost. Jeg tåler veldig mye, men Liverpoolfansa her jeg bor er helt forferdelig. Og det flyter av dem... En seier, og dem er best i verden!!!

 

Da er det bedre med Manu som ikke er like galne.

Link to comment
Share on other sites

Haha. Var det 5 gule og to røde kort jeg talte? Det andre røde talte jeg da ikke med i antall gule. Det vil i så fall bety ny bot og et godt minus på fairplay-tabellen.

 

Herlig at Fulham slår andre enn oss også. Kanskje Liverpool tar fra ManU gullet. :)

Det hadde vært helt forferdelig....

Håper den kommentaren var ironi, Birger. Hvis ikke har du virkelig ikke forstått det...

Må desverre skuffe deg der, Ravenghost. Jeg tåler veldig mye, men Liverpoolfansa her jeg bor er helt forferdelig. Og det flyter av dem... En seier, og dem er best i verden!!!

 

Da er det bedre med Manu som ikke er like galne.

Tror ikke det finnes nok Lpoolfans der ute til at det kan måle seg med hvor kvalmt det vil bli når Crynaldo, Neville, Rooney osv løfter bøtta

Link to comment
Share on other sites

Må nesten le av Ferguson:

 

Scholes' dismissal for the penalty had seemed a fair call by the referee, but Ferguson has cast doubt over the decision by noting that the midfielder was little more than a yard from the header when it was made by Bobby Zamora.

 

"It's close to him so he could have easily not given it, but it's Phil Dowd so what do you expect?" Ferguson remarked.

 

"The second one I have to say, did he (Rooney) throw the ball at the referee? The ball was thrown direct to where the free-kick was taken and did it hit the referee? No, the ball didn't hit the referee.

 

"Was it thrown in anger? Yes, because he wanted the game hurried up, he threw with pace to get the game going."

 

 

Dette må jo få konsekvenser???

 

Link; http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5082432,00.html

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det får konsekvenser. Om jeg husker riktig har Rednose hatt problemer med FA tidligere i sesongen, så de ser nok ikke helt blidt på dette heller.

 

Det er en myte at Ferguson slipper unna med alt :)

Link to comment
Share on other sites

Hoho, den uttalelsen der er faktisk svært grov. Selv om han heter Alex Ferguson og er "Sir" og manager for Man Utd så må jo dette få etterspill!

Etter at Benitez blåste ut av seg med at manu alltid hadde dommere og FA med seg. Så tør nok ikke FA la disse kommentarene gå hus forbi.

Liker å se at Rooney mister kontrollen, akkuratt som han gjorde i starten av sin man u karriere. Tydlig at dem sliter uten Vidic i midten bak.

Link to comment
Share on other sites

Det latterlige er jo at han er uenig i Scholes sin utvisning. Hindrer man en opplagt målsjanse ureglementert skal man vises ut, og det blir vel ikke mer ureglementert enn å ta ballen med hendene på streken (utespiller). Og Fergie kan jo ikke gjemme seg bak argumentet om naturlig posisjon på armene heller. De er jo så unaturlig posisjonert som overhodet mulig.

 

Jeg må legge til at det nok var litt strengt å vise ut Rooney, men ikke strengere enn det var å vise ut Adebayor mot Liverpool for oss i desember.

Link to comment
Share on other sites

Det var gøy å se Rooney da han ble utvist. Slo og fektet ukontrollert rundt seg med armene. Den gutten har et problem. Bra at han ble utvist i går. Han er en av dem som har sluppet unna mye.

mer enig kan jeg ikke bli! og utrolig deilig å se at manure får litt motgang nåå! :)

Link to comment
Share on other sites

Det var gøy å se Rooney da han ble utvist. Slo og fektet ukontrollert rundt seg med armene. Den gutten har et problem. Bra at han ble utvist i går. Han er en av dem som har sluppet unna mye.

Det er det vanskelig å være uenig i. Kan jo nevne stoke ( b ), Aalborg ( h ) hvor han spilte grisespill. I tillegg er han ekstrem på å skjelle ut dommerne, og da i særdeleshet linjedommerne/ass.dommerne.

Link to comment
Share on other sites

Det var gøy å se Rooney da han ble utvist. Slo og fektet ukontrollert rundt seg med armene. Den gutten har et problem. Bra at han ble utvist i går. Han er en av dem som har sluppet unna mye.

mer enig kan jeg ikke bli! og utrolig deilig å se at manure får litt motgang nåå! :D

Skal le høgt og lenge viss dem roter dette til og mister PL bøtta. men trur dem har nok kvaliteter og rutine til å snu trenden.

Link to comment
Share on other sites

Ser mer ut for meg, at United har gått helt tom for ideér.. De spiller helt uten kreativitet, men så skal det sies at Fulham er i flytsonen.. Vi ble jo til tider rundspilt da vi møtte dem, for en stund tilbake..

kan godt hende united får litt panikk nå, nå som pool virkelig er i flytsonen.. og med 3 sentrale spillere suspendert mot Villa, og et villa lag som har noe å revansjere etter dagens kamp mot pool, så kan det fort hende at liverpool kapper enda mer på ledelsen til united.

Link to comment
Share on other sites

Ser mer ut for meg, at United har gått helt tom for ideér.. De spiller helt uten kreativitet, men så skal det sies at Fulham er i flytsonen.. Vi ble jo til tider rundspilt da vi møtte dem, for en stund tilbake..

kan godt hende united får litt panikk nå, nå som pool virkelig er i flytsonen.. og med 3 sentrale spillere suspendert mot Villa, og et villa lag som har noe å revansjere etter dagens kamp mot pool, så kan det fort hende at liverpool kapper enda mer på ledelsen til united.

Er Vidic suspendert i den kampen også?

Finnes det en nettside (a la physioroom), hvor man kan se hvem som må stå over kamper?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...