Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Når det gjelder managerens unnskyldninger, synes jeg vi Arsenalfans bør holde munnen ganske godt lukket. Synes til tider Wenger kan være enda verre enn Sir Alex på dette feltet. Wenger virker oppriktig dum til tider, mens Sir Alex kun gjør ting for å provosere - noe som faktisk talt kan kalles en del av gamet.

 

Og ja, selvfølgelig ble United fratatt et soleklart straffespark, og 1-1 på dette tidspunktet hadde, slik jeg ser det, snudd kampen totalt. Derfor blir det feil å sette straffesituasjonene opp mot hverandre, selv om begge var soleklare. Derfor synes jeg ikke det er særlig galt av Ferguson å nevne dette i intervjuet etter kampen.

 

Synes forøvrig skotten oppførte seg meget bra i det samme intervjuet, jeg. Han skrøt av begge lag, og skrøt av Arsenals offensive spill. Dette har jeg ikke sett fra ham før, så å gå ut og klage på ham på grunn av at han nevner straffesituasjonen synes jeg ikke passer seg.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder managerens unnskyldninger, synes jeg vi Arsenalfans bør holde munnen ganske godt lukket. Synes til tider Wenger kan være enda verre enn Sir Alex på dette feltet. Wenger virker oppriktig dum til tider, mens Sir Alex kun gjør ting for å provosere - noe som faktisk talt kan kalles en del av gamet.

 

Og ja, selvfølgelig ble United fratatt et soleklart straffespark, og 1-1 på dette tidspunktet hadde, slik jeg ser det, snudd kampen totalt. Derfor blir det feil å sette straffesituasjonene opp mot hverandre, selv om begge var soleklare. Derfor synes jeg ikke det er særlig galt av Ferguson å nevne dette i intervjuet etter kampen.

 

Synes forøvrig skotten oppførte seg meget bra i det samme intervjuet, jeg. Han skrøt av begge lag, og skrøt av Arsenals offensive spill. Dette har jeg ikke sett fra ham før, så å gå ut og klage på ham på grunn av at han nevner straffesituasjonen synes jeg ikke passer seg.

Dette er rimelig veloverveid. Sir Alex som kritiserer dommerne i ettertid slik han gjør, med hans valg av ord, er smakløst. Lukker jeg øynene og ser for meg Wenger når det ikke går vår vei i kampene ser jeg en manager med armene oppgitt til siden med håndflatene mot fjerdedommer, med hodet på skakke, og til de grader tilkjennegir hvor håpløs dommertrioen er mot hans menn. Jeg liker det ikke.

Liker heller ikke at Adebayor slår oppgitt ut med hendene, sittende på baken, med et trøstesløst blikk som sier til dommeren at det var frispark og du har snytt meg. Samme tendens hadde den store TH, om dere husker. Og Ronaldo også, ser ut som han kan være på gråten når han ikke for det som han vil. Jeg liker det ikke.

Sutring har ikke noe med toppfotball å gjøre. Og jeg har alltid håpet alle kunne oppføre seg som Wallcot, som tackles og reiser seg opp, tackles og reiser seg opp og tackles og reiser seg opp.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder managerens unnskyldninger, synes jeg vi Arsenalfans bør holde munnen ganske godt lukket. Synes til tider Wenger kan være enda verre enn Sir Alex på dette feltet. Wenger virker oppriktig dum til tider, mens Sir Alex kun gjør ting for å provosere - noe som faktisk talt kan kalles en del av gamet.

 

Og ja, selvfølgelig ble United fratatt et soleklart straffespark, og 1-1 på dette tidspunktet hadde, slik jeg ser det, snudd kampen totalt. Derfor blir det feil å sette straffesituasjonene opp mot hverandre, selv om begge var soleklare. Derfor synes jeg ikke det er særlig galt av Ferguson å nevne dette i intervjuet etter kampen.

 

Synes forøvrig skotten oppførte seg meget bra i det samme intervjuet, jeg. Han skrøt av begge lag, og skrøt av Arsenals offensive spill. Dette har jeg ikke sett fra ham før, så å gå ut og klage på ham på grunn av at han nevner straffesituasjonen synes jeg ikke passer seg.

Dette er rimelig veloverveid. Sir Alex som kritiserer dommerne i ettertid slik han gjør, med hans valg av ord, er smakløst. Lukker jeg øynene og ser for meg Wenger når det ikke går vår vei i kampene ser jeg en manager med armene oppgitt til siden med håndflatene mot fjerdedommer, med hodet på skakke, og til de grader tilkjennegir hvor håpløs dommertrioen er mot hans menn. Jeg liker det ikke.

Liker heller ikke at Adebayor slår oppgitt ut med hendene, sittende på baken, med et trøstesløst blikk som sier til dommeren at det var frispark og du har snytt meg. Samme tendens hadde den store TH, om dere husker. Og Ronaldo også, ser ut som han kan være på gråten når han ikke for det som han vil. Jeg liker det ikke.

Sutring har ikke noe med toppfotball å gjøre. Og jeg har alltid håpet alle kunne oppføre seg som Wallcot, som tackles og reiser seg opp, tackles og reiser seg opp og tackles og reiser seg opp.

 

Helt enig med deg. Walcott's innstilling er helt fantastisk. Uansett hvor hard en takling på ham er, prøver han - om råd - å reise seg for å fortsette spillet. Uansett nevner han ikke et ord til dommeren. Det er selvfølgelig slik det skal være, men fotballen har desverre utviklet seg i en annen retning. Nå er det indirekte "lov" å klage på dommeren både under og etter kamp - det får ihvertfall sjelden konsekvenser. Men slik jeg ser dette vil jeg ikke engang kalle dette klaging. Ferguson nevner kun at United ble fratatt et soleklart straffespark, og at det hadde endret kampbildet - intet mer, intet mindre. Og ja, det er selvfølgelig helt riktig: United ble fratatt et soleklart straffespark. Utligning på det tidspunktet hadde endret kampbildet.

 

Skjønner ikke hva som er galt med denne uttalelsen? "I thought we could have had a penalty on half-time, for a clear handball by Clichy". Det var dette han sa, ordrett. At dette er smakløst valg av ord, forstår ihvertfall ikke jeg.

Link to comment
Share on other sites

Hva kan være at INGEN andre skyter frispar som Ronaldo da?

Hvis man lærer det i barnehagen kunne jo alle andre også gjøre det?

For meg ser det ut som at du er kun misunelig på at det er United som har verdensbeste fotballspiller og ikke vi.

Hadde vi hatt Ronaldo så hadde du nok ikke brydd deg om at han filmer og slikt.

Forresten så gjør igrunn nesten alle fotballspillere det nå til dags.

Slik er det bare.

Link to comment
Share on other sites

Hva kan være at INGEN andre skyter frispar som Ronaldo da?

Hvis man lærer det i barnehagen kunne jo alle andre også gjøre det?

For meg ser det ut som at du er kun misunelig på at det er United som har verdensbeste fotballspiller og ikke vi.

Hadde vi hatt Ronaldo så hadde du nok ikke brydd deg om at han filmer og slikt.

Forresten så gjør igrunn nesten alle fotballspillere det nå til dags.

Slik er det bare.

Filming er ikke noe særlig uansett. Hadde vært flau om han hadde spilt i Arsenal. Alle andre burde kunne skyte frispark som han, ja.

Link to comment
Share on other sites

Hva kan være at INGEN andre skyter frispar som Ronaldo da?

Hvis man lærer det i barnehagen kunne jo alle andre også gjøre det?

For meg ser det ut som at du er kun misunelig på at det er United som har verdensbeste fotballspiller og ikke vi.

Hadde vi hatt Ronaldo så hadde du nok ikke brydd deg om at han filmer og slikt.

Forresten så gjør igrunn nesten alle fotballspillere det nå til dags.

Slik er det bare.

 

Juninho har vel gjort dette lenge, LENGE før Ronaldo ble et kjent navn.. det samme må dog sies om Pirlo også, "Ronaldo Rocket" er ikke akkurat en nyoppfunnet frispark teknikk.

Link to comment
Share on other sites

Hva kan være at INGEN andre skyter frispar som Ronaldo da?

Hvis man lærer det i barnehagen kunne jo alle andre også gjøre det?

For meg ser det ut som at du er kun misunelig på at det er United som har verdensbeste fotballspiller og ikke vi.

Hadde vi hatt Ronaldo så hadde du nok ikke brydd deg om at han filmer og slikt.

Forresten så gjør igrunn nesten alle fotballspillere det nå til dags.

Slik er det bare.

Filming er ikke noe særlig uansett. Hadde vært flau om han hadde spilt i Arsenal. Alle andre burde kunne skyte frispark som han, ja.

 

"Alle burde kunne skyte sånn". Ironi? Hvis ikke, har du noen berørt en fotball? Nysgjerrig... Gleder meg til svar....

Link to comment
Share on other sites

Hva kan være at INGEN andre skyter frispar som Ronaldo da?

Hvis man lærer det i barnehagen kunne jo alle andre også gjøre det?

For meg ser det ut som at du er kun misunelig på at det er United som har verdensbeste fotballspiller og ikke vi.

Hadde vi hatt Ronaldo så hadde du nok ikke brydd deg om at han filmer og slikt.

Forresten så gjør igrunn nesten alle fotballspillere det nå til dags.

Slik er det bare.

Filming er ikke noe særlig uansett. Hadde vært flau om han hadde spilt i Arsenal. Alle andre burde kunne skyte frispark som han, ja.

 

"Alle burde kunne skyte sånn". Ironi? Hvis ikke, har du noen berørt en fotball? Nysgjerrig... Gleder meg til svar....

;) Setter det litt på spissen. Jeg bare fatter ikke at et vristskud kan få så stor omtale. 2 ganger i året går den bak keeper. Og mona utd får faktisk ganske mange frispark i "farlig posisjon" ila. en sesong.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2426324.ece

 

Rooney innrømmer at han filmet mot Villareal. Ferguson snakker:

- Det var ikke likt Wayne å gjøre noe sånt. Han trodde at han kom til å bli taklet hardt, og gjorde mest mulig ut av det. Men han har sett det i reprise og bedt meg om unnskyldning. Normalt så ser man ikke sånt fra ham. Kanskje han har sett for mye på Robert Pires.

 

Hva om han har sett for mye på Ronaldo? Og hvorfor blir ikke Ronaldo nevnt på samme måte? Jeg så ham filmet opptil flere ganger bare i går.

 

Ferguson avslutter med særdeles urelevant info.:

- Wayne sa i det minste unnskyld. Sånn hører man aldri Pires si!

 

Ferguson klarte det han ville. Å provosere.

 

EDIT: Jeg må nevne at jeg lo litt av posten over.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...