Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Største flakslaget ever :blink:

 

Igjen ufortjent...akkurat som i -99. Chelsea var klart best.

Jeg blir kvalm :P

 

Eg vil sei at alt i alt var det uavgjort et fortjent resultat.

Straffe er berre tilfeldigheiter. Var no like før Van der Saar tok 2 straffer til.

Link to comment
Share on other sites

Største flakslaget ever :blink:

 

Igjen ufortjent...akkurat som i -99. Chelsea var klart best.

Jeg blir kvalm :X

 

Eg vil sei at alt i alt var det uavgjort et fortjent resultat.

Straffe er berre tilfeldigheiter. Var no like før Van der Saar tok 2 straffer til.

 

2-3 skudd i mot i stolpen er det bare Manure som slipper unna med. Akkurat som mot Bayern i -99.

 

Lucky bastards :P

Link to comment
Share on other sites

Ble en langt friskere finale enn hva jeg hadde trodd. Man U startet best, mens Chelsea kom voldsomt utover i kampen.

 

I kampen mellom pest eller kolera, så var Chelsea det laget som hadde de beste mulighetene. De har all grunn til å være skuffet. Skulle ha vært avgjort lenge før kampen gikk til ekstraomganger. Føler med de.

 

Og straffer er bingo. Egentlig en jævlig brutal måte å avgjøre slike kamper på. Og hva driver Drogba med? Makan til tulling.

 

Ellers er det vel bare å styre unna VG & co i morgen. Her lukter det ekstrabilag.

Link to comment
Share on other sites

United har alltid flaks!

Vi må bare lære å leve med det!

 

Men flaks er dessverre endel av fotball, og i det lange løp javner dette seg ut.

Eg hadde håpt at ingen skulle vinne denne kampen, men det beste alternativet var united.

Mykje heller det enn at blodpengane til russeren skulle sigre. Syns det er fælt nok at dei klarte å vinne serien.

 

Edit: Drogba gjor ikkje anna enn å sure å klage heile kampen, og so toppa han den med den idiotien der.

Syns Evra hadde flaks som ikkje fekk marsjordre med den albogen han vifte med tidligare i kampen.

Veldig slett dømming av ein veldig lite autoritær dommer, følte at han ikkje hadde kontroll på kampen i det heile.

Link to comment
Share on other sites

2-3 skudd i mot i stolpen er det bare Manure som slipper unna med. Akkurat som mot Bayern i -99.

 

Lucky bastards :blink:

 

Etter hvert som kampen (og straffene) utviklet seg, så lå utfallet av kampen i kortene. Marginene var der de pleier.

 

99 kampen var jo forferdelig. Der skulle absolutt Bayern ha vunnet.

Link to comment
Share on other sites

All ære til United som tar nok et gull. I dag var det så jevnt at det kunne gått begge veier. Sånn er fotball, men det var jo litt av en finale.

 

Må være ganske forferdelig for Terry som bommer på den "siste" straffen. Allikevel tror jeg han er såpass sterk mentalt at bare han får litt tid på seg så kommer han seg over dette og kommer sterkt tilbake igjen.

Link to comment
Share on other sites

En kjedelig kamp som ikke fortjente å få en vinner.

 

BB: Lubos Michel.

 

Forøvrig sender jeg noen gratulasjoner til Ashley Cole. Finaletap i CL med to forskjellige klubber vet jeg sannelig ikke om noen har gjort før ham. Cudos!

 

Synd han ikkje toppa det med å brenne straffa, som han faktisk heldt på å gjere.

Link to comment
Share on other sites

United har ufattelig flaks, men det er ingen lov mot det. Gratulerer. Alt i alt foretrekker jeg United foran Chelsea av den enkle grunn at United tross alt opererer ut fra sine egne ressurser i motsetning til Chelsea som er økonomisk dopet.

 

Ting jevner seg ut over tid. Da blir det stolpe ut neste sesong. Et godt omen!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner meg ikke på dere som synes det var en bra finale. Lavt tempo og mye kjedelig spill. Det eneste som gjorde kampen som helhet severdig (i tillegg til at det faktisk var en finale), var dramatikken. Stolpeskudd, kort og straffer. Ellers var kampen dørgende kjedelig.

Link to comment
Share on other sites

Ekstraomgangene var spennende bare på grunn av det faktum av at det nærmet seg en avgjørelse i CL-finalen. Forstår meg virkelig ikke på folket i studio i TV3 og kommentatorene som gjentok flere ganger at det var en kjempekamp. Nei, den var ikke det, og de aller fleste jeg har snakket med i dag har vært enig i akkurat det.

Link to comment
Share on other sites

En kjedelig kamp som ikke fortjente å få en vinner.

 

BB: Lubos Michel.

 

Forøvrig sender jeg noen gratulasjoner til Ashley Cole. Finaletap i CL med to forskjellige klubber vet jeg sannelig ikke om noen har gjort før ham. Cudos!

 

Michael Ballack og Edgar Davids har også klart det. Så han er på ingen måte historisk :D Davids tapte attpåtil CL-finalen tre år på rad fra 96-98!

 

Men for all del, Cole er ingen liten taper han heller :)

Link to comment
Share on other sites

Mange av oss, meg selv inkludert, har aldri sett noen andre være manager for ManU (bortsett fra opptak, om noen skulle komme med den). Det blir rart, men sikkert deilig.

 

 

Kanksje Big Ron får enda en sjanse i klubben? Man vet jo aldri med manu..

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom over en interessant artikkel av en forskningsstudent om hvorfor "alle" er ManU-supportere. God lesning.

 

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article2443229.ece

ikke verst. god lesing, som du sier, men det som hadde vært mer interessant er å ha foretatt en undersøkelse over hvor mange av moan utdsupporterene som er født på 80- eller starten av 90- tallet. Altså de som vokste opp med moanu som de største i england (ligaseirer). hadde ikke blitt overrasket om godt over halvparten var mellom 18-25 år. en slik statistikk kunne også faktisk ha bekreftet det som står i aftenposten. :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...