Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Det er noe å tenke på, at slik United har spilt i det siste, så kan vi putte de i samme sekk som de to andre semifinalistene som spiller i kveld. Er det deilig å se på? Nir, det er det ikke, men kommer de til finalen på en slik måte? Hja, det gjør de. Er England i ferd med å bli det nye Italia?

 

Men til Inited sitt forsvar, så kan vi nevne at de til tider spiller feiende flott fotball. At de nå i semien har forsvart seg til finaleplass får vi se gjennom fingrene med/på. Jeg hadde gledelig sett Arsenal forsvare seg til finaleplass, dersom de ikke forsvarte seg gjennom HELE turneringen. Det har ikke united gjort heller. Men så er det utopi å tenke både at Arsenal skulle klare å forsvare seg til noe som helst, eller tenke at de skulle prøve...

 

Jeg husker den gangen Barca og Arsenal var i finalen. Det var en seier for den underholdende fotballen med schwung!

Link to comment
Share on other sites

Du verden hvor sterkt jeg misliker manure, satt nesten med Arsenal nerver og håpte på barca seier. Og nok en gang så beviser ronaldo at han ikke presterer mot topplag, har vi noen gang sett han god mot bra motstand?

I min verden så er Messi utrolig mye bedre, han leker seg gang på gang. men er jo så typisk at manure skal vinne begge deler nå. De har jo ett relativt ungt lag de også, men er sykt hvor mye flaks det laget har med seg.

 

Nei nå håper jeg chelski tar en dobbel, for alt i verden ikke manure, HATER det laget!!!og alt hva de står for

Det verste er ikke at han ikke presterer mot gode lag, syns jeg. Det verste er at HVER gang han blir taklet og HVER gang han roter bort ballen i et eller annet dribleforsøk så skal han enten ned på knær med armene ut som jesus på korset eller så gjør han det samme stående. "Gi meg frispark da?? ;) ". "Jeg er best, hva gjør du dommer?"

 

All ære til den gutten etter spillet i PL i sesongen her, men noen fjortisfakter må han kvitte seg med.

 

KVALM

Link to comment
Share on other sites

Vi får prøve å glede oss over at to av tre lag ikke vinner. Hvor surt vil det vel ikke være for unitedfjortisser å ryke mot Liverpool eller Chelsea i finalen? Eller omvendt?

 

Unitedfjortiser bryr seg ikke. Det er det som er så forferdelig surt. Taper Arsenal en kamp, får man skikkelig pes på skolen dagen etterpå. Men når noen av de andre lagene taper, så kan ikke jeg gi tilbake fordi supportere av de andre lagene ikke bryr seg.

Link to comment
Share on other sites

Vi får prøve å glede oss over at to av tre lag ikke vinner. Hvor surt vil det vel ikke være for unitedfjortisser å ryke mot Liverpool eller Chelsea i finalen? Eller omvendt?

 

Unitedfjortiser bryr seg ikke. Det er det som er så forferdelig surt. Taper Arsenal en kamp, får man skikkelig pes på skolen dagen etterpå. Men når noen av de andre lagene taper, så kan ikke jeg gi tilbake fordi supportere av de andre lagene ikke bryr seg.

Kanskje du er den eneste ekte supporteren i klassen din da?

Link to comment
Share on other sites

Vi får prøve å glede oss over at to av tre lag ikke vinner. Hvor surt vil det vel ikke være for unitedfjortisser å ryke mot Liverpool eller Chelsea i finalen? Eller omvendt?

 

Unitedfjortiser bryr seg ikke. Det er det som er så forferdelig surt. Taper Arsenal en kamp, får man skikkelig pes på skolen dagen etterpå. Men når noen av de andre lagene taper, så kan ikke jeg gi tilbake fordi supportere av de andre lagene ikke bryr seg.

Det som er viktig vet du, å ikke bry seg om hva de andre fjortissupporterene sier :P Husker jeg fikk mange fine blikk da jeg kom med arsenaltrøye på skolen dagen etter cl-finaletapet mot barca :P

Link to comment
Share on other sites

Da er Ronaldo oppe i 40 mål totalt denne sesongen, og det må man bare bøye seg i støvet for.. Fy faen for en stygg mann, men en sabla god fotballspiller :blink:

Ja, spesielt mot lag som Derby, Wigan, Reading, Fulham og Birmingham, slike lag som nesten ingen slår.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo er god.

 

Men han har enda noe å bevise, mener nå jeg. Han har til gode å være avgjørende i en kamp mot storlagene. Ta Henry f. eks; han var ofte avgjørende i storkamper. For meg er Ronaldo ikke i nærheten av det Henry var på sitt beste. Så ja; Ronaldo er en god fotballspiller, men han har noe å bevise.

Link to comment
Share on other sites

Ahh, mener jeg hørte 40 av kommentatorene i Canal+.. Uansett, det er en kjempeprestasjon til en ving å være :rolleyes:

 

EDIT: 4-1 nå....

RETTELSE:

Ronaldo er ikke en midtbanespiller, han er spiss. Hvis Ronaldo er ving, er Tevez og Rooney i så fall midtbaneankere. Først da kan jeg godta at Ronaldo blir regnet som en midtbanespiller / ving.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo er god.

 

Men han har enda noe å bevise, mener nå jeg. Han har til gode å være avgjørende i en kamp mot storlagene. Ta Henry f. eks; han var ofte avgjørende i storkamper. For meg er Ronaldo ikke i nærheten av det Henry var på sitt beste. Så ja; Ronaldo er en god fotballspiller, men han har noe å bevise.

 

Henry blei vel også kritisert for å vere for anonym i store kampar..?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...