Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jeg håper at Roma går videre med glans på OT!

Er det noen som holder med United i CL pga at det er et engelsk lag?

 

Aldri i livet om jeg heier med et aent engelsk lag dersom de går videre i CL.. Håper nå inderlig Roma knuser dem på borte bane <_<:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper at Roma går videre med glans på OT!

Er det noen som holder med United i CL pga at det er et engelsk lag?

Pleier som regel å holde med engelske lag i Europa, ja. Men det finnes sjølvsagt unntak; Tottenham er sjølvsagt eit av dei. Det same er Chelsea. United er eg ikkje heilt sikker på. Før ynskte eg United alt vondt, men ettersom rivaliseringa mellom dei og oss har blitt mindre, har eg blitt meir United-venleg...

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper at Roma går videre med glans på OT!

Er det noen som holder med United i CL pga at det er et engelsk lag?

Pleier som regel å holde med engelske lag i Europa, ja. Men det finnes sjølvsagt unntak; Tottenham er sjølvsagt eit av dei. Det same er Chelsea. United er eg ikkje heilt sikker på. Før ynskte eg United alt vondt, men ettersom rivaliseringa mellom dei og oss har blitt mindre, har eg blitt meir United-venleg...

....og du håper på Roma-exit?

Link to comment
Share on other sites

Der tapte Man Utd 2-1 for Pompey på Fratton Park.

 

Der ja,et veldig lite plaster på såret etter tapet idag.

Siden det er 6 ManUU supportere i klassen.

Blir heldigvis ikke mobbet da :P

Eneste Gunners supporter på skolen :(

Link to comment
Share on other sites

Der tapte Man Utd 2-1 for Pompey på Fratton Park.

 

Good shit!!

 

Der tapte Man Utd 2-1 for Pompey på Fratton Park.

 

 

Eneste Gunners supporter på skolen :P

 

Kan umulig være mange elever på skolen din! :( Hvor mange er det?

Link to comment
Share on other sites

Der tapte Man Utd 2-1 for Pompey på Fratton Park.

 

Der ja,et veldig lite plaster på såret etter tapet idag.

Det er et stoooort plaster, skal jeg si deg :P

 

Oki,da ;)

Nå blir det spennende om Premier League trofeet.

Kun 3 poeng skiller.

Dumt at ikke Arsenal er med der :(

Link to comment
Share on other sites

Der tapte Man Utd 2-1 for Pompey på Fratton Park.

 

Der ja,et veldig lite plaster på såret etter tapet idag.

Siden det er 6 ManUU supportere i klassen.

Blir heldigvis ikke mobbet da :P

Eneste Gunners supporter på skolen :(

 

Ja, det er ikke så vanskelig å tenke seg hvorfor MANU er det mest populære engelske laget i Norge. Hittil har jeg dog ikke møtt en eneste MANU-supporter som virkelig innrømmer hva de la vekt på når de fant seg en klubb de likte. Det er uanset ikke et faktum at MANU spiller finest fotball, etc. En MANU-supporter av et skrekkeksempel har sagt følgende: "Jeg hadde heia på MANU om de så hadde havna på 3.-plass". Nå skal vi vel ikke mer enn 2 sesonger tilbake før de havna der, men det var vel snakk om hvis de skulle rakne totalt mot slutten av denne sesongen.

 

En ting til om MANU-fans (det her kan vel regnes som generelt), er at de tror at "Manchester" eller "United" betyr "Manchester United". "Synd United tapte i går'a", har jeg sagt til en MANU-supporter, dagen etter at Newcastle United hadde tapt, og svaret lød: "United? De spilte jo ikke i går, de!".

 

Nei, la oss holde oss til Arsenal, og være stolte av å heie på klubben også i motgang. Vi er stort sett en ydmyk rase.

 

Over til MANU FC, så tapte de sin andre kamp på rad i dag, og det fryder meg. Jeg vet samtlige av MANU-supporterne er skuffa om de ikke tar the treble igjen, men tro det eller ei: Det må de tåle!

Link to comment
Share on other sites

Skulle ønske jeg tålte United litt bedre, slik at jeg kunne kost meg med den fotballen. Får egentlig stort sett en ekkel smak i munnen. Tror det er bitterhet det smaker jeg...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...