Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Trist for engelsk fotball,

 

trist for engelsk fotball? hva! det er jo en seier for fotballen hver gang ManU og kjøpelaget City går på trynet! :D

 

for øvrig klarer jeg ikke å glede meg over at Vidic er skadet. Med Arsenals skadehistorie burde vi tenke annerledes enn det enkelte her gjør (dette er ikke rettet mot deg andfje). Det er jo ikke på denne måten vi skal slå dem. Og i neste kamper det kanskje vi som får en stjerne skadet (igjen)? Tenk om Vermaelen (eller enda verre - gud forby - RvP) skulle få et nytt lengre skadeopphold. Det ville jo risikere å ødelegge hele sesongen for oss... o skrækk o gru.

Link to comment
Share on other sites

trist for engelsk fotball? hva! det er jo en seier for fotballen hver gang ManU og kjøpelaget City går på trynet! :D

 

Definitivt! Apoel Nicosia og Basel går lengre enn Manchester-lagene. Det er en gedigen seier!

 

Barcelona, Crystal Palace og nå Basel. Oppskriften er tydeligvis ganske enkel:

 

 

 

Barcelona+Home+Shirt+2009+10.jpg0,,10323~5344938,00.jpgbasel_home_09.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

trist for engelsk fotball? hva! det er jo en seier for fotballen hver gang ManU og kjøpelaget City går på trynet! :D

 

for øvrig klarer jeg ikke å glede meg over at Vidic er skadet. Med Arsenals skadehistorie burde vi tenke annerledes enn det enkelte her gjør (dette er ikke rettet mot deg andfje). Det er jo ikke på denne måten vi skal slå dem. Og i neste kamper det kanskje vi som får en stjerne skadet (igjen)? Tenk om Vermaelen (eller enda verre - gud forby - RvP) skulle få et nytt lengre skadeopphold. Det ville jo risikere å ødelegge hele sesongen for oss... o skrækk o gru.

Ser ikke at noen har gledet seg over det, nevnte bare at det muligens spøker for United sin sesong, trist for enkeltspillerne, men flott for oss som helst skal passere de røde djevler på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2011/12/09/sport/fotball/premier_league/manchester_united/nemanja_vidic/19347124/

 

Da er Vidic ute resten av sesongen, blir spennende å se om United setter sin lit til en skadeplaget Ferdinand med Jones/Smalling/Evans som makker eller om det blir handling i januar på sur Rednose nå.

Med Vidic skadet, få alternativer sentralt på midtbanen og en Rooney ute av toppform kan United gå en meget tøff jul i møte. De har vært heldig og plukket med seg 3 poeng fra mange 1-måls seire den siste tiden, kanskje det nå vil tippe motsatt vei for de røde.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan ikke se for meg at det virkelig blir noe av. Ikke ville jeg bli så altfor lei meg heller (med mindre de til slutt skulle vinne hele CL), for hvor mye verdighet er det i å komme seg inn i CL på den måten? En klubb med respekt for seg selv hadde takket nei til en slik plass. Men jeg er klar over at det ikke er slik fotballklubber og andre store firmaer opererer.

Link to comment
Share on other sites

Vi sliter med backer på skadelisten, men det er ikke mye lysere for United på midtstopperplass; for med Vidic, Rio og nå Jones ute samtidig som tvillingene sliter på backplassen med skade begynner dem å få sin part. Ikke at jeg klager på det akkurat...

 

Edit: Fremover på banen stemmer det desto mer, i alle fall i dag. 5-0 på Craven Cottage er sterkt. Hørte når jeg skiftet kanal at Young måtte ut med skade, noen som vet hvor alvorlig denne er?

Edited by 49 unbeaten
Link to comment
Share on other sites

Det som er kjipt er at United selv med disse skadeplagene sine ikke ser nevneverdig plaget ut. Husker jo de tok 3 poeng gang på gang for et par sesonger siden selv om de stilte med Darren Fletcher og Michael Carrick på midtstopperplass.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet at dette er en "all laugh at" tråd, men jeg må faktisk gi litt skryt til Berbatov som denne sesongen har slitt hull i innbytterstolen i kamp etter kamp. At han fortsatt klarer å være topp motivert og leverer mål nesten hver gang han får sjansen er bra, og når han i dag leverer et hattrick for et b-preget United må det være lov og gi ros. Kommer sikkert noen og gir meg en refs nå for å ikke le av alt de gjør, men det skal jeg tåle ;)

Link to comment
Share on other sites

Fyren har kun et halvt år igjen på kontrakten. Kanskje vi skal stjele han? :P

 

Nei vi vet alle at Berbatov er en fantastisk begavet spiller, men han har fått utrolig mye kritikk i United og har tidvis blitt utrolig urettferdig behandlet av Ferguson. Syntes ei heller han har vært så mye av og på i United som han var i Tottenham, men han har til tider sløst et par ufattelige sjanser på kritiske øyeblikk for United så det kan vel kanskje ha vært noe av grunnen. Pluss at Ferguson foretrekker Rooney - Hernandez sammen og Rooney - Berbatov ikke akkurat fungerer optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Om vi kunne fått hentet Berbatov på et 2/3 årskontrakt så hadde han sikkert klart 10 mål per sesong, kanskje flere også. Men han hever vell en ganske fet lønning i United som vi ikke er villig til å betale, så da er spørsmålet om han er villig til å gå ned i lønn for å være 2. valg bak van Persie?

 

Når det er sagt så vil jeg velge Berbatov foran Chamakh 10 av 10 ganger.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel et stort spørsmål om hvor mye han hever i lønninger og hvor mye han ville ha kostet. Berbatov som backup for van Persie hadde vært meget bra såfremt motivasjonen var der i minst et par år til.

 

Når det gjelder Berbatov/Chamakh sammenligningen kunne jeg ikke vært mer enig :P

Link to comment
Share on other sites

Syke tid den skadelisten United har for øyeblikket:

 

Phil Jones

Chris Smalling

Rio Ferdinand

Jonny Evans

Ashley Young

Darren Fletcher

Nemanja Vidic

Fabio da Silva

Anderson

Michael Owen

Tom Cleverly

Bebe

 

Smalling sies det kan være ute i 3 måneder. Rio er jo konstant skadet, og nå er altså Evans også ute. Må si det er smått imponerende om de fortsetter å plukke poeng som de har gjort denne sesongen.

Edited by Hedly
Link to comment
Share on other sites

Syke tid den skadelisten United har for øyeblikket:

 

Phil Jones

Chris Smalling

Rio Ferdinand

Jonny Evans

Ashley Young

Darren Fletcher

Nemanja Vidic

Fabio da Silva

Anderson

Michael Owen

Tom Cleverly

Bebe

 

Jones spiller fra start i dag mot Blackburn, så var ikke noe alvorlig skade på han.

Edited by 49 unbeaten
Link to comment
Share on other sites

Berbatov, som enkelte plutselig vil ha i Arsenal, laget nettopp et helt ekstremt åpenbart og klønete straffespark i kampen mot Blackburn. Slikt blir det straffe av selv på Old Trafford. :lol: Yakubu scoret heldigvis på straffen.

 

Det er ikke for det defensive arbeidet at jeg ville hatt Berbatov som backup for RvP akkurat ;)

 

Skjønner ikke hvorfor Berbatov blir satt til å markere Samba på alle dødballer imot; den beste hodespilleren i Premier League burde vell vært passet på bedre?

 

Nå skal det sies at Berbatov trolig er den beste hodespilleren United har ute på banen sammen med Phil Jones.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...