Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Skapte sin første sjanse etter 88.minutter. Før det hadde de FÅTT to sjanser av Swansea, pluss en av dommeren (gir de et frispark de aldri skulle hatt!).

Swansea var egentlig nærmere seier enn MU i forhold til sjanser!

 

Og hva med banespill!? Swansea rundspilte ManU i 3/4 av kampen.

 

Deres tre siste PL-kamper:

 

Everton - ManU 0-1

Manu - Sunderland 1-0

Swansea - ManU 0-1

Link to comment
Share on other sites

Vidic var etter min mening deres beste spiller. Han er like viktig for United om dagen som RvP er for oss. Han avverget mye i går. Hadde det ikke vært for Vidic hadde nok Swansea omsatt mye av det gode banespillet til enda flere sjanser og muligens mål. Men tre 1-0 seiere på rad er en styrke det og. De har jo slike perioder hvert eneste år :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet inderlig godt at man ikke skal glede seg over "fiaskoen" Manchesterlagene er i under årets gruppespill i CL før dommeren har blåst for siste gang, men gud hvor deilig det er å se United delvis bli totalt utspilt hjemme mot Benfica. Uten Vidic bak i forsvaret der er de som en tikkende bombe, du bare venter på at det skal gå galt.

 

Er det lov å håpe at begge lagene blir slått ut før Champions League virkelig starter?

Link to comment
Share on other sites

ManU møter Basel borte på St. Jacob-Park siste runde. Basel må vinne for å gå videre og samtidig slå ut ManU, men gjør de det er det nettopp det som skjer.

 

City ligger to poeng over Napoli og må tape på sin egen hjemmebane der de møter Bayern, samtidig som at Napoli som skal på bortetur mot Villarreal også må vinne - bare da vil City ryke ut. Det må de gjerne gjøre for min del.

 

EDIT: Nei, det var feil i tabellen jeg leste. Etter at City tapte mot Napoli i dag, er det faktisk ett poeng bak dem. Da ble det plutselig litt verre for City.

Link to comment
Share on other sites

ManU møter Basel borte på St. Jacob-Park siste runde. Basel må vinne for å gå videre og samtidig slå ut ManU, men gjør de det er det nettopp det som skjer.

 

City ligger to poeng over Napoli og må tape på sin egen hjemmebane der de møter Bayern, samtidig som at Napoli som skal på bortetur mot Villarreal også må vinne - bare da vil City ryke ut. Det må de gjerne gjøre for min del.

 

Feil, City ligger ett poeng bak Napoli. Dermed MÅ shitty vinne hjemme mot Bayern, samtidig som Napoli MÅ avgi poeng borte mot Villarreal. Ikke får jinxe noe, men City har oddsene imot seg :D

Link to comment
Share on other sites

Man City ryker nok ut. Napoli klarer å ta Villareal som ikke har noe annet enn ære å spille for, og det tror jeg ikke er nok.

Det er meget overraskende.

Man United synes jeg ikke har et srtort lag i år og kan fort ryke mot Basel. De har nedover trend fra toppen mot B-laget til Arsenal som også hadde Jenkinson utvist. Ikke imponert av dem.

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som kan vise seg å bli morsomt er hvis United går videre, så kommer de til å møte Barcelona, Real Madrid, Bayern München, Inter eller vinner i gruppe G hvor kampen står mellom Porto, Apoel og Zenit St. Petersburg. Hadde det ikke vært deilig om de møtte en av de 3 første og virkelig fikk satt på plass noen kjepphøye fans?

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som kan vise seg å bli morsomt er hvis United går videre, så kommer de til å møte Barcelona, Real Madrid, Bayern München, Inter eller vinner i gruppe G hvor kampen står mellom Porto, Apoel og Zenit St. Petersburg. Hadde det ikke vært deilig om de møtte en av de 3 første og virkelig fikk satt på plass noen kjepphøye fans?

Kjepphøye fans eller Vidic for den saks skyld som påstår at United er i ferd med å tette igjen luken opp til Barcelona :lol:

Link to comment
Share on other sites

Herregud så barnslig av en fyr på snart 70. Man kan se at han ikke har noe svar på spørsmålet til journalisten og rett og slett ikke vet hva i h.. han skal gjøre og istedet for å ta det som en mann tar han det som en diva og går.

Link to comment
Share on other sites

Jeg regnet først med at journalisten hadde stilt et åpenbart provoserende spørsmål, men det gjorde han langt i fra. Han har forsåvidt rett til å forlate konferansen dersom han ønsker det, men måten det skjedde på tar jeg som et svakhetstegn, i tillegg til at det var direkte frekt. Ferguson har tydeligvis ikke helt kontroll om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Litt av et wtf-øyeblikk det der. Hvorfor forlater han pressekonferansen pga et så legitimt og bra spørsmål fra en journalist som prøver å gjøre jobben sin etter punkt og prikke? Nesten det verste av alt er når SAF er på tur ut av rommet og journalisten sier; "But Man City is struggling to". Responsen til SAF: "Yeah I know, but we ain't struggling". Hva faen? Det er da kvalitetsforskjell så det holder mellom Benfica, Basel og Otelul kontra Bayern Munchen, Napoli og Villarreal. Fergusson oppfører seg som en liten unge, merkelig når man vet hvor lenge han har vært med i gamet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...