Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

5-0 til United nå, de er så ubeskrivelig mye bedre enn oss at det er til å grine av.

 

tørr påstå at den store forskjellen er hvordan spillerne blir brukt, og hvilken taktikk de blir brukt i.

 

Ferguson ville ALDRI brukt Arshavin og Walcott som vinger... De hadde blitt brukt som spiss og offensiv midtbane sentralt. Han hadde heller ikke brukt Bendtner som ving.

Link to comment
Share on other sites

tørr påstå at den store forskjellen er hvordan spillerne blir brukt, og hvilken taktikk de blir brukt i.

 

Ferguson ville ALDRI brukt Arshavin og Walcott som vinger... De hadde blitt brukt som spiss og offensiv midtbane sentralt. Han hadde heller ikke brukt Bendtner som ving.

 

Enig, Ferguson blir bare bedre og bedre med årene, mens vår sjef virker sliten, lei, uten evne til å motivere og som du sier blir enkelte spillere totalt misbrukt pga taktiske valg. Trist å se Walcott ute på kanten. Trist på Wengers vegne, frykter dette året blir en lite verdig avslutning på Wengers epoke i Arsenal FC.

Link to comment
Share on other sites

Enig, Ferguson blir bare bedre og bedre med årene, mens vår sjef virker sliten, lei, uten evne til å motivere og som du sier blir enkelte spillere totalt misbrukt pga taktiske valg. Trist å se Walcott ute på kanten. Trist på Wengers vegne, frykter dette året blir en lite verdig avslutning på Wengers epoke i Arsenal FC.

 

Som deg frykter jeg at dette kommer til å bli en lite verdig avsluttning... Jeg tror ikke Wenger er vår manager til sesong-start 2012/2013

Link to comment
Share on other sites

Som deg frykter jeg at dette kommer til å bli en lite verdig avsluttning... Jeg tror ikke Wenger er vår manager til sesong-start 2012/2013

Det tror jeg. Helt sikkert. Og vi kommer til å øke i prestasjoner gjennom sesongen. Hvor det stopper vil bare tiden vise.

Det tar tid å komme seg ut av en så presset situasjon som vi er i. Det sr slitsomt. Vi har mange gode signeringer og en bred tropp.

Enig i at Wenger kunne vært mindre forutsigbar i bruk av spillere. Spesielt gjelder det Waalcott.

 

Men dette er en Manchester United tråd. De er gode for tiden,men håper virkelog ikke de vinner i år. Hvem som helst ellers.

Link to comment
Share on other sites

Dette maure laget er det nærmest vi kan komme Arsenal anno 2004. Og det skulle ikke forundre meg om de går en bedre heller. De virker ufattelig sterke, og hvor ungt lag har de ikke.

Dette kan bli en kjip sesong...Slik som de holder på nå, så tror jeg nesten de hadde tatt barca...

 

Syktsyktsyt gode er de desverre for tiden. Som jeg skulle ønske det var vi som ansatte SAF i 86 i stedet for GG.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men stallen er litt bedre nå om dagen :)Faktisk god nok til 1-1 borte mot Dortmund, som i mine øyne er et bedre lag en Benfica.

Dortmund hadde 16 avslutninger, vi hadde 4. United stilte med Lindegaard, Fabio, Fletcher, Carrick, Giggs, Valencia og Park. De har alle tilbragt mesteparten av tiden denne sesongen på benken.

 

Vi kunne selvfølgelig ha klart 1-1 mot Benfica, men vi er ikke i nærheten av United ennå

Link to comment
Share on other sites

Dortmund hadde 16 avslutninger, vi hadde 4. United stilte med Lindegaard, Fabio, Fletcher, Carrick, Giggs, Valencia og Park. De har alle tilbragt mesteparten av tiden denne sesongen på benken.

 

Vi kunne selvfølgelig ha klart 1-1 mot Benfica, men vi er ikke i nærheten av United ennå

Og mange av våre spillere har enda ikke tilpasset seg livet og spillet i Arsenal, ergo laget vårt fungerer langt i fra sitt potensiale.

 

Jeg har heller ikke sagt at vi er i nærheten. Det jeg antydet var at vi kanskje har klart å ta et steg nærmere etter transferaktiviteten på deadline day. Det viser også at United ikke er umenneskelig gode, og at også de kan ha sine svakere dager.

Link to comment
Share on other sites

Og mange av våre spillere har enda ikke tilpasset seg livet og spillet i Arsenal, ergo laget vårt fungerer langt i fra sitt potensiale.

 

Jeg har heller ikke sagt at vi er i nærheten. Det jeg antydet var at vi kanskje har klart å ta et steg nærmere etter transferaktiviteten på deadline day. Det viser også at United ikke er umenneskelig gode, og at også de kan ha sine svakere dager.

Er vel bare tiden som vil vise. Blir spennende framover :)

Link to comment
Share on other sites

Og mange av våre spillere har enda ikke tilpasset seg livet og spillet i Arsenal, ergo laget vårt fungerer langt i fra sitt potensiale.

 

Jeg har heller ikke sagt at vi er i nærheten. Det jeg antydet var at vi kanskje har klart å ta et steg nærmere etter transferaktiviteten på deadline day. Det viser også at United ikke er umenneskelig gode, og at også de kan ha sine svakere dager.

Vi har nok mye mer å gå på enn de har.

Støtter deg på det med transferaktiviteten.

Link to comment
Share on other sites

Vi har nok mye mer å gå på enn de har.

Støtter deg på det med transferaktiviteten.

Hadde dette innlegget blitt postet i Mai, så hadde jeg vært helt enig. Men etter å ha sett hvordan spiillere som Cleverly, Jones, Smalling og Welbeck har prestert i det siste, så tror jeg Uniteds potensiale er vel så stort som vårt.

Link to comment
Share on other sites

Hadde dette innlegget blitt postet i Mai, så hadde jeg vært helt enig. Men etter å ha sett hvordan spiillere som Cleverly, Jones, Smalling og Welbeck har prestert i det siste, så tror jeg Uniteds potensiale er vel så stort som vårt.

Det kan være at de har, men i mai hadde ikke vi fått inn ni nye spiller og mistet et par sentrale.

I mai og frem til 2-8 var det virkelige bunnivåer.

Link to comment
Share on other sites

United med 4 avslutning på mål og leder 3-0 til pause mot Chelsea. Eneste trøsten er at en slik uttelling og flaks ikke kan vare veldig lenge. Chelsea vært det klart beste laget i 35 minutter og skapt mange gode sjanser uten å score. Det sykeste er å tenek på at vi hadde faktisk et bedre utgangspunkt enn Chelsea etter pause i tilsvarende kamp. Og der ble det 3-1 20 sekunder ut i andre omgang. Nå er premissene de samme:-)

Link to comment
Share on other sites

United med 4 avslutning på mål og leder 3-0 til pause mot Chelsea. Eneste trøsten er at en slik uttelling og flaks ikke kan vare veldig lenge.

Dette tror jeg har vært nevnt før, men ser ikke ut til at flaksen stopper. Det må være noen på Old Trafford som er god kompis med Karma.

 

Og der fikk jaggu Nani staffe etter at Bosingwa pustet han i nakken.

Link to comment
Share on other sites

"Flaksen" til United har pågått for lenge til at det kan karakteriseres som nettopp det. Det handler om ferdigheter og ikke minst mentalitet. Der hvor vi må ha 100 pasninger før vi er fornøyde og klare for å score, tar United det de kan få.

 

Forøvrig en spinnvill kamp mot Chelsea i dag. Missene til Ramires, Berbatov, Rooney og Torres.. Ufattelig!

Edited by Safe Hands
Link to comment
Share on other sites

"Flaksen" til United har pågått for lenge til at det kan karakteriseres som nettopp det. Det handler om ferdigheter og ikke minst mentalitet. Der hvor vi må ha 100 pasninger før vi er fornøyde og klare for å score, tar United det de kan få.

 

Forøvrig en spinnvill kamp mot Chelsea i dag. Missene til Ramires, Berbatov, Rooney og Torres.. Ufattelig!

Klart det er ferdigheter, men når to mål er klare offsides og ballen spretter utrolig heldig på det tredje målet på 4 sjanser så har man tur. Sjansene kommer riktignok fordi de spiller seg til dem, og man skal ikke ta fra Nani noe for avslutningen. Skuddet er helt fantastisk. De spiller god fotball og har marginer; ikke ulikt Chelsea i starten av forrige sesong.(Så får vi bare håpe utviklingen blir lik også..)

Men, som i kampen mot oss så får de fantastisk godt betalt og slipper heldig unna på flere situasjoner på 3-1. De 10 første min av andre omgang mot oss og i dag kunne like gjerne endt med scoringer i mot United som for United. Etterhvert blir det rom for kontringer og der er de per i dag PL klart beste lag.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...