Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Det er flaks å treffe mål, når han treffer på den måten der (jfr. fysiske lover - vinkellære). Så teknisk er det ikke så bra. Det som er bra, er hvor han treffer i målet...

 

Det at du bruker de fysiske lovene til å argumentere for at det er flaks at han scorer, sier ikke at målet fortsatt ikke er fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

Mange sier at Chelsea har et aldrende lag...

 

Chelsea:

Terry

A.Cole

Drogba

Anelka

Lampard

Ferreira

Malouda

 

 

 

...men se på listen over Manuspillere over 30 (i år):

Manu:

vdSaar

O Shea

Brown

Ferdinand

Vidic

Evra

Scholes

Carrick

Hargreaves

Giggs

Berbatov

 

Et helt lag med andre ord

 

 

Arsenal har på sin side kun 4 i denne kategorien, og bortsett fra Arsjavin kommer ingen av de til å bli savnet om de forsvinner fra klubben i sommer... :closed:

Link to comment
Share on other sites

Mange sier at Chelsea har et aldrende lag...

 

...men se på listen over Manuspillere over 30 (i år):

Manu:

vdSaar

O Shea

Brown

Ferdinand

Vidic

Evra

Scholes

Carrick

Hargreaves

Giggs

Berbatov

 

Et helt lag med andre ord

Arsenal har på sin side kun 4 i denne kategorien, og bortsett fra Arsjavin kommer ingen av de til å bli savnet om de forsvinner fra klubben i sommer... :P

Det er vel lov å håpe generasjonsskiftet til United blir like vellykket som Liverpool sitt på slutten av åtti og begynnelse av nittitallet. Ler fortsatt godt av at de kvittet seg med Peter Beardsley

Link to comment
Share on other sites

Mange sier at Chelsea har et aldrende lag...

 

Chelsea:

Terry

A.Cole

Drogba

Anelka

Lampard

Ferreira

Malouda

 

...men se på listen over Manuspillere over 30 (i år):

Manu:

vdSaar

O Shea

Brown

Ferdinand

Vidic

Evra

Scholes

Carrick

Hargreaves

Giggs

Berbatov

 

+ Neville som la opp

 

Med noen få unntak, så har majoriteten av de der spillerne vært langt under pari denne sesongen. Spesielt i Man Utd er det mange spillere som synger på siste verset, og jeg tror Ferguson må grave dypt i lommeboka i sommer for at hans lag skal henge med i toppen neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til det gamlehjemmet legger opp. Manure folk ass, They are the worst! Enda mer irriterende er det faktum at de leder serien slik som de har prestert i år. BORING BORING MANURE!!! For bare håpe at the Gods of football er med oss i år, og lar rettrferdigheten seire.For det er vel hevet over enhver tvil at The mighty Arsenal spiller fantasifotball i forhold til de cuntsan fra manchester...

 

WHO THE FUCK ARE MAN UTD!?!

Link to comment
Share on other sites

Og da har det møkkalaget karret seg videre til femte runde mot non leauge laget Crawley(?)

 

Hva er det som sker når disse leder serien? Virker jo som ett utrolig svakhetstegn at det laget der faktisk leder premier leauge...

 

Merkelige greier dette her....men misliker veldig dette laget her!

Link to comment
Share on other sites

Hvis United får en skade på Berbatov, Nani eller Vidic snart, tror jeg de er ferdige. Sir Alex' nest beste er bare ikke god nok.

 

Kjøpet av Bebe ble en gang for alle bekreftet som latterlig i dag. 80 mill? Havin' a laugh...

 

Jeg håper det samme som deg. At hvis de får en skade på Nani, Berbatov eller Vidic så er de ferdige, men det ville jo vært typisk om Rooney plutselig kom i kanonform og Smalling plutselig slo til for fullt. Dog ser jeg ikke noen løsning hvis Nani blir skadet, men de har vel Valencia som er tilbake i spill om ikke så lenge?

 

Ellers er jeg enig med deg om Bebe. For et latterlig kjøp han har vist seg å være hittil. Men som jeg sier igjen så ville det vært typisk om han plutselig slo til om et par sesonger. ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som er sjokkert over at Manchester United fikk hjemmekamp mot et topplag i FA cupen?

De siste fem år, har de spilt 2 ganger mot Liverpool, Tottenham og Arsenal på hjemmebane i cupen. Ikke ett eneste topplagg har de møtt borte...

Blir vel større inntekter til FA å la Manure spille hjemme

Link to comment
Share on other sites

Det skal bli veldig spennende å se hva drittlaget klarer å prestere på 4 bortekamper i løpet av 11 dager:

 

23. Feb Marseilles

26. Feb Wigan

01. Mars Chelsea

06. Mars Liverpool

 

Liker også at de har returoppgjør mot Marseilles 3 dager etter kvartfinalen i FA-cupen mot oss (?). Skal du spare noen spillere, Ferguson? B)

Link to comment
Share on other sites

Det skal bli veldig spennende å se hva drittlaget klarer å prestere på 4 bortekamper i løpet av 11 dager:

 

23. Feb Marseilles

26. Feb Wigan

01. Mars Chelsea

06. Mars Liverpool

 

Liker også at de har returoppgjør mot Marseilles 3 dager etter kvartfinalen i FA-cupen mot oss (?). Skal du spare noen spillere, Ferguson? B)

 

At de får kun 3 dagers pause fra FA-cupen kampen (forhåpentligvis mot oss) til de skal ha Marseille i CL kan faktisk være utslagsgivende for at United ryker ut av både FA- og CL i løpet av få dager. Har troa på at Marseille kan få ett godt resultat mot United på hjemmebane, da blir det meget spennende å se hvordan sir Red Nose prioriterer FA-cup vs. CL. Uniteds nest beste har jo som våre langt fra imponert i cupene denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Noen som ser på Wigan - Manchester United?

 

Rooney med en stygg albue på Watson som skulle endt med rødt kort. Håper F.A. ser på videobilder og han får 3 kamper for det virker ikke som om dommeren så det.

 

Ellers har van der Saar hatt 2 meget gode redninger, men selvfølgelig så scorte United på sin første sjanse etter at Wigan har vært det bedre laget. Kan ikke klage på vinnermentaliteten til disse gutta akkurat, men det viser også hvor viktig en matchvinnende keeper er og heldigvis har vi Szczesny nå! :)

Link to comment
Share on other sites

Når vi først er inne på Wigan kampen, så må jeg si Wigan spillerne har imponert så langt. De virker som et helt lag med teknikkere, Moses, N'Zogbia, Figueroa, Rodallega osv leker seg til tider med United forsvaret! Ren tilfeldighet at Wigan ikke har scoret enda, Van der Sar reddet med skuldra.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 26 2011, 04:20 PM) 218397[/snapback]

Noen som ser på Wigan - Manchester United?

 

Rooney med en stygg albue på Watson som skulle endt med rødt kort. Håper F.A. ser på videobilder og han får 3 kamper for det virker ikke som om dommeren så det.

 

Vi er nok ikke så heldige av diverse grunner:

 

1. Rooney er FA golden boy

2. Dommer dømte vel frispark og så dermed situasjonen. FA har ikke tradisjon for å overprøve dommeren

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 26 2011, 04:20 PM) 218397[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Noen som ser på Wigan - Manchester United?

 

Rooney med en stygg albue på Watson som skulle endt med rødt kort. Håper F.A. ser på videobilder og han får 3 kamper for det virker ikke som om dommeren så det.

Vi er nok ikke så heldige av diverse grunner:

 

1. Rooney er FA golden boy

2. Dommer dømte vel frispark og så dermed situasjonen. FA har ikke tradisjon for å overprøve dommeren

Jepp. Så lenge FA innenfor reglene ikke MÅ straffe Rooney så slipper han unna. Garantert.

Dette var et soleklart rødt kort der en av våre hadde fått marsjordre direkte.

Link to comment
Share on other sites

Du har hard konkurranse. Jeg kjenner det nå. :)

"Mannen" som skulle vært utvist i 1.omgang, scoret der 3-0 målet. Helt utrolig at de vinner 4-0, i en kamp de skulle spilt det aller meste av kampen med 10 mann!

 

Er nok ingen som hater de mer enn meg. Like mye kanskje, men ikke mer

Link to comment
Share on other sites

"Mannen" som skulle vært utvist i 1.omgang, scoret der 3-0 målet. Helt utrolig at de vinner 4-0, i en kamp de skulle spilt det aller meste av kampen med 10 mann!

 

Er nok ingen som hater de mer enn meg. Like mye kanskje, men ikke mer

 

Ikke vær så sikker på at du hater dem mest Raven, noen av oss orker ikke å se dem når de ligger ann til å vinne. Jeg skrudde av kampen så snart de scoret sitt andre.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...