Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

At Odemwingie tar den straffen er jo helt hårreisende, han har bomma på alt av sjanser de siste 3-4 kampene og har absolutt ingen selvtillitt igjen. Chris Brunt som er en solid dødballtaker burde helt klart tatt den, og da kan jeg ikke se for meg at United hadde tatt poeng, WBA var soleklart best gjennom hele kampen og at de ikke får minst 1 poeng er helt utrolig..

De skulle vært 1 mann mindre og ligget under fra 30 min og utover hadde Foy gjort den jævla jobben sin som han aldri klarer.

I løpet av første omgang tror jeg statistikken var noe som 10-1 i favør WBA og 17-5 i løpet av hele kampen. Ganske utrolig at det ble 1-2.

Link to comment
Share on other sites

Takk skal du ha...

Jeg bare lurer, har folk noe å tape på å prøve å la være å jinxe?? Virker jo sånn..

 

Edit;

 

Merkelige bytter av Pulis. De ligger under 2-1, og han bytter inn bra spillere, men han tar ut Etherington for Pennant og Fuller for Jones??

Hvorfor ikke prøve å satse litt mer offensivt med Tuncay ut for Fuller, som bare har luntet rundt, og høyrevingen for Pennant når de ikke har fått til noe fremover på banen? Iallefall det jeg hadde gjort, og heller prøvd å få en utligning...

Link to comment
Share on other sites

Denne "jinxingen" er så sinnsykt latterlig. Uansett om brukerne her inne "jinxer", så finnes det alltid titusener av andre som "jinxer" på andre forumer og in real life. Hva en eller annen skriver her inne har ikke en dritt og si, og Wilshere er alltid frampå og skylder på det. Kødd eller ikke...

Link to comment
Share on other sites

Det er så overtroisk at jeg får lattertårer i øyne av det. Jeg fatter ikke at en såpass oppadgående kar, som Wilshere tilsynelatende er, faktisk tror på "jinx". Skjønner heller ikke hvordan du tror at du kan hindre folk i å kommentere under motstandernes kamper.

Link to comment
Share on other sites

Aldri undervurder jinxing. Like latterlig å tro på det, som det er å tro på bibelen... Likevel er det flere millioner som tror på sistnevnte, og de blir ikke rakka ned på på samme måte som vi gjør.

Sier til deg som jeg sier til de religiøse: hva du tror på eller ei er for meg helt likegyldig, så lenge du ikke presser din tro på meg ;)

Link to comment
Share on other sites

Aldri undervurder jinxing. Like latterlig å tro på det, som det er å tro på bibelen... Likevel er det flere millioner som tror på sistnevnte, og de blir ikke rakka ned på på samme måte som vi gjør.

 

De aller fleste holder da også religion utenfor dette diskusjonsforumet. Hadde religion blitt diskutert her så hadde det nok vært en del nedrakking av de forskjellige religionene.

 

Jinxing diskuteres her, og i likhet med at mange ikke tror på overmenneskelige skapninger av forskjellige valører, så tror mange ikke på jinxing. Det er ikke det granne rart at dette fenomenet blir gjenstand for kritikk og nedrakking.

Link to comment
Share on other sites

De aller fleste holder da også religion utenfor dette diskusjonsforumet.

 

Ikke bare holder de fleste religion utenfor dette diskusjonsforumet, det er også ett brudd på forumets retningslinjer å diskutere religion her inne

Link to comment
Share on other sites

Vi lever i 2011. De fleste er ganske klar over at hva de foretar seg hjemme i Norge, ikke påvirker fotballresultater i England

 

Det har du nok rett i, men på en annen side så tipper jeg det er mange som har sine prematch-rituals. Disse skalgjennomføres for at det skal bli størst mulig sjanse for seier.

Link to comment
Share on other sites

[...] men på en annen side så tipper jeg det er mange som har sine prematch-rituals. Disse skalgjennomføres for at det skal bli størst mulig sjanse for seier.

 

Det gjelder i aller høyeste grad også spillere/trenere etc. Toure var en av de verre for Arsenal. Han var blant annet besatt av å skulle være sistemann inn på banen ved kamp, noe som en gang gjorde at han fikk gult kort for å komme stormende for sent inn på banen uten dommerens tillatelse (jeg mener å huske at det skjedde fordi Adebayor knøt skoene utenfor banen). Slikt som dette ville jeg egentlig heller kalle tvangstanker enn ritualer. Og når det går så langt er man ikke lenger tjent ved det.

Link to comment
Share on other sites

Det gjelder i aller høyeste grad også spillere/trenere etc. Toure var en av de verre for Arsenal. Han var blant annet besatt av å skulle være sistemann inn på banen ved kamp, noe som en gang gjorde at han fikk gult kort for å komme stormende for sent inn på banen uten dommerens tillatelse (jeg mener å huske at det skjedde fordi Adebayor knøt skoene utenfor banen). Slikt som dette ville jeg egentlig heller kalle tvangstanker enn ritualer. Og når det går så langt er man ikke lenger tjent ved det.

 

Jepp. CL-kamp mot Roma som vi vant 1-0. Var vel Gallas som knøt skolissa og Toure kom løpende sist inn på banen og vi startet omgangen med 9 mann og gult kort! Utrolig klønete..hehe. ;)

Link to comment
Share on other sites

Aldri undervurder jinxing. Like latterlig å tro på det, som det er å tro på bibelen... Likevel er det flere millioner som tror på sistnevnte, og de blir ikke rakka ned på på samme måte som vi gjør.

For en utrolig tåpelig og umoden sammenligning!

Uansett, som mange har sagt her, så er ikke gunners.no et sted hvor religion diskuteres!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...