Jump to content

Alexandre Song


Andain

Recommended Posts

Sing me a Song er fjernet fra spillerstallen til Bastia på den ofisielle nettsiden deres.

 

Merkelig at vi ikke får noe uttalelser fra Arsenal.

 

Og hva sjer med Viera og hvor er Bentley :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Grei deal dette, men Song er nok ikke en frelser. Har bare sett han i en kamp, og i den kampen kan han i beste fall beskrives som uheldig (mot Utrecht). Hadde sett at vi hentet en sentral midtbane av et litt annet kaliber.

Link to comment
Share on other sites

Glad for denne handelen! Smart å hente han på lån først også, og når vi har opsjon på han neste år så er det veldig bra. Ville vært dumt å ikke ha det, og så dum er ikke Wenger :lol:

 

Rart det ikke kommer noen bekreftelse på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
hvor god er denne gutten egentlig? er han blant dem som kan starte en kamp eller skal han vokse et år på reservelaget eller hva er han er tenkt som`?

noen som vet hva han er god /dårlig på.

:lol:

17352[/snapback]

 

 

Sing me a Song er en av Europas desidert største talent.

I utgangspunktet er han nok tiltenkt å være back-up for Gilberto som et defensivt anker på midtbanen men gutten er også en meget habil midtstopper.

Han er bare 19 år (samme som Vieira når han kom til klubben) men er i mine øyne førstevalg hvis Gilberto skulle bli skadd eller ute av form.

Veldig godt blikk for spillet og evnen til å hele tiden ligge på rett side av ballen, er vel det mest iøynefallende med ham.

Utrolig gode basisferdigheter og en umenneskelig fysikk for å være så ung (lik Vieira på samme alder).

Sing me a Song kan bli sesongens store overraskelse på Highbury.

Link to comment
Share on other sites

Positivt med et nytt tilskudd til stallen. Men likevel savner jeg at Wenger henter inn litt rutine. Jeg kunne faktiks heller tenkt meg å sett Wenger hente Jenas. Selv om Jenas fremdeles er ung, så har han opparbeidet seg bra med rutine den tiden han har spillt i Newcastle. I tillegg vil han ikke trenge noe tid til å tilpasse seg den engelske fotballen. Og det at han er engelsk er jo heller ikke noe minus. Jeg frykter at lånet av Song fører til at Wenger ikke kommer til å gå for Jenas

Link to comment
Share on other sites

Positivt med et nytt tilskudd til stallen. Men likevel savner jeg at Wenger henter inn litt rutine. Jeg kunne faktiks heller tenkt meg å sett Wenger hente Jenas. Selv om Jenas fremdeles er ung, så har han opparbeidet seg bra med rutine den tiden han har spillt i Newcastle. I tillegg vil han ikke trenge noe tid til å tilpasse seg den engelske fotballen. Og det at han er engelsk er jo heller ikke noe minus. Jeg frykter at lånet av Song fører til at Wenger ikke kommer til å gå for Jenas

17395[/snapback]

 

Heilt enig, kim. Han er stadig linka til tottenham. Forferdelig viss spudz skal få nyte godene av jenas, og ikkje arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Song er også kommet med i A-lagsstallen på Arsenal.com :)

 

Whos next?

17341[/snapback]

 

Hvor står han a? ser han ikke jeg... :blink:

17371[/snapback]

 

 

Du finner han her: http://www.arsenal.com/stats.asp?clid=3&li...irst+Team+Squad

17372[/snapback]

Det gjorde ikke jeg.

17379[/snapback]

 

Nei, nå har jeg lest igjennom flere ganger. Nøye, hehe. Begynte jammen meg å lure på om jeg var uttafor :P Da er han nok borte igjen til i morgen, da blir det nok offisielt på Arsenal.com. Tipper websiden har vært litt tidlig ute ;)

Link to comment
Share on other sites

Positivt med et nytt tilskudd til stallen. Men likevel savner jeg at Wenger henter inn litt rutine. Jeg kunne faktiks heller tenkt meg å sett Wenger hente Jenas. Selv om Jenas fremdeles er ung, så har han opparbeidet seg bra med rutine den tiden han har spillt i Newcastle. I tillegg vil han ikke trenge noe tid til å tilpasse seg den engelske fotballen. Og det at han er engelsk er jo heller ikke noe minus. Jeg frykter at lånet av Song fører til at Wenger ikke kommer til å gå for Jenas

17395[/snapback]

 

Nokså enig med deg Kim, men etter hva andre sier her

inne virker Song som en utrolig spennende spiller.

Wenger har en unik evne til å finne talenter, men kunne

tenkt meg noe engelsk også. Jenas passer bra.

Link to comment
Share on other sites

Høyst sannsynlig har Song større potensial enn Jenas, og er langt billigere. Wenger, og meg selv, gir også f i at Jenas er engelsk, da dette ikke gjør han til noe bedre spiller, noe som er det viktigste i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Personlig kunne jeg tenkt meg mer engelske spillere i Arsenal.

Men bortsett fra det har Jenas både mer erfaring og er

landslagsaktuell, så hadde ikke hatt noe imot Jenas.

Om potensiale til Song er større enn JJ vet jeg ikke, men

JJ var spådd som et av de største talentene i engelsk fotball

når han var samme alder som Song.

Song er ennå en urutinert spiller som sannsynligvis ikke spiller

så mye på førstelaget i år. Det kunne Jenas gjort.

Link to comment
Share on other sites

Guest Henry[14]

Arsenal har nok av unge spillere!

Det er på tiden det kommer folk som har vart med i Europa blandt de store, slik situasjonen i Arsenal er i dag så ser jeg ikke noe grunn til at de skal klare noe mer enn i fjor.

Blir Henry skadet hva skjer da hvordan er moralen i laget da , tror ikke det hjelper å hente flere av de små gutta... for de blir knust av nevill søstrene desverre. Denne song er sikkert god nok han men , ikke god nok mot de store gutta (real,barca.chelsea,manu osv osv).

Mens alle andre bruker penger blir bedre så gjør wenger arsenal svakere.

 

Tror ikke det blir så bra i år :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Jenas og Song er to vidt forskjellige spillere.

Jenas er en box-to-box spiller mens Song er en stabilisator.

Vi har Flamini fra før som en back-up til Fabregas, Jenas ville konkurrert med disse om en plass på første-elleveren.

Det vi trenger er et alternativ til Gilberto Silva.

Hvis valget er mellom Jenas til 10m£ og Song til 2,75m£ er valget uhyre enkelt, og det har Wenger allerede tatt.

Tipper vi får se Song mye, veldig mye, utover i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Høyst sannsynlig har Song større potensial enn Jenas, og er langt billigere. Wenger, og meg selv, gir også f i at Jenas er engelsk, da dette ikke gjør han til noe bedre spiller, noe som er det viktigste i Arsenal.

17401[/snapback]

 

det hadde jo også vært litt lurt med en engelsk en siden Fifa lager mange regler som handler om spillere i fra hjemlandet. da hadde det jo vært litt lurt og fått inn Jenas.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det blir så bra i år  :blink:

17408[/snapback]

 

å joda. nå har vi i det minste mindre press på oss selv om vi kanskje ville sett mer spillere som er etablerte og har litt rutine når det gjelder hard og rask fotball som det gjerne er mye å se av i England.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jenas og Song er to vidt forskjellige spillere.

Jenas er en box-to-box spiller mens Song er en stabilisator.

Vi har Flamini fra før som en back-up til Fabregas, Jenas ville konkurrert med disse om en plass på første-elleveren.

Det vi trenger er et alternativ til Gilberto Silva.

Hvis valget er mellom Jenas til 10m£ og Song til 2,75m£ er valget uhyre enkelt, og det har Wenger allerede tatt.

Tipper vi får se Song mye, veldig mye, utover i sesongen.

17409[/snapback]

 

:blink:

 

Håper flere merker seg Jensemanns innlegg!

 

Jeg er enig i ressonementet og tror derfor ikke at Song er vurdert opp mot en spilletype som Jenas.

 

Dersom Wenger seriøst vurderer en anskaffelse av Jenas tror jeg heller at det er en vurdering (ferdigheter og pris) opp mot Flamini som blir gjort.

 

Når det er sagt så er Wenger en luring som ser på den enkelte spillers ferdigheter og ikke primært hvor spilleren spilte i tidligere klubb(er). Det beste eksemplet er vel Henry som ankom som flanke men ble "omskolert" til spiss. For alt det jeg vet så kunne Wenger også klart å omskolere Jenas til stabilisator?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...