Jump to content

Alexandre Song


Andain

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann
Ser at redaktørene som er på plass i Østerrike skriver at Song er klar for oss og at han blir i 4 år.

Medfører dette riktighet????

I tilfelle ville dette reddet dagen min.

Vennligst bekreft eller avkreft.

15624[/snapback]

 

Arsenal.com : Må nok vente litt lenger på svar

 

Sjekk ut denne linken, så får du svar :huh:

15627[/snapback]

 

 

Jeg har jo sett dette innlegget for lenge siden, men jeg har så grenseløs tiltro til våre redaktører at jeg regnet med at det var hjemmesiden som ikke hadde fått med seg siste nytt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Det Song fortalte oss var at han var enig med Arsenal om å bli i fire år. Det er nok Arsenal og Bastia som ennå ikke er enige vil jeg tro

15664[/snapback]

 

Ok, det høres meget bra ut.

Sjeldent talentfull spiller vi har med å gjøre her, og det betyr helt sikkert at klubbene blir enig.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Bastia sin hjemmeside skal Alexandre Song's overgang til Arsenal være like rundt hjørnet nå, tolker dette som om klubbene er kommet nærmest er enige om detaljene rundt overgangen og at Wenger har bestemt seg for å kjøpe.

 

Men som vanlig tar jeg alt med en klype salt, og tror ikke på det jeg leser før det bekreftes av Arsenal offisielt.

Link to comment
Share on other sites

I følge den svenske supporterklubben har bastia bekreftet at overgangen er klar..

http://www.arsenal.se/nyaSidan/nyheter.asp?meny=Nyheter

 

Skal visstnok bekreftes av arsenal senere idag eller i morgen..

Spennende!  :D

16470[/snapback]

Dette låter bra! Håper også at Christanval signerer kontrakt med Gunners også! Må styrke stallen!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært greit å fått inn Song ja. Trenger absolutt forsterkninger på midtbanen. Men jeg hadde helst sett at vi hadde kjøpt en litt mer klassespiller med mer erfaring. Vet ikke så mye om Song, men var tilstede i Østerrike og så han spille mot FC Utrecht, uten at han gjorde noe nevneverdig inntrykk da. Synes han virket noe ukonsentrert. Hadde veldig mange feilpassninger. Men vi får håpe han gjør sine saker bra dersom han kommer til Highbury.

Link to comment
Share on other sites

Guest Willer

Skulle ikke det eventuelle kjøpet av Song bli bekreftet på fredag....? Det samme var vel med Christianval...? I dag eller morgen skal en ny keeper komme...?

 

Tror Wenger jobber hardt for tiden...har følelsen av at Song/Christianval er backup-kjøp...dersom vi ikke får napp på førstevalgene...

 

Har ikke mistet håpet på et eller to klassekjøp denne sesongen...timeglasset renner stadig.

Link to comment
Share on other sites

Skulle ikke det eventuelle kjøpet av Song bli bekreftet på fredag....? Det samme var vel med Christianval...? I dag eller morgen skal en ny keeper komme...?

 

Tror Wenger jobber hardt for tiden...har følelsen av at Song/Christianval er backup-kjøp...dersom vi ikke får napp på førstevalgene...

 

Har ikke mistet håpet på et eller to klassekjøp denne sesongen...timeglasset renner stadig.

16612[/snapback]

Han sa at i midweek denne veka skulle dei bestemme seg for Song og Christanval. Personlig trur eg Song kjem (som jo er bekrefta at Bastia), mens Christanval blir sendt vidare på sin ferd.

 

Litt merkelig at vi ikkje har fått ei offentleggjering.

 

Keeper skulle han ha kjøpt innen fredag. Tipper dette blir offentliggjort, sammen med Song på en pressekonferanse - mandag.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Sing me a Song, er svarene på våre bekymringer mht midtbanen.

Vi mangler en sentral spiller der som kan gå inn og gjøre jobben til Gilberto, Song er mannen.

Løp og kjøp, jeg føler meg overbevist om at Wenger kjøper denne gutten.

Link to comment
Share on other sites

Sing me a Song, er svarene på våre bekymringer mht midtbanen.

Vi mangler en sentral spiller der som kan gå inn og gjøre jobben til Gilberto, Song er mannen.

Løp og kjøp, jeg føler meg overbevist om at Wenger kjøper denne gutten.

17234[/snapback]

Jeg og er ganske overbevist om at Wenger kjøper han!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Nok et sjakktrekk fra Wenger :P

 

Han var tydelig i stuss om å satse på Mr. Bilong og gir han 1 år på å bevise sine kvaliteter.

 

Wenger knows ;)

17313[/snapback]

 

Enig :P Blir gøy å se han spille :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...