Jump to content

Alexandre Song


Andain

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Kamerunske Alexander Song (18) er et produkt av Bastia's ungdomsspillere. Han skrev under sin første proffesjonelle kontrakt med klubben forrige sesong og spilte tilsammen 34 kamper for laget sist sesong. Han har tidligere vært i søkelyset til både Manchester United, Chelsea, Inter og Lyon. Han har 3 år igjen av kontrakten sin med Bastia, men klubben skal villig til å selge for rundt 30 millioner kroner.

 

_41314911_song_al203.jpg

 

Song kan spille både som midtstopper eller defensiv midtbanespiller.

 

For en tid tilbake ble han tilbudt lærlingkontrakt med Middlesborough, noe han takket nei til :

 

Bastia’s teenage defender Alexandre Song has revealed he has no regrets about turning down a move to Middlesbrough. The 17-year-old, who is also reportedly being monitored by Chelsea and Manchester United, said: "I don’t regret it. Bastia is my club. I have learnt here, I won titles and we were Under-15 champions in France. I really hope that we will get through this bad period." (11 mars 2005)

 

Dette ble vel en kort oppsumering av hva som er skrevet om Song så langt.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Tror det ikkje hadde vært noe dum ide å hente Song.

Han er jo en sterk spiller som har den evnen at han kan spille midtstopper å midtbane...noe som er bra!!

Viss vi gir denne ung-guten et år eller to så tror jeg Wenger allerede har gjort denne spilleren til en av de største talente i europa....(kansje?)

 

jeg sier ja takk å håper vi kjøper han. ( det er jo alltid godt med ein stor stall)

Link to comment
Share on other sites

Dette virker som et spennende kjøp. Har Wenger

skutt gullfuglen igjen her?

Høres bra ut å kunne brukes både som defensiv

midtbane og midtstopper.

Forstod det slik at han var bra mot Weiz.

Link to comment
Share on other sites

Håper Wenger snart bestemmer seg angående Song, håper at vi sikrer oss han! Virker veldig lovende, kanskje er det han som erstatter Vieira på midtbanen i år :-|

15276[/snapback]

 

Blir nok helst backup for Gilberto. Regner med at salget av Vieira medfører litt omlegging av taktikken på midten, med en mer diamant formasjon.

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å bli sterkt skeptisk til om vi får se noen flere nye ansikter i Arsenal denne sesongen.

15518[/snapback]

 

Det er du ikke alene om! Og da er jeg en smule

pessimist i forhold til denne sesongen.

Noen må jo være det nå så B & M er så positiv. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Ser at redaktørene som er på plass i Østerrike skriver at Song er klar for oss og at han blir i 4 år.

Medfører dette riktighet????

I tilfelle ville dette reddet dagen min.

Vennligst bekreft eller avkreft.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...