Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Hvis du virkelig ville takket nei til David Villa; tenker du da på det taktiske, eller mener du at vi er så stekt besatt i angrepet at han vil bli overflødig? Villa har visst i en årrekke at han er i toppsjiktet, og har denne sesongen scoret 25 mål på 41 opptredner for Valencia.

 

Jeg vet Bendtner er i ferd med å slå igjennom, men jeg ville aldri takket nei til en spiss av Villas kaliber.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du virkelig ville takket nei til David Villa; tenker du da på det taktiske, eller mener du at vi er så stekt besatt i angrepet at han vil bli overflødig? Villa har visst i en årrekke at han er i toppsjiktet, og har denne sesongen scoret 25 mål på 41 opptredner for Valencia.

 

Jeg vet Bendtner er i ferd med å slå igjennom, men jeg ville aldri takket nei til en spiss av Villas kaliber.

 

Det er vel ingen som hadde takket nei til å få Villa inn i troppen, men det jeg tror han sier nei til er prisen som må betales. For den blir nok rimelig høy med tanke på at de aller fleste topplagene i Europa er ute etter han.

Og siden han sannsynligvis går til høystbydende kommer han nok ikke hit, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt sikker på at han ville fortsatt med å omgjøre sjanser til mål også i Arsenal. Jeg får frysninger når jeg tenker hvor mange mål en spiller som Villa, Torres, eller den gode gamle Henry ville ha scoret med den fotballen vi spiller nå. Vi har van Persie, men desverre blir han skadet gang på gang, men jeg føler samtidig ikke at han er denne typiske måltyven jeg tenker på.

 

Eduardo var en slik type, men han er desverre, men samtidig forståelig nok, ikke den samme som før skaden. Vi scorer ikke akkurat lite mål, men hvis vi hadde hatt den Van Nistelrooy-typen er jeg sikker på at vi hadde vunnet PL neste sesong. Jeg tenker ikke på personen Van Nistelrooy, men heller den typen han er inne i boksen.

Link to comment
Share on other sites

Wenger feilet med å hente Chris Smalling, men hva med å hente Phil Jones fra Blackburn? Han er 2 år yngre enn Smalling, og av det lille jeg har sett av Jones (Chelsea og Burnley kampen) så har jeg blitt kraftig imponert. Han virker mye tøffere i duellspillet enn Smalling. Noe annet som har imponert meg kraftig med Phil Jones er innsatsen og modigheten hans, han viser allerede i en så ung alder at han er en naturlig leder. Det hadde vært utrolig spennende å fått han til Arsenal, jeg tror han kan bli en stopper av høy internasjonal klasse.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Arsenal har satt seg det målet om å hente Villa, blir det nok slik skal du se. Arsenal har absolutt nok penger

 

Tror du helt seriøst Arsenal kommer til å punge ut med £25-30 millioner?

Da tror jeg ikke du har fulgt særlig med de siste årene..

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvis arsenal kan hente enten Hugo Lloris fra Lyon eller Akinfeev fra Moskva så skal jeg si meg MEGET fornøyd ja!

 

Ellers så er Chamakh meget positivt, og da mangler det bare et kjøp av en CB for å fullføre sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Om vi får inn Chamakh og Subotic som det gikk rykter om at vi var ute med i fjor sommer så er jeg helt klart fornøyd, såklart ville det være en stor fordel å hente inn en keeper vi er 100% sikker på nivået, men jeg er sikker på at Szczney vil komme tilbake å vise seg frem i Premier League

Link to comment
Share on other sites

Om vi får inn Chamakh og Subotic som det gikk rykter om at vi var ute med i fjor sommer så er jeg helt klart fornøyd, såklart ville det være en stor fordel å hente inn en keeper vi er 100% sikker på nivået, men jeg er sikker på at Szczney vil komme tilbake å vise seg frem i Premier League

 

Subotic ville vært fantastisk, selv om jeg ikke har sett han spille mer enn et par ganger tror jeg han hadde passet perfekt ved siden av Vermaelen. Det tror jeg forøvrig Pique ville gjort også, men sjansen for at han noen gang spiller for Arsenal er vel det samme som om Messi skulle ikle seg den røde og hvite drakta.

 

Ellers tror jeg som deg at Szcsesny kommer til å vise seg frem i Premier League etterhvert, men jeg er redd for at det blir en sesong til med Almunia i buret.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke du kjenner Wengers transfer politikk.

Wenger punger aldri ut så mye som Valencia skal ha for Villa som er overpriset.

£ 20-30 M ? Glem det !

 

£20-30 mill? Aldri i livet om David Villa går for såpass lite. Berbatov og Robinho kostet £30 mill, syns du de to er på høyde med Villa? Dette er en av verdens beste spisser og jeg tipper han vil koste rundt £40 mill, minst.

Link to comment
Share on other sites

£20-30 mill? Aldri i livet om David Villa går for såpass lite. Berbatov og Robinho kostet £30 mill, syns du de to er på høyde med Villa? Dette er en av verdens beste spisser og jeg tipper han vil koste rundt £40 mill, minst.

 

Det handler ikke om hva de forskjellige spillerne er verdt, for verken Berbatov eller Robinho er verdt £30 millioner. Men det handler om hva klubber er villige til å betale for de forskjellige spillerne og ofte noe med finansielle problemer som Valencia har.

Link to comment
Share on other sites

Dere må bare innse uten en ordentlig keeper så vinner vi ikke.

Jeg personlig vil heller ha en keeper istedenfor en spiss.

Men Maroune er gratis og da tror jeg vi henter han, men vi kan ikke ha Almunia i målet en sesong til. Det går bare ikke, og det tror jeg Wenger også vet nå.

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg så av Maroune på Tirsdag håper jeg vi går for han! Men hvem skal vi kvitte oss med? Og att vi må ha en bedre keeper er det ingen verdens tvil om! Har Almunia hatt en av de verdensklasseredningene han hadde på Onsdag i hver kamp i ligaen i år har vi toppet tabellen med 10poeng ned til enste lag..

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg så av Maroune på Tirsdag håper jeg vi går for han! Men hvem skal vi kvitte oss med? Og att vi må ha en bedre keeper er det ingen verdens tvil om! Har Almunia hatt en av de verdensklasseredningene han hadde på Onsdag i hver kamp i ligaen i år har vi toppet tabellen med 10poeng ned til enste lag..

 

Ser ikke at vi må kvitte oss med noen for at Chamakh kommer.

Link to comment
Share on other sites

Føler vi bør selge unna om vi en gang skal få nytte av Carlos Velas talent.Om vi henter enda flere angripere kommer han jo aldri til å slippe til og utvikle seg slik han har potensiale til..

 

Carlos Vela er mye skadet, så er derfor han ikke har fått spille på lenge nå.

 

Men hvis jeg skulle valgt en spiller som skulle "forsvunnet" ville jeg nok valgt Eduardo dessverre..

Link to comment
Share on other sites

Jeg personelig ville benket både Eduardo og Bendtner for Marouane.

Kommer sikkert mange replys om hvor god Bendtner kommer til å bli, men per dags dato er han ikke godt nok for Arsenal...

Face it.

Link to comment
Share on other sites

£20-30 mill? Aldri i livet om David Villa går for såpass lite. Berbatov og Robinho kostet £30 mill, syns du de to er på høyde med Villa? Dette er en av verdens beste spisser og jeg tipper han vil koste rundt £40 mill, minst.

 

Har ikke sagt eller syns at Villa er på høyde med berba og robinho, ta en kikk på hva Christian skrev du.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at nytt blod må inn.

 

Ønsker fremdeles at Wenger gjør grep over nesten hele linja.

 

* Almunia og Fabianski holder ikke mål som førstevalg.

* Gallas har blitt gammel mann. Campbell er enda eldre. Silvestre bør være ferdig i Arsenal.

* Bortsett fra van Persie, så er de andre spissene sparsomme med målene. Eduardo virker "ferdig".

 

Ser ingen grunn til at Wenger må selge så voldsomt mange fordi han evt skulle hente nye spillere. Denne og tidligere sesonger har Arsenal er uttrolig godt tak på det å skaffe seg skader. Vi mangler jo nærmest et dusin spillere til enhver tid. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...