Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Guest A. Hleb

jeg driter i om sjansene er små for at vi henter Ballack.. dette skal jo være en ønskeliste da!

så derfor sier jeg:

 

Viera som keeeper

Vieira tilbake!!/Ballack

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier han vil ha en som kan komme fra midten og score mål, + at han er bedre enn Cesc og Flamini!

 

Jeg sier bare ETT navn:

 

PABLO AIMAR!!!!

 

 

Den fyren er genial, og selv om det ikke er så veldig sannsynlig, skal vi nok ha råd til ham.

 

Aha! Endelig en som har skjønt det! Aimar er konge-god! Og han er sikkert ikke så dyr, for han har trøblet litt i det siste.. Men at wenger henter han , er vel omtrent like sannsynlig som at sur alex blir assistent coach i AFC!

 

Ps: Wenger burde ta seg en titt på pequeninos do jockey 89's spiller nummer 20 og nummer 3! der har du den nye ronaldidinho og lucio om få år! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Zinedine Zidane er nok litt for gammel tror jeg.

 

Pablo Aimar er helt utrolig!!!!!

Er ikke mange som har teknikk som han!

Gå for Aimar!!

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier han vil ha en som kan komme fra midten og score mål, + at han er bedre enn Cesc og Flamini!

 

Jeg sier bare ETT navn:

 

PABLO AIMAR!!!!

 

 

Den fyren er genial, og selv om det ikke er så veldig sannsynlig, skal vi nok ha råd til ham.

 

Aha! Endelig en som har skjønt det! Aimar er konge-god! Og han er sikkert ikke så dyr, for han har trøblet litt i det siste.. Men at wenger henter han , er vel omtrent like sannsynlig som at sur alex blir assistent coach i AFC!

 

Ps: Wenger burde ta seg en titt på pequeninos do jockey 89's spiller nummer 20 og nummer 3! der har du den nye ronaldidinho og lucio om få år! :lol:

16793[/snapback]

Vært å sett på NC? hehe

Link to comment
Share on other sites

Slik situasjonen er nå, så ønsker jeg at Wenger henter Isaksson, Kompany og Jenas. Da vil vi få den bredden som laget trenger for å være med å kjempe på flere fronter denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Wenger selger den viktigste beste spilleren sin å kjøper ingen erstatter forventer at en liten 18 åring skal erstatte ham det holder ikke.

 

tenk når vi får skader da har vi ikke backup d er for svakt vi må kjøpe minst og da mener jeg minst 4 nye spillere.

 

Keeper

Midtstopper

Midtbane sentralt

Spiss

 

Spillere vi kunne kjøpt.

 

Andreas Isaksson

Vincent Kompany

Papa Bouba Diop

Michael Owen

Link to comment
Share on other sites

West Ham er klubben som produserer stjerner.

Arsenal bør hemte Anton Ferdinand og  Reo-Coker før prisen stiger enormt.

19094[/snapback]

 

hakke sett de noe særlig men West Ham har jo produsert stjerner som Lampard og Ferdinand.

 

Rio Ferdinand er jo henholdsvis storebroren til Anton Ferdinand.

Link to comment
Share on other sites

West Ham er klubben som produserer stjerner.

Arsenal bør hemte Anton Ferdinand og Reo-Coker før prisen stiger enormt.

19094[/snapback]

 

hakke sett de noe særlig men West Ham har jo produsert stjerner som Lampard og Ferdinand.

 

Rio Ferdinand er jo henholdsvis storebroren til Anton Ferdinand.

19100[/snapback]

Joe Cole, Glen Johnson osv er jo også bra spelarar som har komt frå West Ham.

Link to comment
Share on other sites

nå har Wenger bare 4 dager på seg til å finne en  ny spiller før overgangsvinduet stenger.

 

håper det blir en god spiller han kan finne på den tiden.

19020[/snapback]

 

ja nå er det bare 2 dager igjen før overgangsvinduet stenger.

 

sitter og sjekker arsenal.com hver time for å se om vi har fått ny spiller.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal trur eg ville hatt godt av Upson, ein stabil forsvarer med erfaring og teft.

Truli nok vil no Arsenal kjøpe in ein spelar med litt meir kvaliteta innabords.

 

Ellers trur eg ein Doffen-Type ville blomstre i Arsenal, kansje ikkje akkurat han men ein klegg som limer seg på motstanderane med fart, utholdenhet og styrke.

Skal bli godt å sjå det ein gong:D

 

Keeper ville eg kjøpt ein anelse seinare, har ikkje for dårlig tid på den posisjonen.

Han Lehmann vil stå parat denne sesongen. Men nesten sensong e han ferdig.

Kansje fulham vil kjøpe han dah? :ph34r: ... jahjah ;)

Link to comment
Share on other sites

nå har Wenger bare 4 dager på seg til å finne en ny spiller før overgangsvinduet stenger.

 

håper det blir en god spiller han kan finne på den tiden.

19020[/snapback]

 

ja nå er det bare 2 dager igjen før overgangsvinduet stenger.

 

sitter og sjekker arsenal.com hver time for å se om vi har fått ny spiller.

19193[/snapback]

ja, nå er det bare en dag igjen.

 

nå må vi få en ny spiller Wenger. spenningen dreper meg nesten.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer ikke til å bli noen nye kjøp før transfervinduet stenger. Og vi kjenner alle til hva Wenger mener om å handle spillere i januar, så da er det tvilsomt at det kommer inn noen spillere før til neste sommer

Link to comment
Share on other sites

Det kommer ikke til å bli noen nye kjøp før transfervinduet stenger. Og vi kjenner alle til hva Wenger mener om å handle spillere i januar, så da er det tvilsomt at det kommer inn noen spillere før til neste sommer

19288[/snapback]

Når Wenger finner den rette spesielle, så handler han, uansett om det er Januar eller Juli. Det viste Reyes.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...