Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest Gakis

---------------------Hildebrandt-------------------

Bonera--------Senderos-----Toure--------Cole--

 

 

S.W.P---------Vieira--------Gattuso---------Reyes--

 

-------------------Gilardino-------Henry----------

 

Det hadde vært no!!hadde vi hatt det laget hadde vi vunnet alt!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Kan gjerne se at vi kjøper inn Frey, Kompany, Govou og kanskje Beckham. Hadde vært noen spennende spillere. Men helt seriøst, så tror jeg at Wenger kjøper inn Kaka, Adriano, Buffon og Nesta. Det er jo Wenger vi snakker om, han har alltid noen lure ess i ermet ;)

Link to comment
Share on other sites

martins og kameni.

 

 

kameni

lauren - campbell - toure - cole

ljungberg - vieira - gilberto - reyes

martins - henry

 

med persie, pires, senderos, almunia og fabregas avventende på benk

 

martins passer perfekt til det lynhurtige oppsettet til Wenger.

Del Piero som tilrettelegger i ny fresh figur hadde heller ikke vært å forakte.

Link to comment
Share on other sites

Guest JoseReyes

Hva med Andrea Pirlo? Franco Brienza? Frederic Kanoute? Paul Robinson? Quim (målvakt)? Vicente fra Valencia? Julio Babtista? David Trezeguet? Massimo Ambrosini, han er faktisk den spilleren jeg ikke ville vært overrasket over å se i Arsenal drakt... Er snakk om Beckham da.. men har ikke vært noe fan av han...

Link to comment
Share on other sites

jeg håper Wenger kjøper en ny keeper til sommeren kanskje Given for Newcastle tror slaget om å beholde ham allerede er tapt så de prøver å hente Paddy Kenny. Given er en veldig god målvakt og han blir ikke altfor dyr heller. så løp og kjøp Wenger.

Link to comment
Share on other sites

jeg synes at vi trenger nye spillere, ja! :D

 

Spesielt en spiss nå!

(Nå sier kanskje dere at jeg snakker mot meg selv da fordi jeg har sagt at vi ikke trenger nye spisser i andre tråder, men nå synes jeg i motsetning til før, at vi trenger...)

 

Jeg synes at vi kan hente oss Zlatan, Cech, (Beckham?), Shaun Wright-Phillips +++

Link to comment
Share on other sites

Syns det også er MEGET viktig av beholder de vi allerede har.. Edu forsvinner nok men er viktig å beholde Cole og Reyes bla!

 

JEg håper Arsene åpner sjekkheftet og kjøper Essien,Kameni,SWP og Owen..

Link to comment
Share on other sites

Nei altså...

 

Trenger vi noen?

 

Tja. Dersom Edu stikker, trenger vi kanskje, men egentlig ikke noen erstatning. Har den nye Parlour (Flamini) og ungsauen Fabregas som backup for Gilberto og Patrick. En Gattuso hadde dog ikke vært å forakte.

 

En stram, habil og stabil keeper? Hører rykter om Hilde Brand? Ja takk til det. Har sett han noen kamper og er godt fornøyd.

 

Backup for Ljungberg er høgt på lista spør du meg. Wenger har en fetisj for å sette sentrale menn ut på kanten (Gilberto/Fabregas). Pires på høgre synest eg aldri har fungert. SWP er absolutt ett godt alternativ. Eller Becks? Ja hvorfor ikke. Skjortesalget til himmels og gode frispark.

 

Spiss treng vi berre dersom Reyes stikk eller finn seg best til rette på venstrekanten.

 

Bytt ut Cygan med ett nytt og bedre 4. valg.

 

Men Wenger er Wenger. Max tre kjøp, der to er navn vi ikkje kjenner til... ennå...

 

Natta. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nei altså...

 

Trenger vi noen?

 

Tja. Dersom Edu stikker, trenger vi kanskje, men egentlig ikke noen erstatning. Har den nye Parlour (Flamini) og ungsauen Fabregas som backup for Gilberto og Patrick. En Gattuso hadde dog ikke vært å forakte.

 

En stram, habil og stabil keeper? Hører rykter om Hilde Brand? Ja takk til det. Har sett han noen kamper og er godt fornøyd.

 

Backup for Ljungberg er høgt på lista spør du meg. Wenger har en fetisj for å sette sentrale menn ut på kanten (Gilberto/Fabregas). Pires på høgre synest eg aldri har fungert. SWP er absolutt ett godt alternativ. Eller Becks? Ja hvorfor ikke. Skjortesalget til himmels og gode frispark.

 

Spiss treng vi berre dersom Reyes stikk eller finn seg best til rette på venstrekanten.

 

Bytt ut Cygan med ett nytt og bedre 4. valg.

 

Men Wenger er Wenger. Max tre kjøp, der to er navn vi ikkje kjenner til... ennå...

 

Natta.  ;)

8079[/snapback]

 

vi trenger så absolutt noen. har du ikke sett størrelsen på salen vi har. der burde vi få en del erstatninger, greit at Wenger er Wenger, men da får han sørge for å mangedobble det. sånn at vi får 3 dritgode spillere og 6 stykker som vi ikke har hørt om ....ennå.

Link to comment
Share on other sites

vi trenger så absolutt noen. har du ikke sett størrelsen på salen vi har. der burde vi få en del erstatninger, greit at Wenger er Wenger, men da får han sørge for å mangedobble det. sånn at vi får 3 dritgode spillere og 6 stykker som vi ikke har hørt om ....ennå.

 

Jeg har ikke sett størrelsen på salen vi har nei... :D

 

Jeg mener, som Wenger at det ikke er lurt å kjøpe så mange nye spillere på en gang. Jeg innser at vi mangler god dekning på noen plasser (midtstopper, høgrekant, spiss, keeper), men tenker likevel at det ikkje vil vere lurt å slå på ei stor tromme og kjøpe dyre fjes vi ikkje har garantier for vil slå til.

 

Lehmann er jeg litt usikker på.

 

Vi har nu 3 gode midtstoppere og Cygan. Cygan er IKKE god nok og kommer nok aldri til å bli det. Kast han på bålet og kjøp en mann som er i stand til å gi Sol, Senderos og Toure kamp om plassen.

 

På sentral midtbane bør vi vel klare oss med 3 spillere i backup for de to førstevalgene? Nå har vi Edu, Fabregas og Flamini. Denne sesongen har Gilberto og Edu vært ute leeeeeenge, det har tvinget Wenger til å spille Fab og Flamini, noe som har fungert godt (f.eks. mot Chelsea på Highbury når Vieira var ute?). Nå når Edu ser ut til å pakke sekken, mener jeg at vi trenger en ny mann, men ikke nødvendigvis ett nytt tredjevalg. Fab og Flamini har vist at de er gode nok til å stille opp om behovet skulle melde seg. Det vi trenger er en som kan stille bak disse to i køen.

 

Høgrekant er svært viktig (1.prioritet), spør du meg. Ljungberg er mykje skada, og då har vi ingen alternatif!!! Kjøp SWP!

 

Spiss treng vi vel egentlig kanskje... Bergkamp mener jeg ikke holder mål lenger, rett og slett. Reyes og VanPersie har gitt meg håp i det siste, men vi trenger likevel en ekstra i hatten, siden Reyes ser ut til å like seg på venstrekant når Henry spiller.

 

Konklusjon:

Bytt ut Cygan, kjøp en sentral mann dersom Edu stikker, kjøp en høgrekant og en spiss! :huh:

Link to comment
Share on other sites

vi trenger så absolutt noen. har du ikke sett størrelsen på salen vi har. der burde vi få en del erstatninger, greit at Wenger er Wenger, men da får han sørge for å mangedobble det. sånn at vi får 3 dritgode spillere og 6 stykker som vi ikke har hørt om ....ennå.

 

Jeg har ikke sett størrelsen på salen vi har nei... :D

 

Jeg mener, som Wenger at det ikke er lurt å kjøpe så mange nye spillere på en gang. Jeg innser at vi mangler god dekning på noen plasser (midtstopper, høgrekant, spiss, keeper), men tenker likevel at det ikkje vil vere lurt å slå på ei stor tromme og kjøpe dyre fjes vi ikkje har garantier for vil slå til.

 

Lehmann er jeg litt usikker på.

 

Vi har nu 3 gode midtstoppere og Cygan. Cygan er IKKE god nok og kommer nok aldri til å bli det. Kast han på bålet og kjøp en mann som er i stand til å gi Sol, Senderos og Toure kamp om plassen.

 

På sentral midtbane bør vi vel klare oss med 3 spillere i backup for de to førstevalgene? Nå har vi Edu, Fabregas og Flamini. Denne sesongen har Gilberto og Edu vært ute leeeeeenge, det har tvinget Wenger til å spille Fab og Flamini, noe som har fungert godt (f.eks. mot Chelsea på Highbury når Vieira var ute?). Nå når Edu ser ut til å pakke sekken, mener jeg at vi trenger en ny mann, men ikke nødvendigvis ett nytt tredjevalg. Fab og Flamini har vist at de er gode nok til å stille opp om behovet skulle melde seg. Det vi trenger er en som kan stille bak disse to i køen.

 

Høgrekant er svært viktig (1.prioritet), spør du meg. Ljungberg er mykje skada, og då har vi ingen alternatif!!! Kjøp SWP!

 

Spiss treng vi vel egentlig kanskje... Bergkamp mener jeg ikke holder mål lenger, rett og slett. Reyes og VanPersie har gitt meg håp i det siste, men vi trenger likevel en ekstra i hatten, siden Reyes ser ut til å like seg på venstrekant når Henry spiller.

 

Konklusjon:

Bytt ut Cygan, kjøp en sentral mann dersom Edu stikker, kjøp en høgrekant og en spiss! :huh:

8118[/snapback]

Ganske enig. Men mener at keeper må være 1.prioritet og høyrekant 2.prioritet.

Link to comment
Share on other sites

kom til å tenke på Olivier Occean. Wenger har jo det med å gjøre relativt ukjemte fotballspiller til veldig gode. jeg tror også at Occean vil gjøre det bedre med bedre spillere.

 

Occean har en god fysikk, vet hvor målet står, er god på hodet og er ikke så verst når det gjelder fart heller.

Link to comment
Share on other sites

Tror Cassano hadde vært spennende sammen med kong Henry :rolleyes:

8202[/snapback]

 

nei tror nok ikke det. Cassano viser at han er en god fotballspiller, men han er nok litt for mye kravstor som alle italienere. uannsett, hvor mange italienere er det som har lyktes i PL?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Tror Cassano hadde vært spennende sammen med kong Henry :rolleyes:

8202[/snapback]

 

nei tror nok ikke det. Cassano viser at han er en god fotballspiller, men han er nok litt for mye kravstor som alle italienere. uannsett, hvor mange italienere er det som har lyktes i PL?

8275[/snapback]

Få sålangt, men om et par år har vi Lupoli :D

Vil ikke ha Cassano i Arsenal jeg heller.

Link to comment
Share on other sites

Eg drømmer om å sjå L.King, F.Lampard & JayJay Okocha. Eller ikkje han men ein mellom aldra spiller med samme kvalitetane:D

Elske å sjå "JayJay" leike seg med motstandarane sine, ivertfall i sine beste dagar. :D

Men ellers drømme eg om ein ung Overmars & Petit i klubben :D

 

Ikkje Cassano.. Uff! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest TAA

Akkurat nå kunne jeg tenke meg følgende spillere i Arsenal Drakt neste sesong for å styrke laget.

 

Ronaldo (Real Madrid Ronaldo), han har enda krutt i beina og kan gi oss mye moro. Sammen med Henry tror jeg det ville bli det totale kaos for alle motstandere med de to fremme.

Ballack, kunne tenke meg ballack på midtbanen for å ha en sentral god offensiv spiller som ett alternativ til Gilberto og Vieira, vet vi har Flamini og Fabregas (som jeg syntes ser bedre og bedre ut på høyresiden) Ballack har litt mer rutine enn de nevnte unge, rutine er alltid godt å ha. ett alternativ til Ballack er van Bommel, han har vært god i år.

 

Dessuten burde nok Wenger hente inn ett par spillere for å ha bedre bredde i troppen. en spiller i hvert ledd.

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Guest engenman

Hvis det er snat at vi har ca 500millioner og handle for,har jeg en klar mening om hvem vi burde kjøpe!Det blir en ny spiller i hver lagdel..

 

Hildebrand: ca 100 mill. En fantastisk god keeper,og kommer garantert til å bli Tysklands neste keeper når Kahn er ferdig!

 

Chivu: ca 130 mill. En god midtstopper,som fortsatt er et lite talent og kan utvikle seg mer.Mulig 130 mill er for lite,men jeg tror det holder siden Roma har store økonomiske vanskeilgheter. Hadde gått rett inn i Arsenalforsvaret. Spørsmålet er om vi trenger en midtstopper,Senderos spiller jo som en konge..

 

Essien: ca 100 mill. En gigant på midtbanen,og har kanskje den offensive styrken som vi mangler på midten.

 

Gilardino: ca 170 mill. Fortsatt talent,en sinnsyk god målscorer og han utfyller Henry perfekt mener jeg!Han tar vekk press fra Henry,og vi blir ikke så avhengig av Henry.Og myten om at italienere ikke passer i England tror jeg er feil i dette tilfellet,han tror hadd glidd rett inn!

 

Summen blir ca 500 mill og 4 spillere jeg mener passer utmerket i Arsenal!

 

Men drømmen hadde vært: Hildebrand, Terry, Aimar og Adriano..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...