Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Ønsker en keeper med kvaliteter som Lehmann hadde og fire utespillere med farten til en ung Henry, avslutningsegenskapene til Wright, kreativiteten til Bergkamp, overblikket til Pires, pasningsfoten til Fabregas, duellstyrken til Petit og taklingsstyrken til Vieira. Da har Arsenals speidere en jobb å gjøre :P

Hehe, DA har de en jobb fremfor seg ja...

Link to comment
Share on other sites

Marco Reus imponerte voldsomt i CL-finalen, men ikke den spillertype vi mangler mest. Ser gjerne at en ny defensiv midtbane kommer inn så kan Arteta (og Wilshere) være de box-til box spillerne de i utgangspunktet er!

 

HAdde vært artig om Wenger sjokkerte og henta Rooney som det gikk rykter om!

Link to comment
Share on other sites

Zlatan mistrives i Paris, og er villig til å halvere lønna for å forlate PSG. Har alltid hatt et ønske om å se Zlatan i Premier League. Så absolutt en kontroversiell spiller, men han har sine sider på fotballbanen som er så fantastiske. Er sikker på at han hadde bøtta inn for oss.

Link to comment
Share on other sites

Zlatan, Rooney og Nani+Capoue eller noe lignende! Og selvfølgelig Casillas(Synd at Mourinho stakk, siden da blir nok det problemet fort løst:/)

Link to comment
Share on other sites

Zlatan hadde vært perfekt på tross av alderen. Maken til spiller.

 

Dette ville dog kun vært et sportslig kjøp. Altså kommer det aldri til å skje.

 

I dag sier du mye klokt Stefan :D

 

Kanskje den enkeltspilleren som kunne tilført Arsenal mest i hele verden. Selvfølgelig veldig uaktuellt, men moro å leke med tanken. Han mangler jo Premier League, da... B) . Vi kan vinne ligaen med Zlatan.

Link to comment
Share on other sites

 

Forutenom siste sesongen i Milan har han vell vunnet serien hvert eneste år siden 2005 eller noe sånt. Helt sprøtt.

 

Drømmesignering. Never gonna happen.

 

Han har teknisk sett vunnet ligaen hver bidige år siden han var i Ajax i 03/04. I 04/05 og 05/06 vant han ligaen med Juventus, men pga. skandalen ble de strippet for medaljene.

 

En drøy spiller rett og slett. Er så mange mil bedre enn Giroud og Podolski at jeg griner ved tanken på å se en klassespiller som han i Arsenal drakta.

Link to comment
Share on other sites

 

Han har teknisk sett vunnet ligaen hver bidige år siden han var i Ajax i 03/04. I 04/05 og 05/06 vant han ligaen med Juventus, men pga. skandalen ble de strippet for medaljene.

 

En drøy spiller rett og slett. Er så mange mil bedre enn Giroud og Podolski at jeg griner ved tanken på å se en klassespiller som han i Arsenal drakta.

 

Det går så langt tilbake ja. Men han vant vell ikke siste sesong i Milan. Da var det vell Conte og co som trakk det lengste strået ved å dra en Arsenal og gå unbeaten :)

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

 

Det går så langt tilbake ja. Men han vant vell ikke siste sesong i Milan. Da var det vell Conte og co som trakk det lengste strået ved å dra en Arsenal og gå unbeaten :)

Stemmer, så om han hadde kommet hit og vunnet serien hadde han ETT unntaksår på siste ti. Fantastisk spiller, men ingen sjanse for at han kommer til å ikle seg den nydelige drakta vår heller.

Link to comment
Share on other sites

Hva skal vi med han..?

 

Ellers: Siden Jovetic og alle andre gode spisser ser ut til å være utenfor vår rekkevidde så ser jeg gjerne at vi prøver oss på Benzema. Vil trolig koste rundt £20m og har i mange herrens år vært en av mine favoritter til å ta over reimene etter TH14. Real Madrid virker å være hissige på å få inn Suarez og muligens også Bale. Noe som trolig betyr at Benzema fort kan bli dyttet ut.

 

Hvis ikke har vi alltids Edin Dzeko eller Stefan Kiessling som også er brukbare alternativer.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Hva skal vi med han..?

 

Bruke han ?

 

Anvendelig spiller med uvurdelig rutine og vinnermentalitet. Mulig kreften har satt han noe tilbake, men med en god pre-season skal man

ikke se bort ifra at han kan nærme seg gamle høyder. Da var han KANONgod.

Link to comment
Share on other sites

 

Bruke han ?

 

Anvendelig spiller med uvurdelig rutine og vinnermentalitet. Mulig kreften har satt han noe tilbake, men med en god pre-season skal man

ikke se bort ifra at han kan nærme seg gamle høyder. Da var han KANONgod.

 

34 år om kort tid. Har hatt kreft og blitt løslatt av Barcelona. Tror du virkelig han vil være i stand til å nå i nærheten av gamle høyder? Attpåtil skal han til Premier League hvor tempoet og fysikken er langt høyere og mer krevende i Spania..

 

Nei dette er en no-go fra meg. Tipper han går til Ligue 1 eller noe lignende.

Link to comment
Share on other sites

 

Tror du virkelig han vil være i stand til å nå i nærheten av gamle høyder?

 

Ja, det tror jeg.

 

Ekstremt klok, god i dueller, bra med ball. Selv om han er 33 år og har mistet noe av farten vil han fortsatt kunne være en meget god stopper, det tror jeg så absolutt.

Til info : Paolo Cannavaro var 33 år når han ble kåret til verdens beste fotballspiller. Jeg tror Barca vil angre på dette, men de har nok en del lovende unggutter fra akademiet som kommer opp og vil kunne være back-up fremfor Abidal, og derfor slipper de franskmannen så de kan kutte i lønnsutgiftene.

 

Det blir selvsagt en vurderingssak pga kreften, men hvis han kan komme seg opp på et akseptabelt nivå vil jeg veldig gjerne ha han. Personlig mener jeg rutine

er vanvittig undervurdert. Se hva Sol Campbell gjorde for oss som 36 (?) åring uten å ha spilt noe som helst på mange mnd... Jeg tror vi kunne fått en stopper/back vi kunne føle oss trygg på og som antageligvis aksepterer å evt ikke være førstevalg. Abidal > Djorou

 

Jeg nevnte rutine, en annen ting er det å ha en spiller i garderoben og på treningsfeltet som vet hva som kreves for å vinne TITLER. De har vi altfor få av.

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

Syntes alltid at Abidal har vært en ekstremt overvurdert som midtstopper jeg da. Meget solid venstreback, men når han har blitt dyttet inn sentralt har han hatt posisjoneringssans som ei full ku.

 

Cannavaro derimot var fabelaktig, men han har alltid vært en fantastisk midtstopper. Han ble ikke konvertert til en annen posisjon og han hadde aldri heller kjempet mot kreft. Dog forfalt Cannavaro rimelig fort i årene etter han ble kåret til verdens beste spiller.

 

Rutine er vel og bra, men man må bidra på banen også når man blir hentet inn som spiller. Vi har mye rutine i laget nå med spillere som Mertesacker, Sagna, Monreal, Koscielny, Arteta, Podolski o.l.. Dette er spillere som alle er over 27-28 år og som viste rutinen sin i avslutningen av ligaen.

 

Såfremt ikke Abidal kommer inn og styrker oss så blir det bare et kjøp jeg ikke skjønner en dritt av. Og mtp. at han ikke vil forsterke oss så ser jeg ikke noe poeng å kjøpe han. Skal han bidra på treningsfeltet så får han bli hentet inn som trener. Som spiller på toppnivå så klarer jeg ikke å se for meg at han vil være en stor bidragsyter..

Link to comment
Share on other sites

Rutine er vel og bra, men man må bidra på banen også når man blir hentet inn som spiller.

 

Og det tror jeg så absolutt han kunne gjort. Om ikke fast hver uke så kunne han steppet inn og gjort en solid jobb når det trengtes.

Vi får være enige om å være uenige som det så fint heter.

 

Selvfølgelig vil jeg heller ha en virkelig klassestopper i sin beste alder, men jeg ser det ikke helt skje. Da hadde en 1-2 års-deal med en franskmann

vært mer Wengersk

Link to comment
Share on other sites

Til info : Paolo Cannavaro var 33 år når han ble kåret til verdens beste fotballspiller.

Det får vi sett om halvannet år.. Fabio var glitrende dog. En Abidal i troppen kunne vært greit det, men han hadde vært alt annet enn et førstevalg og nevnte vel å SPILLE fotball igjen og barna som hans største motivasjon for å komme tilbake til toppfotballen igjen. En ambisiøs kar som Abidal har nok av penger og vil nok prioritere spilletid og at barna får vokse opp i kjente omgivelser og slippe å lære et nytt språk. (Har jeg dog ingen basis for å si, er bare det jeg føler vil være mest logisk)

Link to comment
Share on other sites

Begovic/Mignolet

Sagna - Subotic - Koscielny - Gibbs

Ramsey - Arteta

Walcott - Fabregas - Cazorla

Benzema/Jovetic Subs: Szcezsny, Monreal, Mertesacker, Coq, OX, Giroud, Podolski;... Min drømmesommer

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...