Jump to content

05.10.24 Southampton (H)


Simbad

Recommended Posts

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal v Southampton 

  image.png.466aced11953587dbabdfe0030fe8fa8.png

Lørdag 5. oktober 2024, kl. 16:00

Arsenal Stadium

Premier League, 7. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League 1 / Viaplay
 

Ønsket lag:

Raya

Timber - Saliba - Gabriel - Calafiori

Trossard - Rice - Merino

Saka - Havertz -  Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

17 minutes ago, Tapapa said:

Jeg skulle likt å lese din begrunnelse for å starte Merino på Parteys bekostning.

Annet enn for å hvile Partey så er jeg enig. Partey har absolutt ikke spilt seg ut av laget, og fortjener helt klart å spille fremfor Merino enten spiller seg inn, eller Partey ut.

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Tapapa said:

Jeg skulle likt å lese din begrunnelse for å starte Merino på Parteys bekostning.

Hvile Partey. Han kommer garantert til å spille begge kampene for Ghana i landslagspausen, litt hvile i denne kampen vil gjøre belastningen på ham noe mindre. Og hjemme mot Southampton er en mye bedre kamp å rotere litt på midtbanen enn feks borte mot Bournemouth etter landslagspausen.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Simbad said:

Hvile Partey. Han kommer garantert til å spille begge kampene for Ghana i landslagspausen, litt hvile i denne kampen vil gjøre belastningen på ham noe mindre. Og hjemme mot Southampton er en mye bedre kamp å rotere litt på midtbanen enn feks borte mot Bournemouth etter landslagspausen.

Godt poeng.

Link to comment
Share on other sites

Godt å se Tomi tilbake i det minste. Og av det jeg har fått med meg er han ikke tatt ut til Japans landslagskamper i pausen. Forhåpentligvis kan han komme seg skikkelig tilbake nå. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Burde ledet stort.. sløseri

Hadde vi hatt en skikkelig goal getter spiss så hadde vi sikker leda 3 eller 4 -0 her... 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...