Jump to content

20.04.24 Wolverhampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så viktig og så deilig!

Selv om jeg har vært nervøs, har vi hatt meget god kontroll i 2.omgang. Langt mer energi i laget etter pause, hvilket underbygger min påstand om at dårlige resultater skyldes det mentale og ikke det fysiske.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Så viktig og så deilig!

Selv om jeg har vært nervøs, har vi hatt meget god kontroll i 2.omgang. Langt mer energi i laget etter pause, hvilket underbygger min påstand om at dårlige resultater skyldes det mentale og ikke det fysiske.

 

Enig. Når det er sagt så har Wolves kun skapt 1 sjanse. Vi har hatt god kontroll hele kampen, selv om vi ikke ledet før slutten av 1.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Herlig. Den var viktig for selvtillit og moral etter den siste uka. Fortsette å kjøre på og gjøre jobben vår. 

Så tar vi opptelling når alle kampene er spilt. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Velfortjent borteseier. Var nervøs i lange perioder for at Wolves skulle utligne , for jeg tror vi ville fått problemer da.

Denne seieren betyr ro i forhold til inngangen mot Chelsea. Seier der så er vi med. Håper City får slite kamp borte mot Brighton. 

Link to comment
Share on other sites

Blir en spennende innspurt med tanke på om City og Pool vil avgi  poeng. Vi har 5 kamper igjen. Spurs , Chelsea og United er noen av de. Vi skal ikke så veldig mange år tilbake før det omtrent var ensbetydende med 3 tap. 

Det har skjedd mye i laget siden de tidene. 

Føler i dag at jeg ikke frykter de 3 lagene. Jeg er mest bekymret for bredden i egen stall. Vi har slitne spillere. Arteta slipper ikke til mange av de vi har på benken. Det betyr stor belastning på kjernen i laget. Saka våknet litt til liv i 2 omgang i går. Ellers syntes jeg han sliter for tiden. Det er flere andre som ikke har formen inne også. Skal vi ta neste steg så må det skje noe med stallen i sommer. På flere plasser trenger vi klasse spillere. 

Ellers så ble jeg nok en gang imponert over løpsstyrken og innsats viljen til Rice . Kjøper du en spiller fra øverste hylle, så får du veldig ofte igjen for det . Klasse. Rolls Rice 😁

Vi vant igjen på bortebane, forsvaret holdt tett , og vi er igjen på toppen av tabellen 😁

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...