Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2024


Stefanb

Recommended Posts

1 hour ago, Tony said:

Arsenal ville ikke betale mer enn halve lønna til Sterling for å hente han på lån. Chelsea måtte dermed godta til slutt å betale halve lønna hans for å få han ut portene på brua. Derfor avtalen ikke gikk i boks før rett før vinduet stengte. Noe som vistnok førte til at de ikke kunne tilby den lønna Osimhen forlangte for å komme til Chelsea. Etter hva jeg har forstått.

Okey, så han har 100% løn fortsatt, berre at vi betalar 50%. Men teknisk sett har han da ikkje godtatt lønskutt for å spele fotball. Men det va jo positive nyhende at vi da blokka eit evt kjøp av Osimhen 😎

men at Chelsea tenkte å hente enda ein spelar er jo beint fram heilt sjukt at dei får halde på og i det heile tatt held på slik dei gjer. Måtte dei berre gå fullstendig i oppløysing og rykkje ned 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Tony said:

Arsenal ville ikke betale mer enn halve lønna til Sterling for å hente han på lån. Chelsea måtte dermed godta til slutt å betale halve lønna hans for å få han ut portene på brua. Derfor avtalen ikke gikk i boks før rett før vinduet stengte. Noe som vistnok førte til at de ikke kunne tilby den lønna Osimhen forlangte for å komme til Chelsea. Etter hva jeg har forstått.

Ifølge the Athletic betaler vi 'significantly less than 50 percent of his salary'. 

https://www.nytimes.com/athletic/5734053/2024/08/31/arsenal-transfer-window-latest-news-inside/

 

Link to comment
Share on other sites

Må bare innrømme at jeg må bare strekke hendene i været og gi Sterling en stor unnskyldning. Jeg var veldig skeptisk til at han kom til Arsenal. I dag har jeg vært nerd og gjort noe jeg aldri har gjort før. Jeg har brukt et par timer på å se høydepunkter, analyser, reporter og studert kamper han har spilt de siste 2 årene. Sterling er en systemspiller. Spiller han i et velfungerende lag vil han blomstre igjen. At han "bare" hadde 18 målpoeng for Chelsea i fjor er ikke hans feil. Han burde minst hatt det dobbelte hadde Chelsea hatt spillere som kunne avslutte og hatt spilforstålse. Det var vel Sterling som var grunnen til at Palmer putta en del mål forrige sesong. Det at Sterling er like god på begge kantene er et pluss. Har gått fra å være veldig negativ til overgangen til å bli veldig positiv. Kan fort bli Saka og Sterling på kantene. Finner Sterling frem formen fra city dagene tror jeg alle lag vil grue seg til å møte oss.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Ifølge the Athletic betaler vi 'significantly less than 50 percent of his salary'. 

https://www.nytimes.com/athletic/5734053/2024/08/31/arsenal-transfer-window-latest-news-inside/

 

Vi betaler visst bare 100k£ i uka. Chelsea betaler de resterende 220k£ i uka. Så vi betaler under 1/3 av det han hadde i Chelsea. Ingen loan fee. Skjønner godt at Chelsea fansen er rasende. Elsker det.🤣

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tony said:

Vi betaler visst bare 100k£ i uka. Chelsea betaler de resterende 220k£ i uka. Så vi betaler under 1/3 av det han hadde i Chelsea. Ingen loan fee. Skjønner godt at Chelsea fansen er rasende. Elsker det.🤣

Fantastisk! 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Fantastisk! 

Enda bedre er det at Chelsea må betale Sterling en viss sum (vet ikke hvor mye) hver gang han scorer for oss. Om dette stemmer vet jeg ikke. Leste det en plass. Fy f%$# for en klovneklubb.🤣🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Tony said:

Enda bedre er det at Chelsea må betale Sterling en viss sum (vet ikke hvor mye) hver gang han scorer for oss. Om dette stemmer vet jeg ikke. Leste det en plass. Fy f%$# for en klovneklubb.🤣🤣🤣🤣

All den tid de ikke hadde tenkt å ha han med i troppen engang så kommer de jo billigere ut av det uansett hva vi hadde dekket av lønn. Spent hvor mye han kommer til å spille for oss… Også ser man jo også nå konsekvensen Chelsea holder på med i form av lange kontrakter/lønninger spillere ønsker beholde ut perioden. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Må bare innrømme at jeg må bare strekke hendene i været og gi Sterling en stor unnskyldning. Jeg var veldig skeptisk til at han kom til Arsenal. I dag har jeg vært nerd og gjort noe jeg aldri har gjort før. Jeg har brukt et par timer på å se høydepunkter, analyser, reporter og studert kamper han har spilt de siste 2 årene. Sterling er en systemspiller. Spiller han i et velfungerende lag vil han blomstre igjen. At han "bare" hadde 18 målpoeng for Chelsea i fjor er ikke hans feil. Han burde minst hatt det dobbelte hadde Chelsea hatt spillere som kunne avslutte og hatt spilforstålse. Det var vel Sterling som var grunnen til at Palmer putta en del mål forrige sesong. Det at Sterling er like god på begge kantene er et pluss. Har gått fra å være veldig negativ til overgangen til å bli veldig positiv. Kan fort bli Saka og Sterling på kantene. Finner Sterling frem formen fra city dagene tror jeg alle lag vil grue seg til å møte oss.

Enig med deg, har altid hatt sansen for ham, lynrask og er ikke lett å stoppe.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Gunners77 said:

Enig med deg, har altid hatt sansen for ham, lynrask og er ikke lett å stoppe.

Enig med begge. Nå har vi en fullverdig erstatter for Saka, samt en som kan gi Martinelli/Ttossard kamp om en plass i startelleveren.

Jeg mener å ha lest at han var en gooner som barn og at han hadde tilbud å spille for oss, mens hans mor frarådet han da hun var redd det var for tøff konkurranse der.  Han valgte derfor QPR.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Idiotisk å akseptere dette nå. Vi behøver Trossard. I verste fall får de vente til januar eller sommeren, men akkurat nå burde ikke dette være aktuelt.

Det skal allerede være avvist, så ikke noe å bekymre seg for. 

 

Screenshot_20240902-160230~2.png

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...