Jump to content

11.02.24 West Ham (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ble 'bare' 6-0. Men for en kamp av oss. West Ham hadde ingenting å komme med, mye fordi vi var så gode. Selv på 6-0 og kun et par minutter igjen av kampen spurter spillere hjem i forsvar.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Jeg er skuffet, da jeg hadde forventet minst 0-7 i dag 😀😀😀

Litt skuffet selv. Håpet vi skulle ende med tosifret og virkelig ydmyke "the Hammers" i dag.

Tror man skal lete lenge etter en mer velfortjent seier enn den her.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Stefanb said:

Litt skuffet selv. Håpet vi skulle ende med tosifret og virkelig ydmyke "the Hammers" i dag.

Tror man skal lete lenge etter en mer velfortjent seier enn den her.

Rimelig sikker på at de ser på det som et ydmykelse... De fleste gikk jo hjem før pause.:P

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, elx said:

Rimelig sikker på at de ser på det som et ydmykelse... De fleste gikk jo hjem før pause.:P

Ikke nok av en ydmykelse. Var veldig deilig å se halve publikum forlate stadion såpass tidlig skal sies :D

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Ikke nok av en ydmykelse. Var veldig deilig å se halve publikum forlate stadion såpass tidlig skal sies :D

Haha, ja det var nydelig.. 

Tror ikke jeg har sett en så stor folkemengde forlate en stadioen etter så kort tid?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Jaja innbydelse til alternativer det da

Jepp. I tillegg så er det ganske frusterende når mange av de lokale supporterne ikke engang lenger har råd til sesongbilletter hos mange klubber fordi de blir kjøpt av rike folk som ofte ikke engang bruker billettene.

Er ikke rart at folk da tyr til streams eller IPTV.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. I tillegg så er det ganske frusterende når mange av de lokale supporterne ikke engang lenger har råd til sesongbilletter hos mange klubber fordi de blir kjøpt av rike folk som ofte ikke engang bruker billettene.

Er ikke rart at folk da tyr til streams eller IPTV.

Dønn enig. Håpløs politikk 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...