Jump to content

07.01.24 Liverpool (H) FA-cupen


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Bekkern said:

Spillemessig veldig mye bra, men det finnes ikke sluttprodukt. Hadde vi hatt en klinisk spiss hadde vi ledet 3-0. 

Minus Mbappe, Håland og Kane så er det få andre spillere der ute som er målgarantister dessverre. Osimhen er vel den nærmeste, men han er en kjeks og latterlig dyr.

Link to comment
Share on other sites

Vi må unngå omkamp på Anfield. Vi har sløst vekk store sjanser , og det har vært sånn i lengere tid nå.

Lurer på hva som går gjennom hodet på Arteta når han ser på dette sløseriet. Han må vel ha skjønt for lengst at vi må ha en som setter store sjanser 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Lurer på hva som går gjennom hodet på Arteta når han ser på dette sløseriet. Han må vel ha skjønt for lengst at vi må ha en som setter store sjanser 

 

Det går også på mentaliteten til spillerne når de har mulighet til å score. Det virker ikke som at man tror på det selv når man avslutter. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Det går også på mentaliteten til spillerne når de har mulighet til å score. Det virker ikke som at man tror på det selv når man avslutter. 

Så ut som Ødegård trodde på det :) 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Så ut som Ødegård trodde på det :) 

Jepp, men verken Nelson eller Havertz virket å ha noe som helst tro på det da de hadde muligheten. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror aldri jeg har sett oss være så jæ-vlig ræva foran mål før, og vi har hatt mange perioder over årene hvor vi har vært ræva foran mål.

Minner meg nesten om den perioden hvor Özil hadde 19 målgivende og Giroud ikke klarte å score et mål på 5 måneder.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...