Jump to content

11.11.23 Burnley (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Stefanb said:

Ganske mye dytting og holding på Tomi der syntes jeg.

Men, er vel greit når det er på en Arsenal spiller som vanlig.

I starten synes jeg Tomi var like god selv, han holdt Burnley spilleren i drakta først.

 

Elendig av Martinelli...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Helt klart rødt. Men ikke alle dømmer det

Jepp.. Synes dommeren i dag har vært spot on.

Er svært glad for at han får rød etter at vi leder 3-1, og ikke 2-1. Da klarer vi kanskje å beholde roen.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Fint med solid og enkel dømming. Man trenger ikke gjøre ting vanskelig. Oliver styrte og holdt seg unna dumme VAR reviews. Liker det på den måten til tross for at det bare viser udugeligheten fra forrige uke. Her blir Saka avblåst for en liten dytt i ryggen (en parentes sammenlignet med Joelintons sin) og Vieira direkte rødt for farefullt spill til tross for lite kraft og relativt liten sjanse for alvorlig skade. Det er uansett korrekt da han må ta ansvar for klønete oppførsel. Setter de voldelige handlingene fra forrige uke i et dårlig lys og viser hvor enormt stor forskjell det er på Oliver og resten av dommerstanden. 
 

Enkel og grei gjennomføring. Fint med en seier som tross alt var nokså lettkjøpt. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, RP7 said:

Fint med solid og enkel dømming. Man trenger ikke gjøre ting vanskelig. Oliver styrte og holdt seg unna dumme VAR reviews. Liker det på den måten til tross for at det bare viser udugeligheten fra forrige uke. Her blir Saka avblåst for en liten dytt i ryggen (en parentes sammenlignet med Joelintons sin) og Vieira direkte rødt for farefullt spill til tross for lite kraft og relativt liten sjanse for alvorlig skade. Det er uansett korrekt da han må ta ansvar for klønete oppførsel. Setter de voldelige handlingene fra forrige uke i et dårlig lys og viser hvor enormt stor forskjell det er på Oliver og resten av dommerstanden. 
 

Enkel og grei gjennomføring. Fint med en seier som tross alt var nokså lettkjøpt. 

Var ett gult kort i kampen, og det røde selvsagt. Ellers ikke noe stygt eller kontroverser. Gabriel ville ha straffe men det var ikke to strake armer som sist. Syntes den hadde vært billig. 
Kamp uten at jeg følte dommeren skulle utmerke seg eller lage kaos. 👍

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, RP7 said:

Fint med solid og enkel dømming. Man trenger ikke gjøre ting vanskelig. Oliver styrte og holdt seg unna dumme VAR reviews. Liker det på den måten til tross for at det bare viser udugeligheten fra forrige uke. Her blir Saka avblåst for en liten dytt i ryggen (en parentes sammenlignet med Joelintons sin) og Vieira direkte rødt for farefullt spill til tross for lite kraft og relativt liten sjanse for alvorlig skade. Det er uansett korrekt da han må ta ansvar for klønete oppførsel. Setter de voldelige handlingene fra forrige uke i et dårlig lys og viser hvor enormt stor forskjell det er på Oliver og resten av dommerstanden. 
 

Enkel og grei gjennomføring. Fint med en seier som tross alt var nokså lettkjøpt. 

Godt oppsummert. Støtter meg til den. Trossard er min MoM.

Link to comment
Share on other sites

Helt Ok gjennomført kamp, kontroll fra start til slutt! Ellers morsomt å lese hvordan media lar United, Newcastle og Spurs sine dårlige prestasjoner gjemme seg bak mye skader. Vi har vell hatt flere førstelagspillere ute helt siden starten av sesongen, og har svært Skjeldent stilt vår beste 11er.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...