Simbad Posted October 12, 2023 Report Share Posted October 12, 2023 (edited) Sevilla v Arsenal Tirsdag 24. oktober 2023, kl 21:00, Estadio Ramón Sánchez-Pizjuán Champions League, gruppespill Kampen vises direkte på TV2 Play Ønsket lag: Ramsdale White - Saliba - Gabriel - Tomi Havertz - Partey - Rice Saka - Jesus - Martinelli Edited October 21, 2023 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Spennende kamp idag da. Hvem står tro? Klarer vi få til litt klikk klakk, eller blir det nok en jobbematch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Så litt av kampen som de spilte mor Real i helga. God grunn til å frykte Ramos og gjengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Har litt dårlige «vibes» for denne kampen - men vi må ikke ryke ut i grunnspillet nå, det blir for flaut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Arsenal starter med Tomi på bekostning av Zinc, bra. Jeg tror og håper at Jorginho blomstrer i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Det går ikke så bra med juniorene i champions league. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 1 minute ago, Tony said: Det går ikke så bra med juniorene i champions league. Kan man se tassene spille noe sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 2 minutes ago, Tapapa said: Kan man se tassene spille noe sted? Tv2 play Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Ein liten fadese i forrige kamp gjer at vi spelar med litt press idag. Denne må vi ikkje tape. Lev med uavgjort, men vi bør absolutt vinne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Der må vi faen meg gjøre det bedre.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Lurer litt på hvor ofte/mange ganger Raya bare skal spille ballen bort til motstander? Er jo helt latterlig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Mot etablert så er vi svært svake for tiden. Vi bruker alt for mange berøringer og Jesus dessverre det fungerer ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Jeg syns vi har spilt bra og vi burde ha ledet nå. Bare Saka ikke blir skadet, så er jegbfornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Just now, Tapapa said: Jeg syns vi har spilt bra og vi burde ha ledet nå. Bare Saka ikke blir skadet, så er jegbfornøyd. Enig. Vi burde ha ledet _iallefall_ med 1 mål, ved Martinelli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Utrolig hva Saka skal utsettes for, uten at det blir blåst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Håper virkelig at Ramsdale snart får sjansen igjen. Vi trenger en bedre spiss, Jesus har sine begrensinger både med ball og avslutningsferdigheter. Ellers håper jeg spillet løsner litt snart. Det går tregt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Ruller ikke særlig om dagen. Får ikke flyten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 3 minutes ago, Bekkern said: Håper virkelig at Ramsdale snart får sjansen igjen. Vi trenger en bedre spiss, Jesus har sine begrensinger både med ball og avslutningsferdigheter. Ellers håper jeg spillet løsner litt snart. Det går tregt. Raya er mye bedre enn Ramsdale. Ramsdale er fantastisk likandes fyr og en stor entertainer, men dessverre ingen stor keeper. Jeg er enig i at Jesus ikke er fantastisk, noe jeg har argumentet dor i lang tid. Han bør virkelig jobbe maks, for det skal ikke mye til før Nketiah tar plassen hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 2 minutes ago, Tapapa said: Raya er mye bedre enn Ramsdale. Ramsdale er fantastisk likandes fyr og en stor entertainer, men dessverre ingen stor keeper. Jeg er enig i at Jesus ikke er fantastisk, noe jeg har argumentet dor i lang tid. Han bør virkelig jobbe maks, for det skal ikke mye til før Nketiah tar plassen hans. Skjønner ikke helt, hva mener du Raya er så mye bedre på enn Ramsdale? Jeg er selv usikker hvem som er best, men jeg vet at Ramsdale redda oss uttalig mange ganger sist sesong. Og jeg synes Raya har starta karrieren i Arsenal JÆVLIG rotete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Martinelli! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Jadda Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 (edited) Deilig!!!!! Kontring gjort lekenes lett! Sinnsykt gjort av Jesus! Edited October 24, 2023 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 Der var jesus rå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts