Jump to content

24.10.23 Sevilla (B)


Simbad

Recommended Posts

Sevilla  crest Sevilla v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Tirsdag 24. oktober 2023, kl 21:00, Estadio Ramón Sánchez-Pizjuán

 

Champions League, gruppespill

Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Tomi

Havertz - Partey - Rice

Saka -  Jesus - Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Tapapa said:

Jeg syns vi har spilt bra og vi burde ha ledet nå.

Bare Saka ikke blir skadet, så er jegbfornøyd.

 

Enig. Vi burde ha ledet _iallefall_ med 1 mål, ved Martinelli.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Bekkern said:

Håper virkelig at Ramsdale snart får sjansen igjen. Vi trenger en bedre spiss, Jesus har sine begrensinger både med ball og avslutningsferdigheter. Ellers håper jeg spillet løsner litt snart. Det går tregt. 

Raya er mye bedre enn Ramsdale. Ramsdale er fantastisk likandes fyr og en stor entertainer, men dessverre ingen stor keeper.

Jeg er enig i at Jesus ikke er fantastisk, noe jeg har argumentet dor i lang tid. Han bør virkelig jobbe maks, for det skal ikke mye til før Nketiah tar plassen hans.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Raya er mye bedre enn Ramsdale. Ramsdale er fantastisk likandes fyr og en stor entertainer, men dessverre ingen stor keeper.

Jeg er enig i at Jesus ikke er fantastisk, noe jeg har argumentet dor i lang tid. Han bør virkelig jobbe maks, for det skal ikke mye til før Nketiah tar plassen hans.

 

Skjønner ikke helt, hva mener du Raya er så mye bedre på enn Ramsdale? Jeg er selv usikker hvem som er best, men jeg vet at Ramsdale redda oss uttalig mange ganger sist sesong. Og jeg synes Raya har starta karrieren i Arsenal JÆVLIG rotete.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...