Jump to content

24.10.23 Sevilla (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7 minutes ago, Tapapa said:

Raya er mye bedre enn Ramsdale. Ramsdale er fantastisk likandes fyr og en stor entertainer, men dessverre ingen stor keeper.

Jeg er enig i at Jesus ikke er fantastisk, noe jeg har argumentet dor i lang tid. Han bør virkelig jobbe maks, for det skal ikke mye til før Nketiah tar plassen hans.

Statististisk er Raya bedre enn Ramsdale. Men det en ser under kamp foretrekker jeg Ramsdale foran Raya. Føler meg tryggere med Ramsdale i mål. Har hjertet i halsen hver gang Raya blir presset av motstanderne. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, elx said:

 

Skjønner ikke helt, hva mener du Raya er så mye bedre på enn Ramsdale? Jeg er selv usikker hvem som er best, men jeg vet at Ramsdale redda oss uttalig mange ganger sist sesong. Og jeg synes Raya har starta karrieren i Arsenal JÆVLIG rotete.

Jeg baserer meg alltid mest på det jeg ser selv, men du kan feks lese denne https://www.skysports.com/football/news/11670/12982833/david-raya-over-aaron-ramsdale-mikel-artetas-desire-for-arsenals-keeper-to-defend-higher-helps-explain-change

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Tapapa said:

 

Nei, det var et spm til deg. Hva er det du mener Raya er så veldig mye bedre på enn Ramsdale?  Du må jo noen eksempel ? Jeg finner ingen. Og som Tony har jeg hjertet i halsen hver gang han har ballen og blir litt presset.

Som jeg også skriver i mitt innlegg til deg, så vet jeg ikke selv hvem jeg totalt sett synes er best.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

 

Nei, det var et spm til deg. Hva er det du mener Raya er så veldig mye bedre på enn Ramsdale?  Du må jo noen ekbedre sempel ? Jeg finner ingen. Og som Tony har jeg hjertet i halsen hver gang han har ballen og blir litt presset.

Som jeg også skriver i mitt innlegg til deg, så vet jeg ikke selv hvem jeg totalt sett synes er best.

Han er bedre på å plukke ballen, bedre på å ikke gi retur i farlig område, bedre til å stoppe skudd og sikrere på langpasninger. En bedre keeper rett og slett.

Jesus!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Begrensede Gabriel Jesus med assist og mål. 3 mål på 3 kamper i CL.

Jesus misser for mange sjanser, og når spillet ikke sitter så har han en tendens til å trekke for langt tilbake  på banen og løpe i veien for medspillere. 

På sitt beste er han fantastisk. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jesus misser for mange sjanser, og når spillet ikke sitter så har han en tendens til å trekke for langt tilbake  på banen og løpe i veien for medspillere. 

På sitt beste er han fantastisk. 

Han er på ingen måte perfekt, men han er vår beste spiss.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Han er på ingen måte perfekt, men han er vår beste spiss.

Han har noe å lære av Haaland. Selv om han ikke er borti ballen på lang tid, så holder han alltid posisjonen sin. Han begynner ikke å løpe alle steder, bare for å komme borti ballen.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Han har noe å lære av Haaland. Selv om han ikke er borti ballen på lang tid, så holder han alltid posisjonen sin. Han begynner ikke å løpe alle steder, bare for å komme borti ballen.

Er 2 vidt forskjellige spillere dog. 

Haaland er en målscorer, og omtrent kun det. Jesus kan drible av 4 mann og legge ballen til medspiller. 

Funker som en playmaker i tillegg til en målscorer. Men han scorer selvfølgelig altfor lite dessverre.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Er 2 vidt forskjellige spillere dog. 

Haaland er en målscorer, og omtrent kun det. Jesus kan drible av 4 mann og legge ballen til medspiller. 

Funker som en playmaker i tillegg til en målscorer. Men han scorer selvfølgelig altfor lite dessverre.

Selvfølgelig er de forskjellige spillere, men det betyr ikke at han ikke har noe å lære av ham.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Selvfølgelig er de forskjellige spillere, men det betyr ikke at han ikke har noe å lære av ham.

Neida, forsåvidt sant det:p De fleste spisser har noe å lære av Haaland

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tapapa said:

Han har noe å lære av Haaland. Selv om han ikke er borti ballen på lang tid, så holder han alltid posisjonen sin. Han begynner ikke å løpe alle steder, bare for å komme borti ballen.

@elx er inne på at de er forskjellige spillere, og det er helt rett. I tillegg har de ulike roller og instruksjoner. Om Arteta hadde ønsket at Jesus skulle være fox in the box, så hadde nok Jesus forsøkt å spille deretter. Eddie er jo en typisk fox in the box, men også han blir instruert til å vandre og engasjere seg i spillet.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...