Jump to content

21.10.23 Chelsea (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Uheldig spør du meg. Skulle gjerne ha truffet høyere for min del

Da burde han fått rødt, og veien til 3 poeng hadde vært veldig mye lenger :)

Hadde vi spilte som vi har gjort etter minutt 70, så hadde vi vunnet denne kampen.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Kampen er ikke dårlig. Havner under tidlig på en merkelig dømt straffe og deretter skikkelig møkkamål i mot. 
Snytt for klar straffe, Silvia kunne fint fått rødt for taklingen på Jesus og en ekstremt vanskelig bane å spille på etter regnværet. 
Helt ok både kamp og resultat. 
 

Forøvrig veldig bra innhopp av Havertz

Link to comment
Share on other sites

Skuffende førsteomgang, treg start i andreomgang men når vi endelig kommer i gang er vi gode og redder ett poeng og er ikke altfor langt unna tre.

Sterkt å komme tilbake, men vi er helt pøkka nødt til å bli bedre fra start av kamper. Vi er uheldige på straffen, men det er helt greit at den gis. Problemet jeg har med avgjørelsen er at vi har sett klarere handser ikke bli straffespark. Headingen var både på vei utenfor mål og det var veldig kort avstand til armen til Saliba.

2-0 er elendig press av oss, samt flaks til Chelshit.

Vi må ta lærdom av denne kampen og bli bedre. 

Jesus blir overfalt av Sanchez og det kunne veldig godt blitt straffespark den og.

Palmer og Silva har to oransje taklinger. Silva burde vært utvist. Palmer også heldig. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Kampen er ikke dårlig. Havner under tidlig på en merkelig dømt straffe og deretter skikkelig møkkamål i mot. 
Snytt for klar straffe, Silvia kunne fint fått rødt for taklingen på Jesus og en ekstremt vanskelig bane å spille på etter regnværet. 
Helt ok både kamp og resultat. 
 

Forøvrig veldig bra innhopp av Havertz

Merkelig dømt straffe? Den var klar i min bok, at det ikke dømmes hver gang er en skam, men det er straffe. Jeg så ingen røde kort, syntes det er ett Derby verdig, de var aggressive ja men ikke over linjen. Vanskelig bane og vær er vi enige i. Også syntes jeg vi var elendige stort sett hele kampen. Bredden reddet oss fra tap ikveld, det er styrke. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...