Jump to content

21.10.23 Chelsea (B)


Simbad

Recommended Posts

10 hours ago, Marius- said:

Det fortsettes med masse eksempler, men ingen svarer på mitt spm. Mener dere det er en agenda mot Arsenal isolert sett? Er det korrupsjon?

Diskusjon av hendelser etter kamp, er ikke noe nytt. Det har skjedd i alle sesonger, men føler tonen begynner å peke mot at noen helt klart mener det bevislig er korrupsjon. Iallfall høres det slik ut, med alle eksempler enten fra kampen eller en kamp 100dager tidligere som referanse. 
 

Sist kamp: Syntes Rice oppsummert den bra. Årets dårligste kamp fra oss. Uansett om det kanskje ikke vært en straffe, eller vi skulle hatt en. 

Jeg mener ikke at det er en agenda mot Arsenal. Men jeg mener det er naivt å tro at toppfotballen og dommere er fri for korrupsjon. Det er så vanvittig store beløp i omløp. Når tidligere ledere i både FIFA og UEFA er korrupsjonsdømt, sier det litt om påvirkningskraften til de med de største pengesekkene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

25 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg mener ikke at det er en agenda mot Arsenal. Men jeg mener det er naivt å tro at toppfotballen og dommere er fri for korrupsjon. Det er så vanvittig store beløp i omløp. Når tidligere ledere i både FIFA og UEFA er korrupsjonsdømt, sier det litt om påvirkningskraften til de med de største pengesekkene.

Fair, og god mulig du har ett poeng også i England. Balløya har vel vært skånet mot de større skandalene her Vs kontinentet. Så skal det sies at vi også sitter på en av de større pengesekkene av klubbene, så går det den veien også (om det skjer)?

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ulfagrafr said:

Det er ingen bilder på de stedene jeg vanligvis finner slikt. Vanligvis ville slike bilder havnet et eller annet sted, men når de ikke virker å finnes tviler jeg sterkt på den unnskyldningen. Det hadde vært ekstremt lett for PL og PGMOL å dele bildene som klart viser at Tomi var offside hvis det faktisk stemmer. 

Og selv om det skulle være offside, så ville riktig bruk av VAR tilsi at de først bekreftet at det skulle vært straffespark for så å sjekke offside og deretter gi Chelsea indirekte frispark for offside. Så i begge tilfeller dreit VAR seg ut nok en gang. 

Edit: Vil også si at det er ganske talende at de ikke har sluppet noen som helst lydklipp fra den avgjørelsen.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...