Jump to content

03.10.23 Lens (B)


Simbad

Recommended Posts

Alle som kan krype å gå av tidligere United spillere uttaler seg i pressen om katastrofe starten på denne sesongen. United gikk av banen nok en gang til pipekonsert. Absolutt ingenting som fungerer i klubben- og det er deilig å følge med på 😁

Det er utfordringer i Arsenal også. Vi spilte fantastisk mot PSV, vant en vanskelig bortekamp mot Brentford og Bournemouth. Men , så faller vi totalt sammen i går kveld. Det var noen korte perioder hvor det fungerte. Vi hadde et par dødball situasjoner mot slutten som det kunne ha blitt mål av . Vi stilte et meget sterkt lag , og Arteta klarte ikke å gjøre noenting til det bedre  for laget. 

Han måtte i går forsvare bruken av Saka. Han går nå mest sannsynlig glipp av City kampen. Arteta og det medisinske apparatet burde ha lest Saka bedre. Saka vil spille og det forstår alle. Men, han har ikke sett bra ut mot slutten av de siste kampene. Det burde det ha vært tatt hensyn til.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

53 minutes ago, RP7 said:

CL er ikke enkelt. 
Spent på reaksjonen i Manchester i dag

Nei CL er ikke enkelt, men likefullt burde vi ha klart å dra med oss minst ett poeng i denne kampen. Føler at Artera, for en gangs skyld, tapte den taktiske kampen i går. Vi var periodevis det beste laget men vi dominerte aldri denne kampen. 
 

@RP7så vidt jeg har fått med meg kan du et og annet vedrørende idrettsskader. Hva synes du om at Saka startet denne kampen på tross av han har hinket av banen de to siste kampene? Var det forsvarlig?

Link to comment
Share on other sites

On 10/4/2023 at 9:07 AM, Ben Elfen said:

Nei CL er ikke enkelt, men likefullt burde vi ha klart å dra med oss minst ett poeng i denne kampen. Føler at Artera, for en gangs skyld, tapte den taktiske kampen i går. Vi var periodevis det beste laget men vi dominerte aldri denne kampen. 
 

@RP7så vidt jeg har fått med meg kan du et og annet vedrørende idrettsskader. Hva synes du om at Saka startet denne kampen på tross av han har hinket av banen de to siste kampene? Var det forsvarlig?

Det er alltid vanskelig. Hvis det var slagskader så er det stort sett opp til spilleren selv. Er det muskulært så er det  mye skumlere å la spiller bestemme selv. Der har vi veldig klare protokoller på hva vi tillater og ikke. 
Vridninger og båndskader må vurderes fra dag til dag.

Jeg kan ikke tro at de gamblet med Saka borte mot Lille. Skader er dessverre endel av fotballen

 

 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, RP7 said:

 

Jeg kan ikke tro at de gamblet med Saka borte mot Lille. Skader er dessverre endel av fotballen

 

 

Ok, jeg får vel tro deg. Men, tror du at de gamblet med Saka borte mot Lens da?

Det er vel langt mer aktuelt nå?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...