Jump to content

03.10.23 Lens (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, sas2002 said:

Er alt for lite bevegelser. Havertz burde ha fått litt selvtilitt etter kampen sist,men har vært helt usynlig sammen med Trossard. 1 poeng er greit, men vi kan fort tape hvis vi ikke stepper opp.

Veldig spesielt at det er Havertz som får negativ oppmerksomhet. Han har vel ikke vært verre enn andre? Synes selv han har spilt ganske bra

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Er alt for lite bevegelser. Havertz burde ha fått litt selvtilitt etter kampen sist,men har vært helt usynlig sammen med Trossard. 1 poeng er greit, men vi kan fort tape hvis vi ikke stepper opp.

Havertz har vært på flere gode løp, men medspillerne har ikke sett ham. Er det hans feil? 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, sas2002 said:

Første kvarteret så jeg ikke. Da fjerner jeg Havertz og ender opp med kun Trossard😎

Mener det blir feil å 'single' ut 1-2 spillere. Hele laget har egentlig vært litt avslått. Det har gått sakte og mye upresise pasninger. Nesten av Trossard der da. 

Edit: frisk start på andreomgang av Trossard. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Er mye rævva fotball i dag. Jeg ser ikke hva folk ser i Havertz(Nei det er ikke kun han som er dårlig, men han er veldig lett å peke på, ettersom han har vært dårlig siden dag 1)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Vi skaper noe i det minste. 

 

Det gjør de og. Hadde nettopp en NESTEN like god sjanse som Tomiyasu sin.

Og der scorer de ja.. Ikke ufortjent heller... Elendig.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...