Jump to content

02.05.23 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Chelsea image.png.31033d7d6ddb12c3c76d8f3ef7d438eb.png
Tirsdag 2. mai 2023, kl. 21:00

Emirates Stadium

Premier League, 34. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Holding - Gabriel - KT

MØ8 - Partey - Zinchenko

Nelson -  Trossard - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Simbad said:

Arsenal    crest   Arsenal   v   Chelsea image.png.31033d7d6ddb12c3c76d8f3ef7d438eb.png
Tirsdag 2. mai 2023, kl. 21:00

Emirates Stadium

Premier League, 34. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Holding - Gabriel - KT

MØ8 - Partey - Zinchenko

Nelson -  Trossard - Martinelli

La Turner starte i buret, Jakub inn for Holding. Xhaka inn for Zinko. Ellers enig.

Muligens Jorginho inn for Partey. 

Link to comment
Share on other sites

Etter en down periode håper jeg at vi finner vinner formelen igjen. Vil se fighting spirit og at laget går utpå for å vinne. Ingen flere gave pakninger, som gjør at vi kommer bakpå før det er gått 2 minutter. Kom igjen,  det spilles for en mulig PL tittel. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg til å se Kiwior spille. Det er riktig å starte Jorginho, for Partey har vært svak. Helt riktig å starte Trossard også, men han burde spilt på bekostning av Artetas yndling, Gabriel Jesus.

Håper vi spiller bra og uten press. Toget for seriegull har mest sannsynlig gått allikevel,  selv om jeg drømmer om et mirakuløst seriegull 

Link to comment
Share on other sites

På tide å revansjere de siste kampene og gi Chelsea en leksjon. Denne bør vi og må vinne. Håper at Kiwior får bygd opp selvtillit og at Jesus får satt noen av sjansene vi får. Gir aldri opp, men avhengig av fem seire på de siste fem kampene. 

Link to comment
Share on other sites

Rar følelse, sesongen gikk liksom opp i røyk siste 4 kampene. Nå spiller man for hvilken top4 plassering, noe vi skal virkelig drite oss ut i for å ikke havne på 2.plass.

Derby er Derby, hadde ikke forundra meg om Chelsea reiste seg akkurat i kveld. Kvaliteten er der, men det er to lag i dårlig form

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...