Simbad Posted April 26, 2023 Report Share Posted April 26, 2023 Arsenal v Chelsea Tirsdag 2. mai 2023, kl. 21:00 Emirates Stadium Premier League, 34. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Ramsdale White - Holding - Gabriel - KT MØ8 - Partey - Zinchenko Nelson - Trossard - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 26, 2023 Report Share Posted April 26, 2023 3 minutes ago, Simbad said: Arsenal v Chelsea Tirsdag 2. mai 2023, kl. 21:00 Emirates Stadium Premier League, 34. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Ramsdale White - Holding - Gabriel - KT MØ8 - Partey - Zinchenko Nelson - Trossard - Martinelli La Turner starte i buret, Jakub inn for Holding. Xhaka inn for Zinko. Ellers enig. Muligens Jorginho inn for Partey. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 3 poeng er det eneste som gjelder i kveld. I allefall om vi fortsatt skal ha et håp om 1 plassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Vi får se de første 15 minuttene hvordan resten av sesongen blir. Går vi ut med masse energi og glød eller blir det flatt batteri der guttene er mentalt ferdig med sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2023 Author Report Share Posted May 2, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Etter en down periode håper jeg at vi finner vinner formelen igjen. Vil se fighting spirit og at laget går utpå for å vinne. Ingen flere gave pakninger, som gjør at vi kommer bakpå før det er gått 2 minutter. Kom igjen, det spilles for en mulig PL tittel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Tror vi spiller for ære nå, eksperimenterer med Kiwior istf Holding, ikke Holding sin skyld at vi ikke blir ligamestre - tror det blir noen baklengs i dag også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Jeg gleder meg til å se Kiwior spille. Det er riktig å starte Jorginho, for Partey har vært svak. Helt riktig å starte Trossard også, men han burde spilt på bekostning av Artetas yndling, Gabriel Jesus. Håper vi spiller bra og uten press. Toget for seriegull har mest sannsynlig gått allikevel, selv om jeg drømmer om et mirakuløst seriegull Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Hvorfor er jeg ikke nervøs i det hele tatt ? - tror det er et dårlig tegn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 På tide å revansjere de siste kampene og gi Chelsea en leksjon. Denne bør vi og må vinne. Håper at Kiwior får bygd opp selvtillit og at Jesus får satt noen av sjansene vi får. Gir aldri opp, men avhengig av fem seire på de siste fem kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Alt i våre hender, og vi rotet det bort. Igjen.. vinner vi ikke i kveld, så tror jeg ikke vi ender på 2. plass engang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Rar følelse, sesongen gikk liksom opp i røyk siste 4 kampene. Nå spiller man for hvilken top4 plassering, noe vi skal virkelig drite oss ut i for å ikke havne på 2.plass. Derby er Derby, hadde ikke forundra meg om Chelsea reiste seg akkurat i kveld. Kvaliteten er der, men det er to lag i dårlig form Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Coyg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Typisk at Auba har tidenes kamp og scorer 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Der får vi en gavepakke, og vi takker nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Petter Werni hadde skammet seg om han hadde hatt like dårlige mottak som det Jesus har i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Just now, Tapapa said: Petter Werni hadde skammet seg om han hadde hatt like dårlige mottak som det Jesus har i dag. Og Xakha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Nydelig goal Martin 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Den var fin MØ8 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Pent mål a gitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 2, 2023 Author Report Share Posted May 2, 2023 (edited) Deilig mål! Herlig spill. Fortsett sånn! Xhaka med assisten. Edited May 2, 2023 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Vi spiller godt i dag og er mange kummer større enn Chelsea. Flott scoring av kapteinen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Martin ❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Det var et vakkert mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 2, 2023 Report Share Posted May 2, 2023 Jeg legger til at det har vært en fornøyelse å se Kiwior og Jorginho så langt i kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts