Simbad Posted March 4 Report Share Posted March 4 Sporting v Arsenal Torsdag 9. mars 2023, kl 18:45, Estadio Jose AlvaladeEuropa League, 1/8-delsfinale 1. kampKampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay Ønsket lag: Turner Tomi - Holding - Kiwior - KT Vieira - Jorginho - ESR Nelson - Nketiah - Cozier-Duberry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted March 8 Report Share Posted March 8 Ser der florerer endel rykter om at jesus er i loopen til å bli med i troppen til denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 8 Report Share Posted March 8 Trossard, Nketiah og Tierney deltok ikke på siste trening før avreise til Lisboa. Håper ikke Tierney er skadet.🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 8 Report Share Posted March 8 Laget i topic kan jeg nesten garantere det ikke blir, selv om jeg også kunne tenkt meg det. Tipper iallfall; Xhaka, Saka, Martinelli og en av Saliba/Gabriel spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted March 8 Report Share Posted March 8 Trur og Arteta kommer til å stille med sterkere lag. Håper Nelson spiller, synes Turner er blitt meget god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 8 Author Report Share Posted March 8 (edited) 39 minutes ago, Marius- said: Laget i topic kan jeg nesten garantere det ikke blir, selv om jeg også kunne tenkt meg det. Tipper iallfall; Xhaka, Saka, Martinelli og en av Saliba/Gabriel spiller. Jepp. Arteta har pleid å stille forholdsvis sterkt i EL, uavhengig av motstander. Jeg tenker Saka kanskje får hvile til fordel for Nelson, men sjansen for at iallefall én av førstevalgene på stopperplass og vingene spiller er stor. Edited March 8 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 8 Author Report Share Posted March 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8 Report Share Posted March 8 Personlig håper jeg vi stiller så reservepreget som det lar seg gjøre. Jeg gir blanke faen i Europa League nå som Premier League tittelen er såpass innenfor rekkevidden vår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 8 Report Share Posted March 8 34 minutes ago, Stefanb said: Personlig håper jeg vi stiller så reservepreget som det lar seg gjøre. Jeg gir blanke faen i Europa League nå som Premier League tittelen er såpass innenfor rekkevidden vår. Spot on. Det er PL for alle penga nå. Så reserve preget som mulig og bank gjerne støvet av noen avdankede legender for å kunne stille lag 😁 Vi har ikke vært i denne posisjonen på mange år. Spar de beste der det er mulig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted March 8 Report Share Posted March 8 Tierney syk. Trossard skada. Resten er med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 (edited) Sannsynligvis Martinelli på topp denne kampen da. Spørs om Arteta tør å hvile Saka. Kan se for meg at det blir noe slikt da: Turner Tomi - Saliba - Kiwior - Zinchenko Vieira - Jorginho - ESR/Xhaka Saka - Martinelli - Nelson Edited March 9 by Simbad KT er jo syk, det glemte jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 9 Report Share Posted March 9 1 hour ago, Simbad said: Sannsynligvis Martinelli på topp denne kampen da. Spørs om Arteta tør å hvile Saka. Kan se for meg at det blir noe slikt da: Turner Tomi - Saliba - Kiwior - KT Vieira - Jorginho - ESR/Xhaka Saka - Martinelli - Nelson Spørsmålet er kanskje også om Arteta vil risikere skade på Saka . Tror ikke Arteta setter EL foran PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 11 minutes ago, Gunners68 said: Spørsmålet er kanskje også om Arteta vil risikere skade på Saka . Tror ikke Arteta setter EL foran PL. Mulig. Da starter nok Xhaka på midten og ESR på en av vingene tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted March 9 Report Share Posted March 9 Syns Holding , ESR og Tomiyasu kunne gjerne fått startet på bekostning av White, Saliba og Saka her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oivster Posted March 9 Report Share Posted March 9 (edited) Gleder meg til å se Kiwior. Virker å være litt av samme "mold" som Saliba Men syns også flere kunne blitt spart. Får satse på at vi leder komfortabelt til andre omgang, så kan vi bytte ut alle førstelagsspillerne. Edited March 9 by Oivster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 9 minutes ago, Rosicky07 said: Syns Holding , ESR og Tomiyasu kunne gjerne fått startet på bekostning av White, Saliba og Saka her. Det at Holding ikke får starte denne er nok dessverre et tegn på at han er på vei ut etter sesongen. Liker karen, men han er dessverre ikke god nok til å gi Saliba nok konkurranse på sikt. ESR kommer nok garantert innpå. Tomi har vært skuffende etter VM. Virker som at måten Japan røk ut på satte sine spor i mentaliteten hans. Forhåpentligvis kommer han tilbake til nivået han var på før VM når vi trenger ham mot innspurten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted March 9 Report Share Posted March 9 4 minutes ago, Simbad said: Det at Holding ikke får starte denne er nok dessverre et tegn på at han er på vei ut etter sesongen. Liker karen, men han er dessverre ikke god nok til å gi Saliba nok konkurranse på sikt. ESR kommer nok garantert innpå. Tomi har vært skuffende etter VM. Virker som at måten Japan røk ut på satte sine spor i mentaliteten hans. Forhåpentligvis kommer han tilbake til nivået han var på før VM når vi trenger ham mot innspurten. Øda syk vel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 (edited) 4 minutes ago, sas2002 said: Øda syk vel? Leser at det skal være noen rykter om det, og at Vieira har en sår hals, men ellers ikke føler seg dårlig. Men ser ikke hvor det er relevant for posten min? Edited March 9 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted March 9 Report Share Posted March 9 15 minutes ago, Simbad said: Leser at det skal være noen rykter om det, og at Vieira har en sår hals, men ellers ikke føler seg dårlig. Men ser ikke hvor det er relevant for posten min? Nei det er jeg enig i, men sliter selv med en vond hals så håper det får gå greit denne gangen😅 Tipper 1-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 (edited) 4 minutes ago, sas2002 said: Nei det er jeg enig i, men sliter selv med en vond hals så håper det får gå greit denne gangen😅 Tipper 1-1 😅 Jeg tør ikke tippe, men håper vi tar med oss et godt resultat hjem og uten skader på nøkkelspillere🤞 Come on you Gunners! Edited March 9 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 9 Report Share Posted March 9 Ølen er åpna, føttene er på bordet, og jeg er klar for å klage på litt dommere! COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 9 Report Share Posted March 9 COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 9 Report Share Posted March 9 Bare jeg som syntes dommeren er ekstremt rask til å blåse når det er noe kontakt fra oss på Sporting spillerne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 9 Report Share Posted March 9 SALIBA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts