Jump to content

09.03.23 Sporting (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.99c9487553f0388082e278d2b1546df4.png Sporting v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Torsdag 9. mars 2023, kl 18:45, Estadio Jose Alvalade
Europa League, 1/8-delsfinale 1. kamp
Kampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay 

Ønsket lag:

Turner

Tomi - Holding - Kiwior - KT

Vieira - Jorginho - ESR

Nelson -  Nketiah - Cozier-Duberry

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

39 minutes ago, Marius- said:

Laget i topic kan jeg nesten garantere det ikke blir, selv om jeg også kunne tenkt meg det.

Tipper iallfall; Xhaka, Saka, Martinelli og en av Saliba/Gabriel spiller. 

Jepp. Arteta har pleid å stille forholdsvis sterkt i EL, uavhengig av motstander. Jeg tenker Saka kanskje får hvile til fordel for Nelson, men sjansen for at iallefall én av førstevalgene på stopperplass og vingene spiller er stor. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Stefanb said:

Personlig håper jeg vi stiller så reservepreget som det lar seg gjøre.

Jeg gir blanke faen i Europa League nå som Premier League tittelen er såpass innenfor rekkevidden vår.

Spot on. Det er PL for alle penga nå. Så reserve preget som mulig og bank gjerne støvet av noen avdankede legender for å kunne stille lag 😁

Vi har ikke vært i denne posisjonen på mange år. Spar de beste der det er mulig.

Link to comment
Share on other sites

Sannsynligvis Martinelli på topp denne kampen da. Spørs om Arteta tør å hvile Saka. Kan se for meg at det blir noe slikt da:

 

Turner

Tomi - Saliba - Kiwior - Zinchenko

Vieira - Jorginho - ESR/Xhaka

Saka -  Martinelli - Nelson

Edited by Simbad
KT er jo syk, det glemte jeg.
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Sannsynligvis Martinelli på topp denne kampen da. Spørs om Arteta tør å hvile Saka. Kan se for meg at det blir noe slikt da:

 

Turner

Tomi - Saliba - Kiwior - KT

Vieira - Jorginho - ESR/Xhaka

Saka -  Martinelli - Nelson

Spørsmålet er kanskje også om Arteta vil risikere skade på Saka . Tror ikke Arteta setter EL foran PL.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gunners68 said:

Spørsmålet er kanskje også om Arteta vil risikere skade på Saka . Tror ikke Arteta setter EL foran PL.

Mulig. Da starter nok Xhaka på midten og ESR på en av vingene tenker jeg. 

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se Kiwior. Virker å være litt av samme "mold" som Saliba

Men syns også flere kunne blitt spart. Får satse på at vi leder komfortabelt til andre omgang, så kan vi bytte ut alle førstelagsspillerne.

Edited by Oivster
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Rosicky07 said:

Syns Holding , ESR  og Tomiyasu kunne gjerne fått startet på bekostning av White, Saliba og Saka her.

Det at Holding ikke får starte denne er nok dessverre et tegn på at han er på vei ut etter sesongen. Liker karen, men han er dessverre ikke god nok til å gi Saliba nok konkurranse på sikt.

ESR kommer nok garantert innpå. 

Tomi har vært skuffende etter VM. Virker som at måten Japan røk ut på satte sine spor i mentaliteten hans. Forhåpentligvis kommer han tilbake til nivået han var på før VM når vi trenger ham mot innspurten. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Det at Holding ikke får starte denne er nok dessverre et tegn på at han er på vei ut etter sesongen. Liker karen, men han er dessverre ikke god nok til å gi Saliba nok konkurranse på sikt.

ESR kommer nok garantert innpå. 

Tomi har vært skuffende etter VM. Virker som at måten Japan røk ut på satte sine spor i mentaliteten hans. Forhåpentligvis kommer han tilbake til nivået han var på før VM når vi trenger ham mot innspurten. 

Øda syk vel?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sas2002 said:

Øda syk vel?

Leser at det skal være noen rykter om det, og at Vieira har en sår hals, men ellers ikke føler seg dårlig.

Men ser ikke hvor det er relevant for posten min? 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Simbad said:

Leser at det skal være noen rykter om det, og at Vieira har en sår hals, men ellers ikke føler seg dårlig.

Men ser ikke hvor det er relevant for posten min? 

Nei det er jeg enig i, men sliter selv med en vond hals så håper det får gå greit denne gangen😅

 

Tipper 1-1 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sas2002 said:

Nei det er jeg enig i, men sliter selv med en vond hals så håper det får gå greit denne gangen😅

 

Tipper 1-1 

😅 Jeg tør ikke tippe, men håper vi tar med oss et godt resultat hjem og uten skader på nøkkelspillere🤞

Come on you Gunners! 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...