Jump to content

04.02.23 Everton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Stefanb said:

I dag har samtlige spillere en dårlig dag på jobb. Det virker rett og slett som om nervene nå har truffet de litt. Sjeldent jeg har sett våre spillere virke nervøse eller usikre, men i dag har de vært der.

Er stygt redd for at vi faktisk går på en smell nå fremover. Fra å gå fra å være underdogs til nå å være favoritter.

I fjor svarte vi på tap elendig. Etter tapet mot Manure svarte vi bra. Nå er spørsmålet, hvordan svarer vi på dette tapet? Hjemmekamp mot Brentford i neste. Forventer et skikkelig svar på tiltale i den. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

I fjor svarte vi på tap elendig. Etter tapet mot Manure svarte vi bra. Nå er spørsmålet, hvordan svarer vi på dette tapet? Hjemmekamp mot Brentford i neste. Forventer et skikkelig svar på tiltale i den. 

Aye! Håper på good vibes og sterk innsats til helga igjen. 

Link to comment
Share on other sites

Et bunnlag med ny manager , som Dyche , og kamp på bortebane er dårlig parti for oss. Dette var en dårlig dag. Før sesongen var topp 4 målet og det klarer vi.

Å tro på PL seier tror jeg er godt i overkant optimistisk. Men , det gjenstår mange kamper så vi får vente og se.

Kun 3 poeng hjemme mot Brentford som er akseptabelt .

 

Link to comment
Share on other sites

Nå kollapser det… innen de 10 neste kampene er vi nede på minst 4. plass - kanskje til og med 5. plass også lå vi kjempe om å i det hele tatt klare europaspill. Nå viser vi 2 kamper på rad at det er slutt på flaks og dommerhjelp. Ikke en eneste spiller i dette laget som en gang hadde fått spilletid i Liverpool. Tragisk.

 

 

neida - en kamp som dette skjer. Vi er 5 poeng foran og har et solid lag. Vi kommer til å knuse Brentford i neste omgang og vi er tilbake på vinnersporet. Top2 får vi glatt denne sesongen - jeg tror til og med vi får 1. plassen :)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Et bunnlag med ny manager , som Dyche , og kamp på bortebane er dårlig parti for oss. Dette var en dårlig dag. Før sesongen var topp 4 målet og det klarer vi.

Å tro på PL seier tror jeg er godt i overkant optimistisk. Men , det gjenstår mange kamper så vi får vente og se.

Kun 3 poeng hjemme mot Brentford som er akseptabelt .

 

Vi har en helt utrolig dårlig rekord på Goodison de siste årene. Etter seieren i 2017/18-sesongen har vi ikke vunnet en eneste gang, og kun klart uavgjort én gang (2019/20-sesongen). 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Gunners68 said:

Et bunnlag med ny manager , som Dyche , og kamp på bortebane er dårlig parti for oss. Dette var en dårlig dag. Før sesongen var topp 4 målet og det klarer vi.

Å tro på PL seier tror jeg er godt i overkant optimistisk. Men , det gjenstår mange kamper så vi får vente og se.

Kun 3 poeng hjemme mot Brentford som er akseptabelt .

 

Ja, topp 4 og CL er fremdeles målet.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Orakelet said:

Nå kollapser det… innen de 10 neste kampene er vi nede på minst 4. plass - kanskje til og med 5. plass også lå vi kjempe om å i det hele tatt klare europaspill. Nå viser vi 2 kamper på rad at det er slutt på flaks og dommerhjelp. Ikke en eneste spiller i dette laget som en gang hadde fått spilletid i Liverpool. Tragisk.

 

 

neida - en kamp som dette skjer. Vi er 5 poeng foran og har et solid lag. Vi kommer til å knuse Brentford i neste omgang og vi er tilbake på vinnersporet. Top2 får vi glatt denne sesongen - jeg tror til og med vi får 1. plassen :)

Tror ikke pool er benchmark for tiden 😂

Link to comment
Share on other sites

Det meste er sagt, gutta hadde nesten en like ‘off’ dag som meg og eg kom dinglande heim halv ni i dag tidlig 

man kunne se konturene av at harmonien i løp- og pasningspillet ikkje satt i tillegg til gjenvinningsspillet. Det hjelper ikkje at alle blåser skuddene himmelhøyt over utenom Saka som får et skudd redda på strek. Her må vi børste av skuffelsen kjapt og se framover! Imorra er eg en spurv🐧

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ulfagrafr said:

Det meste er sagt, gutta hadde nesten en like ‘off’ dag som meg og eg kom dinglande heim halv ni i dag tidlig 

man kunne se konturene av at harmonien i løp- og pasningspillet ikkje satt i tillegg til gjenvinningsspillet. Det hjelper ikkje at alle blåser skuddene himmelhøyt over utenom Saka som får et skudd redda på strek. Her må vi børste av skuffelsen kjapt og se framover! Imorra er eg en spurv🐧

 

En Uspurv er greit. Ikke noe mer

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Marius- said:

En Uspurv er greit. Ikke noe mer

Hvem faen bryr seg om Tottene tar 3 poeng i morgen? Jeg ønsker mer at Arsenal vinner ligaen enn noe annet. Tar Tottenham 2. plass så er det samme faen så lenge vi vinner.

Jeg elsker Arsenal mer enn jeg hater Tottenham. Heia Tottenham (kun i morgen).

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Vi kommer tilbake, men du kan se at dette laget fortsatt har mye å jobbe med for å håndtere kamper som dette ass

https://dialnorge.no/2023/02/05/arsenal-snublet-pa-goodison-igjen/

Joda, vi har mye å jobbe med, men det har alle andre lag også. Jeg så første omgangen av Tott og City og syns begge lag var ganske dårlige.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Tapapa said:

Årets City-lag ser ikke ut som en trussel mot oss og vår vei mot seriegull.

For øyeblikket så ser det andre laget fra Manchester som byens beste lag.

Det virker for meg at det er litt interne problemer hos Shitty. Foden og Diaz knapt tilstede + flere som underpresterer. Stabilitet er nøkkelen. City blir å tape flere poeng.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Tapapa said:

Årets City-lag ser ikke ut som en trussel mot oss og vår vei mot seriegull.

For øyeblikket så ser det andre laget fra Manchester som byens beste lag.

Tror City har fått seg en knekk med flere sentrale spillere som ønsker seg vekk. Cancelo (allerede vekke), Bernardo og Gundogan forsvinner alle til sommeren.

Ellers har vi ikke siden 2015/2016 sesongen har vi ikke hatt en bedre mulighet til å ta ligagull enn nå.

Kampen mot Everton var dårlig. Veldig dårlig. Det var også kampen mot Leeds hvor vi vant mot alle odds. Forhåpentligvis så slår vi tilbake. Jeg tror ingen av våre spillere (minus Gabriel) var fornøyd med egen innsats mot Everton.

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/5/2023 at 8:37 PM, Marius- said:

Forspranget likt, men top4 snevrer seg bittelitt inn. For meg er top4 fremdeles målet, tittel er selvsagt velkomment. 
Var på høy tid Romero fikk seg en utvisning, mannen er ufattelig heldig som ikke har mange fler.

 

Amen, når det kommer til topp 4 er det "mitt mål" også. Jeg blir selvfølelig litt misfornøyd om vi ikke vinner også nå, når vi er i denne posisjonen, men CL er det viktigste.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...