Jump to content

04.02.23 Everton (B)


Simbad

Recommended Posts

6 minutes ago, elx said:

Vi skylder på dommere og bruker TAPER unnskyldninger, isteden for å gå ut der å dominere kampen å gi faen i dommeren. Satan så patetisk.

UANSETT hva som skjer i en kamp, så er det i følge deg og flere andre her inne KUN dommer sin feil... Begynner å bli en smule lei av hakk i plata.

Er ingen som sier at vi ikke har vært dårlige i dag. Men mener du virkelig at vi ikke skulle hatt straffespark da Maupay body checker Gabriel i boksen? Er ikke bare i kamper vi taper vi har hatt forferdelige dommeravgjørelser mot oss. Jeg poengterer alle. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Simbad said:

Er ingen som sier at vi ikke har vært dårlige i dag. Men mener du virkelig at vi ikke skulle hatt straffespark da Maupay body checker Gabriel i boksen? Er ikke bare i kamper vi taper vi har hatt forferdelige dommeravgjørelser mot oss. Jeg poengterer alle. 

Det er en situasjon, jo jeg synes det så ut som straffe. Men du skylder på dette i hver kamp til enhver tid. Dommeren ditt, dommeren datt. Er du ikke lei av å sitte å grine og syte over dommeren i hver kamp? 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Er ingen som sier at vi ikke har vært dårlige i dag. Men mener du virkelig at vi ikke skulle hatt straffespark da Maupay body checker Gabriel i boksen? Er ikke bare i kamper vi taper vi har hatt forferdelige dommeravgjørelser mot oss. Jeg poengterer alle. 

Nei det er igjen klar straffe det der… tullete alt dette dommer pjattet. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Det er en situasjon, jo jeg synes det så ut som straffe. Men du skylder på dette i hver kamp til enhver tid. Dommeren ditt, dommeren datt. Er du ikke lei av å sitte å grine og syte over dommeren i hver kamp? 

Mener du generelt dommeren har dømt bra i dag? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Mener du generelt dommeren har dømt bra i dag? 

Jeg mener generelt at du gnåler alt for mye om dommeren. 

Dommeren er ikke det største problemet i denne kampen, VI SELV er. Vi er helt elendige.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Jeg mener generelt at du gnåler alt for mye om dommeren. 

Dommeren er ikke det største problemet i denne kampen, VI SELV er. Vi er helt elendige.

Jeg er absolutt ikke den eneste her inne som 'gnåler om dommeren', men du har åpenbart hengt deg opp i at jeg er en av dem som gjør det. 

Jeg har ikke sagt i mot at vi har vært forferdelig i dag. Men når man har en dommer som dømmer 20-80 fordel Everton er det ekstra vanskelig å få med seg poeng. Er du uenig i det? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Jeg er absolutt ikke den eneste her inne som 'gnåler om dommeren', men du har åpenbart hengt deg opp i at jeg er en av dem som gjør det. 

Jeg har ikke sagt i mot at vi har vært forferdelig i dag. Men når man har en dommer som dømmer 20-80 fordel Everton er det ekstra vanskelig å få med seg poeng. Er du uenig i det? 

Hvis du ser første posten jeg skrev om det, så var det deg med flere.

Jeg er uenig i at det er blitt dømt 80-20 i favør Everton. ja.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Jeg er absolutt ikke den eneste her inne som 'gnåler om dommeren', men du har åpenbart hengt deg opp i at jeg er en av dem som gjør det. 

Jeg har ikke sagt i mot at vi har vært forferdelig i dag. Men når man har en dommer som dømmer 20-80 fordel Everton er det ekstra vanskelig å få med seg poeng. Er du uenig i det? 

Deg og ett par til begynner etter 10min, selv i kamper vi vinner greit. En skulle tro vi er bortdømt hele sesongen, utrolig vi leder med 5p uansett resultat her med den logikken. Men nok om det, vi kan fremdeles redde noe her. 

Link to comment
Share on other sites

Dyche outsmarta Arteta og vi ble kjempet ut av stilen og taper fortjent. Mange underpresterer.

Nketiah må gjerne hylles for scoringene. Men han har ingenting i spillestilen vår å gjøre. Ødelegger dynamikken fullstendig når touchene ikke stemmer som idag.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Deg og ett par til begynner etter 10min, selv i kamper vi vinner greit. En skulle tro vi er bortdømt hele sesongen, utrolig vi leder med 5p uansett resultat her med den logikken. Men nok om det, vi kan fremdeles redde noe her. 

De fleste kamper vi har spilt denne sesongen har vi hatt viktige dommeravgjørelser mot oss både i kamper vi har vunnet og tapt poeng i. At vi har vært ekstremt gode og det ikke har påvirket oss altfor mye denne sesongen så langt, endrer ikke på det. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Fyyy vi slurver mye idag. Mye enke feil i oppspillsfasen

 

dyche fotballen er møkk kjedelig, men bare å gi everton creds for måten de opptrer idag. Vi sliter litt mot denne spillestilen, det så vi mot Newcastle også. Vi sku hatt en targett spiss ala giroud i troppen

Edited by Rosicky07
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Fyyy vi slurver mye idag. Mye enke feil i oppspillsfasen

 

dyche fotballen er møkk kjedelig, men bare å gi everton creds for måten de opptrer idag. Vi sliter litt mot denne spillestilen, det så vi mot Newcastle også. Vi sku hatt en targett spiss ala giroud i troppen

 

Jesus sin jobbing hadde også gjort sinnsykt mye i en kamp som denne(og Ncastle)

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig hvis ikke Arteta har visst hva som kom med Dyche. Det er verdens mest primitive fotball der det satses på dødballer.   Men han skal ha kred for at han flink på det. Vakkert er det ikke. En ting som er sikker er at Frank Lampard må være verdens verste manager by a mile. Nå får vi nullstille og håpe at vi reiser oss til Brenford neste helg. Da blir det også VM i dødballer. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Fyyy vi slurver mye idag. Mye enke feil i oppspillsfasen

 

dyche fotballen er møkk kjedelig, men bare å gi everton creds for måten de opptrer idag. Vi sliter litt mot denne spillestilen, det så vi mot Newcastle også. Vi sku hatt en targett spiss ala giroud i troppen

I dag mangler vi dessverre en plan B ja. Virker som at vi ikke var forberedt nok på den fysiske spillestilen til Everton og Dyche, noe som egentlig er helt uforståelig. Arteta må ta en god del av skylda i dag. Men spillerne har også vært langt under pari. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Helt utrolig hvis ikke Arteta har visst hva som kom med Dyche. Det er verdens mest primitive fotball der det satses på dødballer.   Men han skal ha kred for at han flink på det. Vakkert er det ikke. En ting som er sikker er at Frank Lampard må være verdens verste manager by a mile. Nå får vi nullstille og håpe at vi reiser oss til Brenford neste helg. Da blir det også VM i dødballer. 

Uten tvil det viktigste å reise oss etter en begredelig prestasjon. Dette var dårlig.

Link to comment
Share on other sites

I dag har samtlige spillere en dårlig dag på jobb. Det virker rett og slett som om nervene nå har truffet de litt. Sjeldent jeg har sett våre spillere virke nervøse eller usikre, men i dag har de vært der.

Er stygt redd for at vi faktisk går på en smell nå fremover. Fra å gå fra å være underdogs til nå å være favoritter.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

I dag har samtlige spillere en dårlig dag på jobb. Det virker rett og slett som om nervene nå har truffet de litt. Sjeldent jeg har sett våre spillere virke nervøse eller usikre, men i dag har de vært der.

Er stygt redd for at vi faktisk går på en smell nå fremover. Fra å gå fra å være underdogs til nå å være favoritter.

Jeg mener enda ikke at vi er favoritter. I mine øyner er enda City favoritter.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...