Simbad Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Arsenal v Bodø/Glimt Torsdag 6. oktober 2022, kl. 21:00. Emirates Stadium Europa League, Gruppespill Kampen vises direkte på TV3+ / Viasat Ultra HD / Viaplay Ønsket lag: Turner Cedric - Holding - Tomi - Tierney Vieira - Sambi - Smith Marquinhos - Nketiah - Nelson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Hmmm, jeg liker Bodø/Glimt. Jeg håper vi ikke gruser dem totalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 Blir nok jevnere med reservene. 2-1 eller 3-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 1, 2022 Report Share Posted October 1, 2022 3-0 tipper jeg. Borte, med kunstgresset på aspmyra derimot kan det bli alt mulig. Dit håper jeg ingen i nærheten av pl troppen drar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 (edited) Tipper Xhaxa, Gabriel og Martinelli fortsetter fra start fra oppstillingen sist helg mot spurvene. Resten spares Edited October 6, 2022 by sas2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Turner, Tomiyasu, Holding, Gabriel, Tierney, Xhaka, Sambi, Vieira, Marquinhos, Martinelli, Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 6, 2022 Author Report Share Posted October 6, 2022 9 minutes ago, sas2002 said: Turner, Tomiyasu, Holding, Gabriel, Tierney, Xhaka, Sambi, Vieira, Marquinhos, Martinelli, Nketiah Bør være sterkt nok til å ta 3 poeng på hjemmebane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Just now, Simbad said: Bør være sterkt nok til å ta 3 poeng på hjemmebane. Tipper jevnt så må vi toppe etter 50 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 35 minutes ago, Simbad said: Bør være sterkt nok til å ta 3 poeng på hjemmebane. Enig. Dette laget burde være mer enn godt nok til å slå Bodø Glimt. Dog er Glimt gode på kontringer så kan være farlig der iblant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 6, 2022 Author Report Share Posted October 6, 2022 Bra forsøk av Eddie. Han og Marquinhos vært friske så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 6, 2022 Author Report Share Posted October 6, 2022 (edited) Nærme Vieira. Vi er litt for uoppmerksomme med ballen i beina på midten akkurat nå. Må våkne litt. Edited October 6, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Flyten blir borten med alle de byttene. Martinelli må våkne nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Eddie😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Dette blir en god treningsøkt. Nketiah er god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 6, 2022 Author Report Share Posted October 6, 2022 Nketiah!! Det der var et sjukt hardt skudd av Tierney. Herlig raid og pasning av Martinelli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 5 minutes ago, sas2002 said: Flyten blir borten med alle de byttene. Martinelli må våkne nå Han våkna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Jada, 2 - 0 , Holding 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Dette er vakkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 6, 2022 Author Report Share Posted October 6, 2022 For et innlegg av Vieira!!! Herlig Holding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 (edited) Litt av en fot på denne Viera ! Edited October 6, 2022 by Rosicky07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Jeg må si at jeg liker denne Vieira. Han har talent nok til å henvise kapteinen vår til benken i løpet av sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 6, 2022 Author Report Share Posted October 6, 2022 Just now, Tapapa said: Jeg må si at jeg liker denne Vieira. Han har talent nok til å henvise kapteinen vår til benken i løpet av sesongen. Det begynner uten tvil å se ut som at det kommer til å bli bra med konkurranse om plassen i det minste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 6, 2022 Author Report Share Posted October 6, 2022 Lol, Salibasangen går runden sin på tribunen 😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 7 minutes ago, Tapapa said: Jeg må si at jeg liker denne Vieira. Han har talent nok til å henvise kapteinen vår til benken i løpet av sesongen. Aldri i verden. en særdeles god backup - og kan også figurere for Saka.. Men at han henviser kaptein Ødegaard til benken denne sesongen... nope. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 5 minutes ago, Orakelet said: Aldri i verden. en særdeles god backup - og kan også figurere for Saka.. Men at han henviser kaptein Ødegaard til benken denne sesongen... nope. Vi får nå se da De får konkurrere inbitt om plassen, noe Arsenal vil tjene på. Der burde han ha scoret btw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts