Jump to content

Aaron Ramsdale


Simbad

Recommended Posts

På keepersiden har ikke Arteta imponert så langt. Han har solgt Martinez og kjøpt Runarsson. Sistnevnte er ikke verdig til å knyte skolissene til Almunia. 

Vi får håpe at Ramsdale blir en dundrende suksess for oss. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
18 minutes ago, elx said:

Har vel strengt tatt ikke tatt plassen til Emi. 

Har vel tatt plassen til Leno, som igjen har tatt plassen til Emi ?

Med tanke på at Leno fortsatt er i klubben, og startet sesongen som førstevalg, kan man vel argumentere for at han har erstattet Emi? Eller direkte erstattet Runarsson, som igjen erstattet Emi. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/16/2022 at 5:47 PM, Simbad said:

Med tanke på at Leno fortsatt er i klubben, og startet sesongen som førstevalg, kan man vel argumentere for at han har erstattet Emi? Eller direkte erstattet Runarsson, som igjen erstattet Emi. 

Man kan sikker se på det på mange måter. Men praktisk sett så har han nå erstattet Leno :P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
1 hour ago, Simbad said:

Aaron får nr 1 etter at Leno har forlatt oss for Fulham. 

Link

Ramsdale en den av våre spillere keg er mest usikker på. Jeg syns han slapp veldig billig unna en del feil han gjorde. Jeg håper, men tviler på om han er like heldig i år.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Ramsdale en den av våre spillere keg er mest usikker på. Jeg syns han slapp veldig billig unna en del feil han gjorde. Jeg håper, men tviler på om han er like heldig i år.

Er absolutt ikke urolig for Ramsdale. Hadde en helt sinnsyk første halvdel av sesongen før han duppet av. Han spilte jo blant annet med skade også i en periode.

Han er bare 24 år og har såpass mange kvaliteter at jeg ikke kan annet enn å tro at han vil fortsette å bli bedre og bedre.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Stefanb said:

Er absolutt ikke urolig for Ramsdale. Hadde en helt sinnsyk første halvdel av sesongen før han duppet av. Han spilte jo blant annet med skade også i en periode.

Han er bare 24 år og har såpass mange kvaliteter at jeg ikke kan annet enn å tro at han vil fortsette å bli bedre og bedre.

Her er jeg enig med deg. Det eneste jeg har mot ham er egentlig posisjonering på enkelte skudd, noe som kan trenes på/læres med erfaring.

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2022 at 3:46 PM, Tapapa said:

Ramsdale en den av våre spillere keg er mest usikker på. Jeg syns han slapp veldig billig unna en del feil han gjorde. Jeg håper, men tviler på om han er like heldig i år.

Denne kampen bekreftet mitt poeng. Han gjør fantastisk mye bra, men kåler det til fra tid til annen. Han slapp billig unna i kveld også.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Denne kampen bekreftet mitt poeng. Han gjør fantastisk mye bra, men kåler det til fra tid til annen. Han slapp billig unna i kveld også.

Det gjorde han. Men han reddet oss også. Så ikveld får han absolutt godkjent 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
×
×
  • Create New...