Jump to content

01.08.21 Chelsea (H) The Mind Series


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

VG+ reklamerer for at man kan følge Arsenals sesongoppkjøring, så kjøpte 1 mnd abonnement. De viste ikke Rangers-Arsenal og jeg sendte mail til kundeservice og klaget på misvisende reklame. Jeg fikk så refusjon og en beklagelse at ikke den kampen ble vist. Gikk inn på vg+ nå for å sjekke kommende live-kamper, og kan heller ikke se Chelsea-kampen i oversikten. Håpløst! 🤬

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, RuneC said:

VG+ reklamerer for at man kan følge Arsenals sesongoppkjøring, så kjøpte 1 mnd abonnement. De viste ikke Rangers-Arsenal og jeg sendte mail til kundeservice og klaget på misvisende reklame. Jeg fikk så refusjon og en beklagelse at ikke den kampen ble vist. Gikk inn på vg+ nå for å sjekke kommende live-kamper, og kan heller ikke se Chelsea-kampen i oversikten. Håpløst! 🤬

Det er faktisk helt håpløst. Jeg så selv reklamen og vurderte å kjøpe. Gjorde heldigvis ikke det

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at flere av kampene våre i pre-season har vært 'pay per view'(Arsenal.com og vg+) , det var kun kampen mot Millwall (som ble arrangert på kort tid) som ble sendt lovlig gratis på Arsenal.com

Kampene mot Tottene og Chelskij(The Mind Series) havner nok også som 'pay per view' på Arsenal.com

De to siste kampene før PL settes i gang donerer dog 25%(Mind Foundation) og 75%(Arsenal Foundation) av £5 av billettinntektene(mulig også av 'tvbillettene'. 

Likevel er jeg veldig i mot at 'pre-seasonkamper' skal havne bak en 'pay wall'.

Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

Samme feil som vanlig. Hvorfor skal denne sesongen bringe oss 4-5 plasser opp. Ben White forsterker oss men vi trenger krsftig oppgradering på høyreback og på midten. 

Tror at Gabriel - White kan bli veldig bra. Men, vi mangler desperat en partner på nivået til Partey. Vi sliter også med at vi skal spille med Aubameyang og Lacazette stort sett hele tiden. Vi mangler en spiss som passer inn skikkelig. Hadde bare Lacazette hatt litt fart i beina så hadde det funket.

Chambers fungerer greit når vi har ballen i laget, men han er dessverre litt treg. Bedre enn Bellerin pdd., men det er helt klart et svakt punkt på høyrebacken.

Link to comment
Share on other sites

Nivået på dommerne er like høyt som forrige sesong hvertfall. Marriner fortsetter å være ræva. 

Nå sitter Partey nede og ser ut til å slite litt med ankelen etter taklingen fra Ziyech etter skuddet til Smith-Rowe i stanga.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Nivået på dommerne er like høyt som forrige sesong hvertfall. Marriner fortsetter å være ræva. 

Nå sitter Partey nede og ser ut til å slite litt med ankelen etter taklingen fra Ziyech etter skuddet til Smith-Rowe i stanga.

Ikke rart dommerne er ræva når dommersjefen fortsatt er Mike Riley... 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Nivået på dommerne er like høyt som forrige sesong hvertfall. Marriner fortsetter å være ræva. 

Nå sitter Partey nede og ser ut til å slite litt med ankelen etter taklingen fra Ziyech etter skuddet til Smith-Rowe i stanga.

Blei jo sparka bak på leggen. Må nå være straffe.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tony said:

Blei jo sparka bak på leggen. Må nå være straffe.

Både nedsablingen fra Zouma på ESR minuttene før og taklingen på Partey fra Ziyech burde vært straffer.

Nivået på de engelske dommerne er så sinnsykt lavt..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...