Jump to content

Nuno Tavares


Simbad

Recommended Posts

  • 1 year later...

Nuno Tavares scora nettopp for Marseille med høyrefoten fra utenfor 16-meteren. Nydelig skudd! På overtid av førsteomgang. 

Marseille spiller mot Reims hvor Balogun sitter på benken. 

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Simbad said:

Nuno Tavares scora nettopp for Marseille med høyrefoten fra utenfor 16-meteren. Nydelig skudd! På overtid av førsteomgang. 

Marseille spiller mot Reims hvor Balogun sitter på benken. 

 

Moro for gutten! Måtte han få en knallsesong.

Link to comment
Share on other sites

Etter sånn 30 bomskudd for oss treffer han endelig 😅

Men moro at han gjør det bra. Som en vingback kan han fort bli veldig god. Tror dog at han aldri blir god nok defensivt til å spille back i en bakre firer.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Orakelet said:

Fett at han scorer og bidrar offensivt… men det vet vi at han kan. Jeg vil heller se og høre om det defensive :) 

2 mål på to kamper er uansett bra da. Han fikk MOTM i første kampen så da var det non ok defensivt også vik jeg tro. 
 

jeg liker guttungen og håper han blir en suksess. At det er ekstremt potensial i gutten er det, i mine øyne, ingen tvil om

Link to comment
Share on other sites

Tavares med nok et mål for Marseille. Nok en gang fra utenfor 16-meteren med høyrefoten! Kasper Schmeichel i Nice-målet hadde ingen sjans.

3 mål på 4 kamper. Alexis Sanchez scoret det første målet i kampen. Nice - Marseille 0-2

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Tavares med nok et mål for Marseille. Nok en gang fra utenfor 16-meteren med høyrefoten! Kasper Schmeichel i Nice-målet hadde ingen sjans.

3 mål på 4 kamper. Alexis Sanchez scoret det første målet i kampen. Nice - Marseille 0-2

Sjukt kult

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Verminator5 said:

Er det venstreving han skal bli når han kommer tilbake? Artig å se at målpoengene renner inn. Håper han tar tilsvarende syvmilssteg i sitt defensive spill.

Jeg ser for meg at han kan være veldig nyttig å rotere på begge vingene neste sesong. God til å løpe med ball, fysisk sterk, rask og kan skyte eller slå innlegg med begge bein. Da har vi enda en mulighet til å legge om til 3 bak, slik vi har gjort flere ganger under Arteta. Spesielt hvis vi leder og vi trenger litt mer kaos i angrep. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...