Simbad Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 (edited) Arsenal v Dundalk FC Torsdag 29. oktober 2020, kl. 21:00. Emirates StadiumEuropa League , GruppespillKampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo Skader(Arsenal.com 24. Oktober): Chambers(Tilbake i full trening), Mari(Forventet tilbake i full trening i løpet av de neste dagene), Martinelli(Forventes å være tilbake i full trening mot slutten av året), Holding(Forventet å være ute i rundt 3 uker). Ingen oppdatering på Luiz enda, men pådro seg en skade mot Leicester og er tvilsom til denne. Ser for meg at Arteta prøver å fortsette med en 4-3-3 variant som mot Leicester. Vi møter Manure på Old Trafford til søndag og vil trenge Auba og Laca på topp. Spesielt Auba har slitt veldig i det siste, og det er slik jeg ser det en kombinasjon av mange kamper, kort pre-season og at vi muligens har overfokusert litt mye på det defensive. Bellerin er i ferd med å finne tilbake til den offensive høyrebacken han var før skadene begynte å stoppe ham. Et par veldig gode løp mot Leicester og stod bak Aubas mål mot Rapid Wien. Trenger også ham klar til Manurekampen. Heldigvis er denne kampen hjemme, så det blir ikke noen lang reise i midtuka. Mulig lag: Leno Cedric - Mustafi - Gabriel - Niles Ceballos - Partey - Saka Pepe - Nketiah - Nelson Edited October 27, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 28, 2020 Report Share Posted October 28, 2020 Her er det bare å ligge lavt, samt parkere bussen og ta kontringsmulighene som kommer for de blir det lite av mot publaget fra Irland😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 28, 2020 Report Share Posted October 28, 2020 Vi bør lukte på ny rekord seier i Europa i denne kampen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 28, 2020 Report Share Posted October 28, 2020 1 minute ago, Gunners68 said: Vi bør lukte på ny rekord seier i Europa i denne kampen ? Standard Liege da var Eddie Mcgoldrick helt sykt god😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 28, 2020 Report Share Posted October 28, 2020 (edited) Good old days 🙂 Han er fortsatt involvert i fotball den godeste Mcgoldrick. Jobber med ungdomsfotball . Traff ham for et par år siden , da jobbet han med ungdommer i et prosjekt for Crystal Palace. Edited October 28, 2020 by Gunners68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 28, 2020 Author Report Share Posted October 28, 2020 Luiz er i følge Arsenal.com ute av denne, men skal testes før kampen på søndag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 28, 2020 Report Share Posted October 28, 2020 3 hours ago, Simbad said: Luiz er i følge Arsenal.com ute av denne, men skal testes før kampen på søndag. Hvis Luiz fortsetter å framstå som Pirlo, så blir han en nøkkelspiller for oss! Fan for en pasningsfot han har til å være en stopper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Dette blir selvfølgelig(?) kalasseier, selv med Nketiah og reservepreget lag. Mulighet for noen unggutter å vise seg frem, mens andre kanskje kan få godfølelsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 16 hours ago, Tapapa said: Hvis Luiz fortsetter å framstå som Pirlo, så blir han en nøkkelspiller for oss! Fan for en pasningsfot han har til å være en stopper. Luiz er bekreftet ute på søn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 55 minutes ago, bergkampje said: Dette blir selvfølgelig(?) kalasseier, selv med Nketiah og reservepreget lag. Mulighet for noen unggutter å vise seg frem, mens andre kanskje kan få godfølelsen? Vi møter det dårligste laget i EL så vi burde vinne med 3-4 idag men .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Kan ikke tenke meg annet enn at vi kjører et rent B-Lag i denne, når vi har den kampen vi har i helga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 5 hours ago, bergkampje said: Dette blir selvfølgelig(?) kalasseier, selv med Nketiah og reservepreget lag. Mulighet for noen unggutter å vise seg frem, mens andre kanskje kan få godfølelsen? Noen som husker kampen mot Østersund på Emirates ??? Det ble kalsseier det 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 29, 2020 Author Report Share Posted October 29, 2020 Med tanke på den nye informasjonen om at Luiz kanskje også er ute mot Manure, tenker jeg det også kan være lurt å la Gabriel stå over denne. Kanskje en tremannslinje med: Cedric - Mustafi - Kola er veien å gå? Med Niles på ene backen og Saka på andre? Eller det kan kanskje fungere med Kola og Mustafi som midtstopperpar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Forferdelig første 25. unøyaktig og dårlig press. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Hadde håpet at jeg for første gang på lenge kunne få brukt for kulerammen for å holde orden på målene våre - men de lar vente på seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 (edited) Cedric og Nketiah... De forstår jeg ikke at vi har i vår klubb.. Og mener fortsatt at Pepe er 10 om ikke 20årets flopp. Edited October 29, 2020 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Skulle ikke forundre meg om Dundalk scorer først 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Eddie er en championship spiller. Kun det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 3 minutes ago, elx said: Cedric og Nketiah... De forstår jeg ikke at vi har i vår klubb.. Og mener fortsatt at Pepe er 10 om ikke 20årets flopp. Du kan gjerne nevne flere... Enig med deg om Pepe. Billig var han oxo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Just now, Bekkern said: Du kan gjerne nevne flere... Enig med deg om Pepe. Billig var han oxo.. Hehe, er nesten så jeg nevner alle utpå her akkuratt nå. Prisen er vel grunnen til at han er 20 årets flopp:P 70M for hva? Ingenting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Hvor stor flopp Pepe er gjenstår å se , men det er vel flere gode kandidater. Chamach , Santos , Gervinho , Perez , Squillaci for å nevne noen. Eddie har fått så mange sjanser nå at andre må få prøve seg. Det er championship neste for hans del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Eddie er egentlig ganske god 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Vi har ingen offensivt mønster. Måtte en keepertabbe til. Er litt Emery ball dette. Gruer meg til søndag Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 1 minute ago, Gunners68 said: Hvor stor flopp Pepe er gjenstår å se , men det er vel flere gode kandidater. Chamach , Santos , Gervinho , Perez , Squillaci for å nevne noen. Eddie har fått så mange sjanser nå at andre må få prøve seg. Det er championship neste for hans del. Ingen av de du skriver her kosta vel såvidt jeg vet mye over 10m ? Er litt forskjell på 10m og 70m pund... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Just now, sas2002 said: Vi har ingen offensivt mønster. Måtte en keepertabbe til. Er litt Emery ball dette. Gruer meg til søndag United måtte selvfølgelig få en storseier før møtet med oss. De oser selvtillit nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts