Jump to content

2020.03.07 West Ham United (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Burde vært straffe i mine øyne. I det minste burde VAR sjekket den. Nketiah faller på en måte som tilsier at han blir tatt. 

Likevel, Nketiah har slitt forferdelig i denne kampen. Dårlige toucher, skuffende teknisk og virker rett og slett litt for svak fysisk. Jeg ville heller sett ham innpå i andre etter at Laca hadde kjempet stopperne til WHam slitne. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ray1955 said:

Ceballos har vært god - Nketiah mangler teknikk og selvtillit.

Eddie blir nok på dette nivået. Litt mål her og der men neppe en spiller som blir så mye bedre. Ta ut Eddie. Sett innpå Martinelli og flytt Auba sentralt .

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Hvor har dere faktisk sett dette? For meg hiver han seg ut fra bildene. Ren filming

Hvordan kan han hive seg slik? I mine øyne ser det absolutt ikke ut som at han kaster seg/legger seg. Han er soleklart først på ballen og får ikke beveget seg fremover fordi WHamspilleren sparker han under foten. Hvis han skulle lagt seg mener jeg det hadde sett veldig annerledes ut. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Hvordan kan han hive seg slik? I mine øyne ser det absolutt ikke ut som at han kaster seg/legger seg. Han er soleklart først på ballen og får ikke beveget seg fremover fordi WHamspilleren sparker han under foten. Hvis han skulle lagt seg mener jeg det hadde sett veldig annerledes ut. 

Venter på bilder som tilsier han ble sparket, for meg så det ikke slik ut. Men har en liten tvil fordi han ikke gir seg etterpå med klagene. Hvordan man kan hive seg? Det mest utrolige skjer for spillere inne i boksen. Utallige eksempler på det. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Venter på bilder som tilsier han ble sparket, for meg så det ikke slik ut. Men har en liten tvil fordi han ikke gir seg etterpå med klagene. Hvordan man kan hive seg? Det mest utrolige skjer for spillere inne i boksen. Utallige eksempler på det. 

Straffe eller ei. Vi er svake. Høye skuldrer og Moyes har enkel kontroll

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...