Jump to content

2020.02.20 Olympiacos (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Olympiacos    crest   Olympiacos    v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Torsdasg 20. februar 2020, kl 21:00, Georgios Karaiskakis Stadium
Europa League, 16. dels finale 
Kampen vises direkte på TV2 Zebra


Utilgjengelige spillere: Chambers, Tierney og Cedric Soares.

Vår motstander Olympiacos kommer inn i Europa League etter å ha havnet på tredjeplass i sin gruppe i Champions League.

Jeg har egentlig ingen peiling på hvilket lag Arteta kommer til å velge mot vår greske motstander eller hvor mye vekt vi skal legge på at vi tre dager senere møter Everton i Premier League.

Selv om det laget jeg foreslår ikke kommer til å være likt det som starter på torsdag så legger jeg litt vekt på at vi skal ha de beste klare mot Everton, samtidig så prøver jeg å finne et lag der kompromissene ikke blir for store og laget ikke blir for svakt (om jeg klarer dette, er en annen sak). Jeg tar med en av våre nye lånespillere (Mari), den andre av de nye (Soares) blir ikke klar til denne kampen. Jeg ville egentlig "spare" Torreira, siden jeg ønsker å se han mot Everton, men fant ikke noe klart alternativ (utenom de som startet i kampen mot Newcastle)
 

Martinez
AMN - Sokratis - Mari - Kolasinac
Guendouzi - Torreira
Nelson - Willock - Martinelli
Lacazette

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torreira er visst syk, og har ikke reist med laget, men skal sjekkes i morgen. Özils kone skal være nær fødsel, så han er heller ikke med. 

Martinez

Bellerin/Niles-Mustafi-Mari-Kolasinac

Guendouzi-Ceballos

Nelson-Willock-Martinelli

Laca

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Ben Elfen said:

Noen som har info om hvem som har reist?

jeg finner ikke en oversikt over hvilke spillere som er med til Hellas, men siden det kun er Özil og Torreira som er nevnt konkret når det gjelder spillere som ikke er med nedover så antar jeg at alle de andre "førstelagsspillerne" er med i troppen til denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Polljen said:

jeg finner ikke en oversikt over hvilke spillere som er med til Hellas, men siden det kun er Özil og Torreira som er nevnt konkret når det gjelder spillere som ikke er med nedover så antar jeg at alle de andre "førstelagsspillerne" er med i troppen til denne kampen.

Takk. Det har jeg også fått med meg. 
synes det er veldig spesielt at de annonserer at Torreira ikke er med fordi han er syk - men reiser kanskje ned etterhvert? Gav meg en rosabloggfeeling

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Verminator5 said:

Arsenal-fans når Özil ikke kan spille pga sykdom: #%¤&#&"%!%!¤! 

Arsenal-fans når Torreira ikke kan spille pga sykdom: ...

True that. 
 

Arsenal tar heldigvis ikke seieren på forskudd (Bildet er fra Arsenal appen) 😂😂😂

F45C8114-553D-4359-802C-7DF8D9FEB0EC.png

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Arsenal-fans når Özil ikke kan spille pga sykdom: #%¤&#&"%!%!¤! 

Arsenal-fans når Torreira ikke kan spille pga sykdom: ...

Det er vel en viss "god" grunn til akkurat dette  😎. I en periode så var Özil ofte "syk" 😋. Torreira noe sjeldnere syk 😀.

1 hour ago, Ben Elfen said:

Arsenal tar heldigvis ikke seieren på forskudd (Bildet er fra Arsenal appen) 😂😂😂

 

Normal (årlig) optimisme fra Arsenal.com. Arsenal når også FA-cupfinalen i år ifølge samme nettsted 😄

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

@Polljen & @Gunners68: Enkelte mennesker er oftere syke enn andre. Sånn er det på alle arbeidsplasser. Det stormet rundt Özil i fjor, og mediene brukte det for alt det er verdt. Mange teorier har spunnet ut fra det. Noen skulle ha det til at han heller ville spille Fortnite. Jeg velger å tro på at Özil var syk, inntil jeg ser legejournaler som tilsier noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Fraværet hans til kveldens kamp er helt legitimt ,da jeg forstår det sånn at det er familie forøkelse på gang. At han ble påvirket av den situasjonen som han og Kola havnet i sist høst ved rans situasjonen er også fult forståelig. Ellers så var det påfallende mange tilfeller av sykdom ved bortekampene. Det samme ved de tøffe hjemme kampene.  Tror neppe han var syk ved alle de tilfellene.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Gunners68 said:

Fraværet hans til kveldens kamp er helt legitimt ,da jeg forstår det sånn at det er familie forøkelse på gang. At han ble påvirket av den situasjonen som han og Kola havnet i sist høst ved rans situasjonen er også fult forståelig. Ellers så var det påfallende mange tilfeller av sykdom ved bortekampene. Det samme ved de tøffe hjemme kampene.  Tror neppe han var syk ved alle de tilfellene.

Alt tyder vel på at Emery og ozil ikke var på bølgelengde vel? Så meste av fravær vil jeg tro ligger litt der også. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

@Polljen & @Gunners68: Enkelte mennesker er oftere syke enn andre. Sånn er det på alle arbeidsplasser. Det stormet rundt Özil i fjor, og mediene brukte det for alt det er verdt. Mange teorier har spunnet ut fra det. Noen skulle ha det til at han heller ville spille Fortnite. Jeg velger å tro på at Özil var syk, inntil jeg ser legejournaler som tilsier noe annet.

Du har fullstendig rett i at noen er oftere sykere enn andre. 

Jeg gjorde en stor feil i mitt svar der jeg skrev syk i anførselstegn, dette gjorde at jeg ikke fikk inn poenget mitt rundt fansen forskjellige reaksjoner rundt de to nevnte spillernes sykdomstilfeller. 

Når det ble rapportert at Özil var syk så ble reaksjonen lett "ikke nå igjen" fra fansen sin side, uavhengig av hvor legitime de enkelte tilfellene var. Når det rapporteres at Torreira er syk, så er det så pass sjeldent tilfelle at det er liten grunn for fansen å reagere. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...