Jump to content

2020.02.20 Olympiacos (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

1 minute ago, Simbad said:

Job done. Ikke vakkert, men godt jobba. Bortemål og fordel før returmøtet. Borte mot Olympiakos er ikke lett. 

Godt oppsummert. Jeg syns vi fremstod som både kyniske og profesjonelle etter at vi tok ledelsen. Det har vært mangelvare i mange år.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Håper Ceballos fortsetter fremgangen og blir signert permanent i sommer. Da har vi etterhvert en veldig slagkraftig midtbane.

Forhåpentligvis har Guendouzi forstått hva Arteta krever av ham og jobber knallhardt for å gi resten god konkurranse og etterhvert spille seg inn som et fast innslag. I går var han nok en gang god, og holdt hodet kaldt selv om han ble sparket ned gang på gang. Blir han enda flinkere på å slippe ballen fra seg til riktig tidspunkt og blir bedre til å posisjonere seg riktig ser jeg ingen grunn til at han kan bli en verdensklassespiller på sikt.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Håper Ceballos fortsetter fremgangen og blir signert permanent i sommer. Da har vi etterhvert en veldig slagkraftig midtbane.

Forhåpentligvis har Guendouzi forstått hva Arteta krever av ham og jobber knallhardt for å gi resten god konkurranse og etterhvert spille seg inn som et fast innslag. I går var han nok en gang god, og holdt hodet kaldt selv om han ble sparket ned gang på gang. Blir han enda flinkere på å slippe ballen fra seg til riktig tidspunkt og blir bedre til å posisjonere seg riktig ser jeg ingen grunn til at han kan bli en verdensklassespiller på sikt.

Ceballos var strålende mot Newcastle - men ikke rare greiene han leverte som innbytter i går - får håpe han stabiliserer seg på det nivået han hadde mot geordiene - da har vi en strålende midtbanespiller der.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Ray1955 said:

Ceballos var strålende mot Newcastle - men ikke rare greiene han leverte som innbytter i går - får håpe han stabiliserer seg på det nivået han hadde mot geordiene - da har vi en strålende midtbanespiller der.

Ceballos var strålende fra 30 minutter og ut kampen mot Noecastle. De første 30 minuttene var han en rundingsbøye og en hodeløs kylling og mye av grunnen til vår moderate start i kampen.

 

Kampen i går så jeg ikke, men jeg har tro på at han blir bedre etterhvert som han får mere spilletid.

Link to comment
Share on other sites

Samhandlingen mellom Özil og Ceballos spesielt etter de første 30 minuttene mot Castle var klasse. Det så nesten ut som at de hadde spilt sammen i evigheter. Hvis det er et nivå de kan klare å reprodusere sammen jevnlig, kan dette bli en veldig spennende og gøy andre halvdel av sesongen/sesongavslutning.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...