Jump to content

2019.05.09 Valencia (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Tapapa said:

For et angrep! Enda godt vi ikke solgte AMN i pausen! 

Tidenes kommentar :D

 

I salute you!

 

Nå er det bare å håpe at Chelsea slipper inn et mål(Kanskje helst etter ekstraomganger og straffer?) så slipper vi engelsk motstand.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Foreslår at vi tar AMN av transferlista (til han gjør en feil igjen) innlegget var klasse

 

4 minutes ago, Tapapa said:

For et angrep! Enda godt vi ikke solgte AMN i pausen! 

😂😂😂 dere to altså!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Nope. I samme bydel dog. Jeg har ikke sett en kamp med BE på år nå. 

Dårlig til å tippe er jeg ikke iforhold til dere. Bare å ta ett søk her inne det. Jeg er ræva på det, men dere overgår meg. 

Men glede nå, det er iallefall innsats idag. Emery sin fortjeneste eller spillerne? Jeg setter en knapp på at spillerne mobiliserer 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Dårlig til å tippe er jeg ikke iforhold til dere. Bare å ta ett søk her inne det. Jeg er ræva på det, men dere overgår meg. 

Men glede nå, det er iallefall innsats idag. Emery sin fortjeneste eller spillerne? Jeg setter en knapp på at spillerne mobiliserer 

Jeg har en grunnleggende positiv holdning til laget mitt, det vet jeg. Og, jeg tipper alltid litt med hjertet. 

 

For ordens skyld nevner jeg at jeg ikke er anti Emery. Jeg vil gi han mer tid før jeg feller min dom og håper han virkelig lykkes. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Jeg har en grunnleggende positiv holdning til laget mitt, det vet jeg. Og, jeg tipper alltid litt med hjertet. 

 

For ordens skyld nevner jeg at jeg ikke er anti Emery. Jeg vil gi han mer tid før jeg feller min dom og håper han virkelig lykkes. 

👍 Thumbs up!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Om ikke så skulle inntreffe, vil Orienterings-VM finne sted i Spydeberg i år 😁

Seriøst - hvem bryr seg om orienterings-VM? 

 

Hadde Auba giddet å sette ut beinet hadde han hatt hattricket sitt nå

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Marius- said:

Du fortsetter i samme gate selv om vi leder 3-5 med 20min igjen. Ting er ikke som de skal med laget men slike kamper lever egne liv. Det burde du vite om du har sett litt Fotball. Valencia slipper sjelden mål inn.

 

der satt den igjen 

Jeg har sett uendelig mye fotball og det er derfor jeg ikke skjønner Emerys tankegang. Dagens fotball handler om å fremprovosere balltap og feil hos motstander for deretter stupe i angrep og skape ubalanse. Vi er sammen med Chelsea et av få lag på øvre halvdel i PL som ikke er i stand til dette. Presset er en og en, det er lange avstander i laget både i offensivt og defensivt. Vi slipper motstander til veldig mange sjanser og det skapes lite annet enn ved enkeltspillere. 

Slike kamper lever et eget liv, men en grunntanke og et kollektivt spill bør man likevel ha. 

Resultatet i dag blir bra, men jeg fastholder at prestasjonen er dårlig. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...