Polljen Posted April 16, 2019 Report Share Posted April 16, 2019 Napoli v ArsenalTorsdag 18. april 2019, 21:00. San Paolo.Europa League - kvartfinale, andre kamp. Arsenal vant første kamp 2-0 Kampen vises direkte på TV2 Sport 1 / Sumo Foruten våre langtidsskadde så er det ingen spillere som er utilgjengelige til denne kampen. Arsenal har et godt utgangspunkt foran returmøtet i Napoli, det viktigste er vel kanskje at Napoli ikke har noen bortemål å "støtte" seg på. Det kommer til å bli tøft for våre spillere, jeg er overbevist om at vi kommer til å møte tøffere motstand i denne kampen enn det vi gjorde på eget gress. Klarer Arsenal å lage ett (flere) mål på bortebane så tror jeg oppgaven blir for tøff for Napoli. Det store spørsmålet i forkant av denne kampen er om Emery "tør" å satse offensivt fra start eller om vi ser et noe mer defensivt lag enn det vi gjorde sist torsdag. Jeg ønsker at vi går ut med vårt mest offensive lag fra start for å prøve å skape dette viktige bortemålet. Jeg frykter at vi blir satt under stort press hvis oppgaven er å forsvare tomålsledelsen, uten for store offensive ambisjoner. Cech Koscielny - Sokratis - Monreal AMN - Torreira - Xhaka/Ramsey- Kolasinac Özil Lacazette - Aubameyang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 16, 2019 Report Share Posted April 16, 2019 3 hours ago, Polljen said: Napoli v ArsenalTorsdag 18. april 2019, 21:00. San Paolo.Europa League - kvartfinale, andre kamp. Arsenal vant første kamp 2-0 Kampen vises direkte på TV2 Sport 1 / Sumo Foruten våre langtidsskadde så er det ingen spillere som er utilgjengelige til denne kampen. Arsenal har et godt utgangspunkt foran returmøtet i Napoli, det viktigste er vel kanskje at Napoli ikke har noen bortemål å "støtte" seg på. Det kommer til å bli tøft for våre spillere, jeg er overbevist om at vi kommer til å møte tøffere motstand i denne kampen enn det vi gjorde på eget gress. Klarer Arsenal å lage ett (flere) mål på bortebane så tror jeg oppgaven blir for tøff for Napoli. Det store spørsmålet i forkant av denne kampen er om Emery "tør" å satse offensivt fra start eller om vi ser et noe mer defensivt lag enn det vi gjorde sist torsdag. Jeg ønsker at vi går ut med vårt mest offensive lag fra start for å prøve å skape dette viktige bortemålet. Jeg frykter at vi blir satt under stort press hvis vi oppgaven er å forsvare tomålsledelsen, uten for store offensive ambisjoner. Cech Koscielny - Sokratis - Monreal AMN - Torreira - Xhaka/Ramsey- Kolasinac Özil Lacazette - Aubameyang Enig i laget ditt. Napoli scorer ikke 4 mål mot oss på torsdag. Vi scorer ett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Ingen suarez med til Napoli. Groin. Går vel inn som et svakere lån en Kim kallstrøm. Ikke god nok og han blir skippa tilbake i mai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Ja heldigvis nekta vi å ha kjøpsforpliktelse i kontrakten Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Føler vi har sett så lite til Suarez at vi egentlig ikke kan gi noen vurdering. Det har vel sine grunner, men at han ikke skal ha det ferdighetsmessig potensialet til å kunne gjøre det bra i Arsenal synes jeg er litt rart. Er nok inne i en bølgedal og hadde trengt å spilt på seg litt selvtillit. Skulle slik sett gjerne sett at han får litt flere sjanser før vi konkluderer, men skjønner samtidig at det kan bli vanskelig. Når det kommer til kampen er jeg optimist og tror på 1-1 eller at vi taper 2-1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Suares har vi ikke sett noe særlig av til å bedømme han, det lille jeg har sett har ikke overbevist meg. Trur ikke vi kommer til å se ett offensivt lag i kveld. Får ikke håpe at Elneny og Micke starter. De er for dårlige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Mikki kan starte for meg, men ikke på back. Med en gang han slapp den posisjonen sist ble han bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 18, 2019 Author Report Share Posted April 18, 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 18, 2019 Author Report Share Posted April 18, 2019 Ramsey fremfor Özil skal jeg tåle. Begge har sine offensive fordeler, men Ramsey er bedre til å ta et tak bakover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 9 minutes ago, Polljen said: Ramsey fremfor Özil skal jeg tåle. Begge har sine offensive fordeler, men Ramsey er bedre til å ta et tak bakover. Jeg ville ha startet med Mesut fremfor xhaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 18, 2019 Author Report Share Posted April 18, 2019 1 minute ago, Ben Elfen said: Jeg ville ha startet med Mesut fremfor xhaka Greit nok, men de har vel to helt forskjellige roller i laget. Jeg antar at du da ville flyttet Ramsey ned i posisjonen til Xhaka. Hvis det å spill med Ramsey fremfor Özil er Emery sitt trekk for å gjøre laget ett ørlite skritt sikrere defensivt enn å starte med Mhiki og Iwobi i stedet for Laca og Özil/Ramsey så er valget i dag helt greit fra min side. Özil kommer inn når Napoli har sprunget fra seg og legger ett par drømmepasninger til våre to på topp 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Offensive kvaliteter så det holder i Napolis startellever. Merker jeg har bange anelser mtp vår borteform og forsvar. Vi har krutt så det holder fremover så her gjelder det å ikke slippe seg for mye nedpå, se hvordan det gikk med Spurs etter de fikk scoringen de trengte etter 74 minutter. Var veldig close til å miste det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Liker laget, dette går veien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 10 minutes ago, Gunners77 said: Liker laget, dette går veien. Jeg liker også laget, men syns det er risikosport å ikke spille med Leno. Dette er en ekstremt viktig kamp, og vi skylder ikke Cech noen ting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Stiller fortsatt spm tegn til hvorfor Cech står... Men ok. COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Merkelig draktkombinasjon i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Går vel et par minutter før Xhaka får det første kortet 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Går ann å tildele Arsenal straffe på den situasjonen der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Noen her som bruker Tv2 sumo ? stopper opp hos meg en gang hvert 2-3 minutt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 2 minutes ago, elx said: Noen her som bruker Tv2 sumo ? stopper opp hos meg en gang hvert 2-3 minutt.... Sumo funker fint her. 2 minutes ago, Verminator5 said: Går ann å tildele Arsenal straffe på den situasjonen der? Klart det går an. Jeg hadde blåst hadde jeg vært dommer - men det hadde vært billig Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 2 minutes ago, Ben Elfen said: Sumo funker fint her. Klart det går an. Jeg hadde blåst hadde jeg vært dommer - men det hadde vært billig Helt rart. Jeg prøver nå Internet Explorer. Der stopper det ikke opp, men der vil ikke kvaliteten skikkelig opp. Men bruker jeg firefox så stopper den litt av og til. Prøver nå Google Chrome. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 3 minutes ago, elx said: Helt rart. Jeg prøver nå Internet Explorer. Der stopper det ikke opp, men der vil ikke kvaliteten skikkelig opp. Men bruker jeg firefox så stopper den litt av og til. Prøver nå Google Chrome. Sjekk nettet ditt på speedtest.net auba ble reddet av Cech der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Auba er ikke helt i fokus for tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Jeg liker det jeg ser til nå i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 18, 2019 Report Share Posted April 18, 2019 Nå spiller Napoli på seg selvtillit, ikke bra.... Og omtrent i det jeg skriver det så scorer de... Heldig med den offsiden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.