Polljen Posted April 9, 2019 Report Share Posted April 9, 2019 Arsenal v NapoliTorsdag 11. april 2019, 21:00. Emirates StadiumEuropa League - kvartfinale, første kamp. 1 Kampen vises live på TV2 Sport 1 og TV2 Sumo Foruten våre langtidsskadde spillere, så er situasjonen den at Kos kanskje (dog veldig usikkert) kan bli klar til torsdag mens Xhaka er tvilsom til denne kampen iflg Emery.. Det er så vidt jeg kan se ingen av våre spillere som er suspenderte i EL. Vår motstander Napoli ligger som nr to i italiensk Serie A. Langt bak Juventus, men med ett godt forsprang til Inter på tredje plass. I Serie A så har Napoli to seire, to uavgjorte og ett tap på sine fem siste kamper. I åttendedelsfinalene så slo Napoli ut Salzburg med 4-3 samenlagt, men Napoli tapte kamp nr 2 med 3-1 i Salzburg så det viser at Napoli så absolutt kan slås. Arsenal er som vanlig opp og ned og man vet ikke fra kamp til kamp hvor man har de, jeg mener dog at Arsenal må prøve å avgjøre kvartfinalene på hjemmebane og starte med ett best mulig lag. Arsenal har på ingen måte vist seg som et godt bortelag i EL heller, så utgangspunket før returen i Napoli bør være brukbart. Her er mitt usikre forslag: (jeg hadde gjerne sett Leno i mål, men aksepterer at Cech er vår "cup-målvakt") Cech Mustafi/Kos - Sokratis - Monreal AMN - Torreira - Ramsey - Kolasinac Özil Auba - Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 9, 2019 Report Share Posted April 9, 2019 Takk for oppdatering @Polljen (stor forskjell på 10. Og 2. Plass 😉) tipper vi vinner 2-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 9, 2019 Author Report Share Posted April 9, 2019 JEPP @Ben Elfen, jeg traff tydeligvis feil tast på tastaturet. Det er langt mellom nr to og nummer ti på tabellen, men det er kort vei fra o-tasten til i-tasten 😇😇😇 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 9, 2019 Report Share Posted April 9, 2019 Trenger ikke å forklare deg Per. Du vet jeg er glad i deg på tross av alle dine feil og mangler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 9, 2019 Author Report Share Posted April 9, 2019 Jeg kan garantere at det ikke er mangel på feil og mangler hos undertegnede 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 9, 2019 Report Share Posted April 9, 2019 Det kan jeg garantere også - så vi er endelig enige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 10, 2019 Report Share Posted April 10, 2019 Det er så søtt når dere to flørter så hemningsløst 😍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 10, 2019 Report Share Posted April 10, 2019 6 hours ago, Tapapa said: Det er så søtt når dere to flørter så hemningsløst 😍 Følte at flørtingen bare gikk en vei 😢 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 10, 2019 Author Report Share Posted April 10, 2019 27 minutes ago, Ben Elfen said: Følte at flørtingen bare gikk en vei 😢 Du har rett Ben Elfen, DU er en stor flørt 😝 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 10, 2019 Report Share Posted April 10, 2019 5 hours ago, Polljen said: Du har rett Ben Elfen, DU er en stor flørt 😝 🥰😘 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Deilig lag. Lukter 3-0 seier laaaang vei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 11, 2019 Author Report Share Posted April 11, 2019 Minner litt om det laget undertegnede foreslo 😇 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 24 minutes ago, Polljen said: Minner litt om det laget undertegnede foreslo 😇 Helten min 😍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Liker laget, men jeg skjønner ikke hvorfor Cech starter. Han er pensjonist om 1,5 mnd. Vi skylder han ingenting. Leno er bedre, la han for Guds skyld spille nå som det virkelig gjelder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 DEILIG!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Vi spiller som guder i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Nydelig mål, for ett spill. Og ja Øzil var med, gudbenådet spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 DIN LILLE GUD!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Fy fan hvor god Tor er, nydelig. Storseier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Nydelig 😊 nå er det bare å mate på! Vi må vinne 6-0 før jeg føler meg trygg for borteoppgjøret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Er det noen plass Torreira IKKE er ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 2x hår vs torreira? Tar torreira og spiller med 10 mann Nydelig kamp så langt. Fyre på resten av kampen nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Just now, Marius- said: 2x hår vs torreira? Tar torreira og spiller med 10 mann Nydelig kamp så langt. Fyre på resten av kampen nå Torreira er så mye bedre på de fleste punkter enn begge de to at der er jeg 100% enig! Ser jo hva man mangler når Torreira ikke er på banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Ozil er skarp ikveld også Be! Ros til han Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 11, 2019 Report Share Posted April 11, 2019 Fyfaen så vi jobber!!!!! Sidenews : Cazorla scorer for Villareal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.