Polljen Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 West Ham United v Arsenal Lørdag 12. januar 2019, kl 13:30, London StadiumPremier League, 22. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo Langtidsskadde: Welbeck og Holding. Mkhitaryan forventet tilbake i trening i løpet av februar. Etter dagens oppdatering fra Arsenal så er det ingen som er sett på som korttidsskadde eller usikre. Bellerin, Kos, Mavropanos, Monreal, Özil og Mustafi er alle tilbake i full trening. Unggutten Smith Rowe blir ikke nevnt i dagens oppdatering, men heller ikke han står oppført på "skadelisten" så jeg antar at han også er tilbake i trening. Vår motstander "the Hammers" ligger midt på tabellen i Premier League. På sine fem siste PL-kamper så har West Ham to seire, en uavgjort og to tap. Alle de fem kampene er mot lag som ligger på midtre/nedre del av tabellen. I tillegg til Fabianski og Wilshere så er det enda en ex-gooner som nå er klar for østkantklubben. Samir Nasri debuterte i lørdagens kamp i FA-cupen mot B'ham. På de siste fem møtene mellom klubbene i PL så har Arsenal vunnet fire og en kamp har endt uavgjort. Vi skal likevel ikke ta for lett på oppgaven, med et litt "usikkert" Arsenalforsvar og litt "tøffe" WH-angripere så skal våre holde "tunga rett i munnen", men når det er sagt så forventer jeg likevel tre poeng. Men med ett bortimot skadefritt lag (hvis vi ser bort fra de langtidsskadde) så har vi litt å velge mellom når det gjelder spillere i denne kampen. Jeg kommer til å foreslå to litt forskjellige lagoppstillinger, den ene med vanlig firebackslinje og den andre med tre stoppere. Det er ikke stor forskjell mellom lagene. I en firebackslinje så velger jeg Monreal på back fremfor Kolasinac siden jeg mener Monreal er litt bedre defensivt. I en trestopperformasjon så velger jeg derimot det motsatte, siden Kolasinac har hatt flere gode kamper i denne litt mer offensive rollen. Jeg har valgt å ta med Özil fra start, delvis for å se hva han kan levere og ikke minst så vil Özil i en fri rolle bak våre to spisser virkelig kunne skape mye (hvis han fungerer). På stopperplass så velger jeg å ta med Koscielny hvis det blir tre stoppere, med en vanlig firer bak så må han bekle benken. Leno Bellerin - Mustafi - Sokratis - Monreal Torreira - Xhaka - Guendouzi Özil Lacazette - Aubamayang alternativt Leno Mustafi - Sokratis - Koscielny Bellerin - Torreira - Xhaka - Kolasinac Özil Lacazette - Aubameyang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 Deilig med en tropp med få skader. Lenge siden sist. @Marius, vi vinner 0-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 2 hours ago, Ben Elfen said: Deilig med en tropp med få skader. Lenge siden sist. @Marius, vi vinner 0-2 Ikke så værst tips BE, men merkelig defensivt fra den kanten. Kontrer med 1-3, siden vi alltid slipper inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 14 minutes ago, Marius- said: Ikke så værst tips BE, men merkelig defensivt fra den kanten. Kontrer med 1-3, siden vi alltid slipper inn. Hvis du vil tippe rett må du tippe 0-2 siden det er det som blir sluttresultatet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 3 minutes ago, Ben Elfen said: Hvis du vil tippe rett må du tippe 0-2 siden det er det som blir sluttresultatet De som tipper på dine resultater ender opp med lommerusk er jeg redd. Bror din er ikke noe bedre Høye odds på tippingen deres normalt sett, så den ene gangen det mot normalt går inn, kan det bli tunge lommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 Jeg tipper stort sett alltid rett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 44 minutes ago, Marius- said: De som tipper på dine resultater ender opp med lommerusk er jeg redd. Bror din er ikke noe bedre Høye odds på tippingen deres normalt sett, så den ene gangen det mot normalt går inn, kan det bli tunge lommer. Hey, ikke bland meg inn i dette. I motsetning til BE, så tar jeg sjeldent eller aldri feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 8 minutes ago, Tapapa said: Hey, ikke bland meg inn i dette. I motsetning til BE, så tar jeg sjeldent eller aldri feil. DET kan diskuteres. Leiter man litt i gamle kamptråder her på forumet så tror jeg treffprosenten er lav 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted January 10, 2019 Report Share Posted January 10, 2019 Tror dette blir tøff kamp, men håper virkelig vi får med oss 3 poeng. Får satse på en 1-0-seier jeg da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 10, 2019 Report Share Posted January 10, 2019 On 1/9/2019 at 9:38 PM, Ben Elfen said: Jeg tipper stort sett alltid rett Hiv inn et nesten på slutten der og så har vi'an. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iwobi Posted January 11, 2019 Report Share Posted January 11, 2019 Tror det blir vanskelig å holde meg ute av 11eren. Tipper 1-4 med mål av Aubameyang(2), Bellerin og Sokratis. Leno Mustafi Sokratis Koscielny Bellerin Torreira Xhaka Kolasinac Özil Iwobi Aubameyang Sterk benk: Cech, Lichtsteiner, Monreal, Guendouzi, Maitland-Niles, Ramsey, Lacazette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 11, 2019 Report Share Posted January 11, 2019 1 minute ago, Guest Iwobi said: Tror det blir vanskelig å holde meg ute av 11eren. Tipper 1-4 med mål av Aubameyang(2), Bellerin og Sokratis. Leno Mustafi Sokratis Koscielny Bellerin Torreira Xhaka Kolasinac Özil Iwobi Aubameyang Sterk benk: Cech, Lichtsteiner, Monreal, Guendouzi, Maitland-Niles, Ramsey, Lacazette Tror det er ganske enkelt å bytte deg med Laca - selv om jeg personlig liker deg svært godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 11, 2019 Report Share Posted January 11, 2019 Leno bellerin-Sokratis-Mustafi-kolasinac ———Torreira-Xhaka——— ——————-Özil——————— iwobi————————————-auba ——————Laca——————- sånn drømmer jeg om å se laget Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 Jeg går for min klassiske som jeg fortsatt mener er vårt beste lag: Leno Bellerin Mustafi Sokratis Kola Ramsey Torreira Xhaka Özil Laca Auba Blir ingen lett kamp. Kan ikke tillate oss å ikke møte opp til 1. omgang her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 1 hour ago, RP7 said: Jeg går for min klassiske som jeg fortsatt mener er vårt beste lag: Leno Bellerin Mustafi Sokratis Kola Ramsey Torreira Xhaka Özil Laca Auba Blir ingen lett kamp. Kan ikke tillate oss å ikke møte opp til 1. omgang her. Lykke til i dag. Ikke enig i at Ramsey forsvarer en plass i startelleveren vår. Synes vi har tatt oss sammen i førsteomgangene de siste kampene. Ingen lett match, men føler meg trygg på to ting. 1- seier 2- god defensiv kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 Ingen Özil 😢. Monreal og Bellerin på benken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PeterMarinello Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 - Özil, med DEN lønna, spiller omtrent ikke lenger. - Ser ut til at Ramsey går gratis til sommeren. - Emery sier vi ikke kan kjøpe spillere i dette vinduet, kun låne. Her er det noe som skurrer ! Ingen Torreira i dag ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sas2002 Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 Emery/klubben prøver å fryse ut Øzil. Passer ikke inn og de prøver å selge han. Problemet er at Øzil ikke vil. Merkelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 Det jeg skjønner minst av er hvorfor i helvete Torreira ikke starter. Han startet ikke forrige PL kamp heller (og ble jo spart mot Blackpool). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liverpool-guten Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 37 minutes ago, Guest PeterMarinello said: - Özil, med DEN lønna, spiller omtrent ikke lenger. - Ser ut til at Ramsey går gratis til sommeren. - Emery sier vi ikke kan kjøpe spillere i dette vinduet, kun låne. Her er det noe som skurrer ! Ingen Torreira i dag ? Det som skurrer er at Arsenal-fansen fortsetter å fore Kroenke med penger hver eneste kampdag på Emirates... Disse har ingen grunn til å klage over ståa hvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sas2002 Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 Få ut Ain.Niles til pause. Har ikke vært påkobla. Er redd Emery får mye pes av fansen framover. Hva vil han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liverpool-guten Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 1 hour ago, Guest PeterMarinello said: - Özil, med DEN lønna, spiller omtrent ikke lenger. - Ser ut til at Ramsey går gratis til sommeren. - Emery sier vi ikke kan kjøpe spillere i dette vinduet, kun låne. Her er det noe som skurrer ! Ingen Torreira i dag ? Ingen Torreira i dag ? Det som skurrer er at Arsenal-fansen fortsetter å fore Kroenke med penger hver eneste kampdag på Emirates... Disse har ingen grunn til å klage over ståa hvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liverpool-guten Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 1 hour ago, Guest PeterMarinello said: - Özil, med DEN lønna, spiller omtrent ikke lenger. - Ser ut til at Ramsey går gratis til sommeren. - Emery sier vi ikke kan kjøpe spillere i dette vinduet, kun låne. Her er det noe som skurrer ! Ingen Torreira i dag ? Ingen Torreira i dag ? Det som skurrer er at Arsenal-fansen fortsetter å fore Kroenke med penger hver eneste kampdag på Emirates... Disse har ingen grunn til å klage over ståa hvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sas2002 Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 Virker 0 i spilleglede utpå der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 12, 2019 Report Share Posted January 12, 2019 Auba og AMN har ikke fått mye til å stemme. Defensivt har vi vært trygge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.