Jump to content

2018.11.08 Sporting CP (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

4 minutes ago, Tapapa said:

Han er vel skadet?

 

3 minutes ago, Polljen said:

Han er på skadelisten. Forventes tilbake i trening snart. 

 

Ah, stemmer nok det. Så forøvrig «hundre» repriser av skadesituasjonen på Welbeck på TV2 Sumo, men greide ikke å se noe klart brudd. Ikke slik som med Henke Larsson i alle fall. Trist er det uansett, har begynt å fått sansen for Dat Guy.

Link to comment
Share on other sites

fryktelig med skaden til Welbeck. Den gjorde vel at selve kampen kom helt i bakgrunnen. Dette ser verre ut enn et rent brudd i for eksempel leggbeinet. Det er så mye små knokler i ankelleddet, og et komplisert brudd der kan gi varig funksjonsnedsettelse. Med andre ord, karrieren til Welbeck kan være i fare. Uavhengig av hva vi måtte mene om Welbcks kapasitet som fotballspiller, dette er bare trist. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marius- said:

Har vi forsikring på spillerne tro? Han skulle jo selges i Jan. Går glipp av mye

Forsikringer er det selvsagt, og sikkert flere typer av de, men en "kanikkeselgespillerpågrunnavskade" - forsikring tviler jeg på at det finnes ?

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Polljen said:

Forsikringer er det selvsagt, og sikkert flere typer av de, men en "kanikkeselgespillerpågrunnavskade" - forsikring tviler jeg på at det finnes ?

Alt finnes ;) det er bare spørsmål om pris, men premien til spillere som Wilshere, welbeck og Ramsey blir vel usmakelig høy hvis forsikringsforetak gjør research ja ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Jeg er ingen forsikrings ekspert , men alt på slutten av 80 tallet var  det spillere  som var forsikret for skader og det at karrieren var over og derfor ikke kunne selges. De var på fritiden , alt den gangen , forsikret kun hvis de kjørte bestemte typer biler. Dette er gamle saker folkens ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...