Ben Elfen Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Elsker Lacas «no nonsense» klinke til avslutninger be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Just now, Ulfagrafr said: Emery tenker nok ikke ctrl+(laca)z på det laguttaket der. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Iwobi - hvorfor har du ikke fremstått sånn før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 2 minutes ago, Ben Elfen said: ? Forstod ikke den selv Hahaha hva faen Ulfa?:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 4 minutes ago, Ben Elfen said: ? Ctrl+z (shortcut for angre) Lacazette [Lakasett —> (Laca)z] Gamal er dere BenE og elx? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Iwobi ser så langt ut som en helt annen spiller. Tar ansvar og kan både skape sjanser for seg selv og andre. Fantastisk avslutning av Laca på målet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 1 minute ago, Ulfagrafr said: Ctrl+z (shortcut for angre) Lacazette [Lakasett —> (Laca)z] Gamal er dere BenE og elx? ? 40. Skjønner fortsatt ikke hva du babler om @Ulfagrafr ?? be Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 2 minutes ago, Ulfagrafr said: Ctrl+z (shortcut for angre) Lacazette [Lakasett —> (Laca)z] Gamal er dere BenE og elx? ? Er ungkalv jeg iallefall. Menne kos deg ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Holding ser ut som en fotballspiller. Det er svært gledelig be Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Just now, Ben Elfen said: Holding ser ut som en fotballspiller. Det er svært gledelig be Ser ikke forskjell på han og Tony Adams jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 1 minute ago, elx said: Ser ikke forskjell på han og Tony Adams jeg... Det gjorde du i fjor vil jeg tro ? be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Det er lenge siden Bellerin har bidratt med noe positivt. Syns det er på høy tid at Lichtsteiner får prøve seg i PL. Blir gal av å se han gå hjem etter balltap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Just now, Ben Elfen said: Det gjorde du i fjor vil jeg tro ? be Aner ikke hva du snakker om.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Satan til slurv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Synes Monreal fortjener assist på denne be Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Også rett før pause, så jævla tragisk bakover vi er.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Feilpasninger på egen bane halvdel MÅ bort Monreal. Det er sånt som koster oss alt for mange poeng i løpet av en sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Håper på følgende bytter relativt tidlig i 2. Omgang. Welbz ut - Auba inn henrikh ut - Guendozi inn henrinh har vært usynlig som vanlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Min gamle lærer sa en gang at det er lov å sykle i grøfta en gang, men å sykle i samme grøfta hver dag er dumskap... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 9 minutes ago, Ulfagrafr said: Ctrl+z (shortcut for angre) Lacazette [Lakasett —> (Laca)z] Gamal er dere BenE og elx? ? Jeg lo av den ? BE er olding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 26 minutes ago, Ben Elfen said: 40. Skjønner fortsatt ikke hva du babler om @Ulfagrafr ?? be 25 minutes ago, elx said: Er ungkalv jeg iallefall. Menne kos deg ? 26 minutes ago, Ben Elfen said: 40. Skjønner fortsatt ikke hva du babler om @Ulfagrafr ?? be Altså Emery angrer nok ikke på laguttaket med Lacazette er hovedbudskapet. Jeg spiller på at man uttaler navnet til Lacazette som bokstaven z og erstatter da på humoristisk(?) vis da ordet angre ved å trykke (og holde inne) ctrl (les control) på pc-keyboardet deres og deretter trykker inn (laca)z. Føler det lille snevet av humor som var igjen i den kommentaren drukna fullstendig i den romanlange avklaringen her. Takk @Stefanb, godt å se noen har intelligens og humor innpå her ? Gleder meg til reaksjonene når vitsen endelig går opp for dere @Ben Elfen og @elx ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 En vits blir sjeldent bedre hvis man må forklare den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sas2002 Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 Er ganske svak omgang. Torreira sammen med Iwobi vår beste. Nok engang et baklengsmål som er amatørnivå. Få ut mikkemus. Inn med auba Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 6 minutes ago, Ben Elfen said: Håper på følgende bytter relativt tidlig i 2. Omgang. Welbz ut - Auba inn henrikh ut - Guendozi inn henrinh har vært usynlig som vanlig Welbeck kan putte og jobber godt. HM7 er rett og slett for dårlig i alle spillets faser bortsett fra noen avslutninger. Han bør ut nå og Ramsey inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 7, 2018 Report Share Posted October 7, 2018 2 minutes ago, RP7 said: Welbeck kan putte og jobber godt. HM7 er rett og slett for dårlig i alle spillets faser bortsett fra noen avslutninger. Han bør ut nå og Ramsey inn. Auba kan også puttenog jobbe godt. En langt bedre spiller enn Klønewelbz. @Ulfagrafr vitsen din var kjempemorsom ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.