Jump to content

2018.09.20 FC Vorskla (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply
Just now, Tapapa said:

Jeg bryr meg ikke om kalas-siffer, en kontrollert seier er godt nok. Jeg vil se Nketiah får Auba snart.

Vi vinner kontrollert. Det føler jeg meg trygg på. Nå vil jeg se masse mål og økt selvtillit for laget.

Enda en knallgod takling fra vår greske gladiator.

Link to comment
Share on other sites

NÅ har Iwobi vært meget god ikveld, men jeg river meg i håret over hvor uferdig mannen er ennå. Virker som han ikke klarer å bestemme seg for finter.. også selve ballbehandlingen er til tider horribel. Men så glimter han til med storhet innimellom

Link to comment
Share on other sites

Just now, Polljen said:

En god treningsøkt for Arsenallaget i dag, så mye mer er det vel ikke å si. 

Vær nå litt mer positiv nå. Jeg vil si at det har vært en glitrende gjennomkjøring. En som Holding har vel spilt prikkfritt. Det er kun skaden til Torreiera og baklengsmålet som har vært negativt.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tapapa said:

Vær nå litt mer positiv nå. 

Når jeg skriver "en god treningsøkt" så er ikke det ment negativt. 

Arsenal brukte de nødvendige kreftene som måtte til for å ta tre poeng, ikke noe mer. Det er egentlig positivt det. 

Motstanden var laber, det mest negative var egentlig siste del av kampen da våre bak ikke gadd mer ?. Å rote inn to mål i mot er uakseptabelt mot en så svak motstander. 

Link to comment
Share on other sites

Tullete å slippe inn 2 mål på mindre enn 2 sjanser. Det skal rett og slett ikke gå an. 

Mål nr 1 er ikke en sjanse, bare klønete fra Licht. Mål nr 2 et godt angrep, men så ufattelig enkelt. Det er alt de har på 90 min. Er det mulig??

Monreal igjen fantastisk god. Auba putter, Welbeck løper, jobber og putter. Iwobi svinger fra det beste til det verste. Sokratis og Holding gode, men må få tyn når det blir 2 i mot. 

Torreira viser hvorfor han foreløpig starter på benk. Mangler tempo og de fleste pass er litt for upresise. Enten en halv meter bak eller litt for ofte i en motspiller. Han skal ha ros for ofte å rydde opp i sine egne feil, men det mangler endel enda. Unge Matteo er foreløpig er bedre alternativ og det samme kan sies om Elneny. 

Leno fikk ikke vist seg frem. 

HM7 ble etterlyst av speaker i pausen.. Viste seg frem med to gode avleveringer etter pause før han forsvant stille og rolig ut av kampen igjen. 

ESR imponerte stort med finter, fart og overblikk. Nesten en perfekt debut. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...